Cy : Ondan sonra işte düştüm sahnede. Ama o coolluğun içinde düşmek...
Yaprak : Oy kıyamam sana kepçük.
Sh : Lu. Luh. Luhan!
Cy : Çocuk hapşurururken bile Luhan diyor ya.
Lh : Ah çok seviyor beni işte napacaksınız?
Sh : Ne yani sen beni sevmiyor musun? Ah aşkım karşılıksızmış meğer ben nerelere gidem napam! Ben kendimi denizlere atam! Öldürem!
Lh : Hunhun! Ben de seni seviyorum bebeğim .
Ülkü : Ay ben de Taetae ciğimi çok seviyorum.
Tae : Oy aşkım benim. Seni ısırırım.
Ülkü : Gel. Hiç hayır demem valla. Bulmuşum senin gibi erkeği.
Tae : O zaman öhöm. Şey yapsana sen benle bi mutfağa gelsene.
Ülkü : Geleyim birtanem.
" Yuh be yuh. Gidin evinizde yapın napacaksınız."
Bh : Evim çok farklı şeyler için kullanılacak bugün sanırım. Azra temizleme de yardım edersin değil mi?
" Tabi ki. İstediğin zaman."
Cy : Biz Lu ve Hun'a diyoruz ama asıl çift sizsiniz he bestim?
Bh : Estağfurullah efem teveccühünüz. Ehheheheh.
Lh : Lan geveze geveze konuşmayın da kalkın şu sojuları getirin. Felekten gece Dediniz oturuyoruz burada boş boş.
Sh : Tamam getiriyorum ben.
Sehun, Luhan, Baekhyun, Chanyeol, Taehyung, Ülkü ben Ve Yaprak. Evet bu kadarız evde. Ama onlar çok tatlılar. Tartışmaları falan...
Tıpkı gerçek arkadaşlar gibi...
Bu nasıl bir cümle oldu ya. Onlar zaten gerçek arkadaşlar.
Ah kafam yerinde değil sanırım.
Sehun içkileri aldı ve gelip masaya koydu.Cy : Üff. Ne gece olacak ama.
Yaprak : Evet. Uzun zamandır içmemiştim. Azra 'da iç-
Yaprağın son sözü yarım kalmıştı ve hemen gözlerime baktı. Ne yapmalıyım. Telefonum çaldı o sırada. Arayan kardeşimdi. O evde kurtulamayan bir tek o kalmıştı.
Eğer o beni arıyorsa kesin bir şey olmuştur diye tahmin edip telaşla telefonu açtım.
" Alo İdil? Ablacığım noldu?"
" A hiçbir şey olmadı abla. Korkuttuysam özür dilerim. Ben sadece seni özledim. Abim ve sen olmadan burada tek başıma bunlarla savaş vermek çok zor."
" Biliyorum ablacığım. Ama merak etme seni de - ah neyse ben pek müsait değilim. Ee nasılsın? "
Hala ayakta olduğumu yeni fark ettim. Korkuyordum. Ona bir şey olmasından...
" İyi sayılırım abla. Abla aslında ben sana bir şey söylemek için aradım. Bugün okul dönüşü kapıda abim Bulut ile karşılaştım. İngiltere'den bizi görmek için gelmiş ama seni bulamayınca benim okula gelmiş. Herşeyi anlattım ona. Sadece hangi ülke de olduğunu bilmiyor. Çünkü onu ben de bilmiyorum. "
Bulut mu? Ah ben şimdi ne anlatacağım ona. Asla yerimi öğrenmemeli. Ailemden kimse olmadan yaşamayı öğrenmeliyim. Bunu yapmalıyım.
Eğer abim Bulut burada Kore'de olduğumu öğrenirse beni asla tek başıma bırakmaz.Onun için hiçbir şey bilmemeli.
" Ah be İdil. Niye söyledin. Bide beni düşünecek şimdi o kadar işin içinde. Neyse tamam ablacığım. Bir şey olursa ara beni. İyi bak kendine. Seni seviyorum kardeşim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum Byun Baekhyun
FanfictionOnların ki çok farklı bir hikaye. Bir yanda hayallerini hiçbir zaman yaşayamamış bir kız Azra Diğer yanda da tam da hayali olan hayatı yaşan Byun Baekhyun Azra aile baskısından dolayı onlara - ailesine- rest çekip koreye taşındı. Nerden bilebilirdi...