Hiç beklemediğiniz bir anda Smut geliyor. Dikkatlice okuyun ve bolca yorum yapmayı unutmayın. ❤
Jm: Hala seviyorum onu.
Deliler gibi hem de. Ne yapacağım ben?
Öylece baekhyunla mutlu oluşunu mu izleyeceğim?
Ya da benim yerine onunla evlenişini?
Düğününe de çağırır mi dersin?Jk: Jimjim, yapma böyle. Bana da garip geliyor evet. Onu seninle görmeye alışmışım. Baek hyungla görmem garip hissettiriyor. Ama yine de daha ne kadar böyle olacaksın? Bak, fanlar endişeleniyor.
Son kez onun nasıl olduğuna bakacaktım ki.. Bu konuşmalar ilişti kulağıma. Tanrım..
"Kook bizi yalnız bırakır mısın? Lütfen.."
Birden içeriye dalmış ve kookieyi çıkarmıştım odadan. Jimin gözlerime bakarken ben de yavaş yavaş yaklaşıp oturmuştum yatağa.
Ne yapmam gerekiyordu? Kötü hissediyordum. Bir zamanlar canımın içi olan adam şimdi bana çok yabancı.
Eskiden sabahlara kadar sevişip, güne onun gözlerine bakarak uyanırdım.
Peki ya şimdi?3. Kişi ağzından
Jm: Kızma bana. Ama kalbime söz geçiremiyorum işte. Hâlâ seni se-
Jiminin sözlerini Azra'nın dudakları kesmişti. Azra tamamen duygularıyla karar vermişti o an. Aniden dudaklarına yapışmıştı.
Ve şimdi ikisi de öpüşüyordu eski yataklarında.Jimin bütün her şeyi unutmuştu o an. Sanki kalbi arınmış gibiydi. İkisinin dudakları dans ederken Jiminin eli Beline gitti Azranın.
Ve o sırada Baekhyun daldı içeriye.
Gördüğü manzara ile olduğu yerde çakılı kalırken, Azra ve Jimin, baeki fark etmemişti bile.Neden sonra fark ettiler ve her ikisi de panikle kalktı yataktan. Baek, ateş saçan gözlerle baktı onlara. Nasıl aldatabilmişti Azra onu? Nasıl yapmıştı bunu?
Nasıl?! Baek hızla çıktı odadan. Azra ve Jimin onun arkasından gittiyseler de yetişemediler.
Baekhyunun ağzından gece yarısından sonra*
Hiçbir şey kalbimin ağrısını geçirmiyor.
Onları öyle gördüğüm an nasıl kalbim yandı anlatamam size. Aşık olduğum kadın nasıl yaptı bana bunu?Sanki kalbim karalar bağladı şimdi.
Hayatım geceye mahkum.İçip dağıttığım klüpten kafam hafif iyi bir şekilde ayrılmıştım. Hala yerindeydi kafam. Arabamı getiren valeye bahşişini verdikten sonra telefonumu almıştım elime. Her bir üye ve tabi ki de Azra mesaj atmıştı.
Sevgilim ❤ :
Özür dilerim sevgilim. Lütfen aç artık telefonlarımı. Bak hiç iyi değilim. Yalvarırım ulaş bana.Lulu:
Bana bak. Hepimiz seni merak ediyoruz. Aç artık şu telefonları.Suho hyung:
Baekkie, bebeğim bak bu mesajı alır almaz hemen bana ulaş olur mu?Hunniem:
Hyung, lütfen ulaş bana.
Lütfen başına bir iş gelmesin lütfen.Ve bunun gibi birkaç tane daha. Ama kimse umrumda değil. Canım öyle yanıyor ki..
Başımı direksiyona yasladığım sırada birden arabamın kapısı açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum Byun Baekhyun
FanfictionOnların ki çok farklı bir hikaye. Bir yanda hayallerini hiçbir zaman yaşayamamış bir kız Azra Diğer yanda da tam da hayali olan hayatı yaşan Byun Baekhyun Azra aile baskısından dolayı onlara - ailesine- rest çekip koreye taşındı. Nerden bilebilirdi...