Cy : Best! Sen çok çabuk tav oluyorsun ya.
Bh : Lan sus! O küçüğünün hali ne ya?! Hm?!
Cy : Küçük mü? Ah Baekhyunnie tekrar göstermemi ister misin?
Yprk : Tekrar?
Bh : Ben tüm üyelerle ayrı ayrı duş aldım ve hala da alıyorum. Woah. Şimdi düşününce Luhan çok şanslı.
O kadar Büyük pe- neyse... Aşkım hadi hazırla beni.Yprk : Ah tanrım!
" Aşkım bu konuşma pek iyi yerlere gitmiyor. Hadi biz bir hazırlanalım."
****
X : Efendim diğer üyeler nerde?
Cy : Onlar bizimle değiller arkadaşlar.
X : sevgililer olarak gezmeye çıktınız yani?
Bh : Aynen öyle.
X : Çift kıyafeti de gitmişsiniz. Peki hazır chanbaek çiftini bir arada bulmuşken, birinci bölümde olacak sahnelerden tüyolar verir misiniz?
Cy : Yanımızda Yönetmenimiz varken bu bize düşmez arkadaşlar.
" A yok konuşabilirsiniz."
Cy : Pekala o halde. İlk sahnede bir chanbaek sahnesi var. Uygunsuz bir sahne.
" Pek fazla tüyo yok ama. Sürpriz."
X : Peki hayranlarınızın Chanbaek Real düşüncesine ne gibi bir tepki veriyorsunuz?
Bh : Çok yakın arkadaşlarız.
Cy : Aynen öyle. Ve ben Yaprağı seviyorum ehehe.
Bh : Bende.
" ...."
Bh : Yani Yaprağı değil seni seviyorum Birtanem.
Cy : Imm ayrıca Gay değiliz çocuklar üzgünüz. Ehehhe.
Bh : Ahahaha. Bu dizi chanbaek shipperları bayağı coşturacak gibi onun için bu açıklamayı yapıyoruz.
Cy : Evet haklısın. Şunu söylemek istiyorum ki Baekhyun benim ruh eşim. Ve bu ona karşı duygusal anlamda birşeyler hissettiğim ya da onun bana bu şekilde bir duygu beslediği anlamına gelmez. Bu çok saçma olurdu zaten. Biz tüm exo olarak gerçekten çok yakınız. Ve hepimiz birbirimizi tamamlıyoruz. Ayrıca biz ikimizinde çok düzenli ilişkilerimiz var zaten. Sevgililerinizi çok seviyoruz.
Bh : Çok doğru.
" Evet arkadaşlar bu kadar soru yeter. Eğlenmek için buradayız basın toplantısı için değil eheh."
X : İyi eğlenceler o halde.
****
" Aşkımmm hadi eve gidelim. Sıkıldım ben."Bh : Olur aşkım. Ehhehe. İşime gelir.
Cy : Noluyor lan? Ne işi?
" Hiiiiiiç"
Yprk : Azra?
" Ya sizene! "
Bh : Evet sizene. Ben diyor mutum mesela chanchan geçen gün evdeki o in-
Cy : Aaaaaaaa! Best!! Sen bir sussana!
Bh : Aşkım hadi eve.
Baekhyun oturduğu yerden beni belimden kavradı ve bana yaklaşıp yüzlerimizi yakınlaştırıp arsızca gülümsedi.
" Napacağız evde Baekkie?" ( Bende aynı gülümseme ile cevap verdim.)
Bh : Hımm. Ben biliyorum ne yapacağımızı ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum Byun Baekhyun
FanfictionOnların ki çok farklı bir hikaye. Bir yanda hayallerini hiçbir zaman yaşayamamış bir kız Azra Diğer yanda da tam da hayali olan hayatı yaşan Byun Baekhyun Azra aile baskısından dolayı onlara - ailesine- rest çekip koreye taşındı. Nerden bilebilirdi...