21

38 2 0
                                    

Chan salağı ile seviştiğimi gördüğüm o iğrenç rüyadan sıçrayarak uyanmıştım.
Ne? Siz de mi gerçek sandınız yoksa?

En son içmiştim ve şimdi evimde, yatağımdaydım. Kim getirmişti ki beni?

Kazan gibi olan kafamı tutarken yataktan kalkıp içeriye doğru adımlamıştım.
Chanyeol, Sehun, Luhan....

Ch: Oo, sonunda kalkabilmiş bizim keş.

Lh: O kadar çok içmek yasak sana bundan sonra.

"Kim getirdi beni eve?"

Ch: Ben tabii ki gerizekalı. Dünkü olanlardan sonra çok şey oldu daha.
Duymak ister misin?

Kendimi koltuklardan birine atıp gözlerimi kapatmıştım. Bu evet demekti.

Sh: O zaman önce ben başlayayım. Sen öyle birden evden çıkınca ardından da Jimin ve Azra indi yukardan.
Azra hüngür hüngür ağlarken Jimin sarıldı ona falan.
Anlamamız pek de zor olmadı haliyle.

Ch: Sonra da ben bir şeyler saydırıp çıktım. Bir boy seni aradım sonra buldum falan. Bulduğumda ara bir sokakta zırıl zırıl ağlıyordun.

Lh: Yavaş ulan.

Ch: Ön sayfa betimleme mi yapayım cüce?

Sh: Sevgilime cüce deme.

Ch: Yalan mı? Neyse devam edeyim. Seni aldım eve getirdim o kadar bitti.

"Azra ile Jimin ne oldu?"

Lh: Chan çıktıktan sonra Kris ikisini de azarlayıp bir güzel restini çekti. Diğerleri de otomatik korumaya geçti tabi. Öyle olunca biz de hop korumaya geçtik. Sonra Azra sinirlenip hepimizi evden çıkardı. Tabii-

"Tabii ne?"

Sh: Jimin hariç. O hariç hepimizi çıkardı.

Chan ciddileşip(bu çok zor bir iştir) yatağın boş yanına oturduğunda ben de doğrulup sırtımı başlığa yasladım. Ne düşünmem gerektiğini, ne söylemem gerektiğini bilmiyordum. Ne söylenirdi ki? Azra beni eski sevgilisi ile aldatmıştı. Kirli bir mendilden farksızdım. Başka açıklaması olamazdı bunun.

Ch: Baek, bak kardeşim. Anlaşılan o ki Jimin ile aralarında her ne bok varsa bitmemiş. Bu durumda Azra'nın hayatında fazlalıkdan başka bir şey olmazsın. Ondan tamamen uzaklaşıp geri dönüşümüz için olan çalışmalara tam odaklanman hepimiz için iyi olacaktır. En başta da kendin için.

Lh: Chan haklı Baek. Hyungun olarak sana aynı şeyi öneriyorum.

Haklılardı ve doğru söze başka hiçbir şey söylemezdim.

O gün eve gidip tüm eşyalarımı valizlere doldurarak Chan'ın evine taşındım. Yeni bir ev alıp taşınmak sandığınız kadar değil malum.
Çekilen dizinin anlaşması da şirket tarafından fes edilerek ayrıldığımız resmi olarak açıklandı. Azra bana günlerce ulaşmaya çalıştı ama numarama kadar her şeyi değiştirdim.

Geri dönüşümüz için olan tüm çalışmalara kendimi en iyi şekilde verdim. Bir ay kadar sıkı çalışıp sonrasında geri dönüşümüzü tamamladık. Aşka olan tüm inancımı yitirdim. Kalbimin ağrısını susturmayı başardım. Öğrendim ki barışmışlar Jimin ile. Sahiden de onun hayatında gelip geçiçi bir kişiymişim. Beni sadece kullanmış. Asıl sevdiği her zaman Jiminmiş de ben bunu fark edememişim.

Hayatın bana attığı bu kazığı asla unutmayacağım. Unutamam.

*Bir sonraki bölüm final.*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yan Komşum Byun Baekhyun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin