Baekhyun'dan devam *
NASIL yani?! Şimdi bizim yönetmenimiz Azra'mı?! Yok artık. Yok böyle tesadüf....
Pat diye çıkmıştı karşıma Azra. Yaklaşık 2 yıldır burada oturuyorum ve karşıma daha yeni çıktı. Ve o çok güzel. Onunla tanıştığım gün yani geçen gece pratik yapmak için şirkete gidecektim. Evden çıktıp kapıyı kapattığımda iki yıldır ilk defa bir ses duymuştum burada.
Kulağımın pasını birkaç saniyede silen bir piyano sesi...
Karşıya birisinin taşındığını anlamıştım o an. Ve bu güzel piyano sesinin çıkmasını sağlayan kişiyi merak etmiş kapıyı çalmıştım. İşte böyle tanışmıştık Azra'yla.Şimdi ise Başrolünde oynayacağımız dizinin yönetmeninin Azra olacağını öğrendim. Sizce de bu bir tesadüf mü?
Zamanla göreceğiz.A : Bilmiyorum. Henüz kabul etmedim. Görüşme yapmalıyım. Ama sanki oldu gibi.
Lh : Woaa. Cidden. Umarım sen olursun Azra. Yabancıya gitmeyiz en azından ahaha.
Sh : Hyung senden daha olgun olduğumu söylemiş miydim?
Lh : Hun kapa çeneni! Seviniyoruz şurada.
Kai : Hyung. Sehun. Hadi ama didişmeyi bırakın sevişin jkjkk.
Bh : Jongin sen kaşınıyor musun bana mı öyle geldi?
Lh : Kaşınıyor o kaşınıyor. Kaşıyacağım ben onu müsait bir yerde.
Kai : Sustum.
Azra'dan devam *
Baekkie'ler uzun ve sıcak bir sohbetin ardından eve geçmişlerdi gece. Şimdi ise sabah oldu bile çoktan. Bugün çok heyecanlıyım çünkü Kore'ye ki ilk iş görüşmem gerçekleşecek. Oldukça da büyük bir iş yani.
Güzel bir kahvaltı yaptım. İş görüşmesi öğleden sonra saat 13:00'de ve şu an saat henüz 10:00. Onun için Macha eşliğinde kendi yaptığım bestelerden bir kaçını çalmaya başladım piyano başında.
Piyano, şu dünyada ki en büyük aşkım benim. O olmadan nasıl geçer ki dünya. Ailem olmadığı için mutlu değilim ama mutsuz hiç değilim. Onlardan iyi ki kurtulmuşum.
En sevdiğim parçamdır 'Kuyu'. Andantino başlayıp rit. bitiyor. Yaklaşık 10 dklık bir parça. Her notasını içtenlikle yazdığım ve çaldığım bir parça. Tam parçamın bittiği sırada Yaprak aradı. Kore'ye geldim geleli aramadığı tek saniye yok!
" Efendim Yaprak?"
Y : Naber Knks?
" Piyano çalıyordum. Kahvem bitince de iş görüşmesi için hazırlanmam lazım. Sen?"
Y : İyi bende az önce şirketteydim. Bil bakalım ne oldu?
" Yine ne oldu?"
Y : Ben tam pratik yaparken Hoseok geldi ve bana eşlik etti. Allahım o kadar güzel dans ediyor ki!
" Ah Yaprak. Çocuk seni seviyor mu bilmiyorsun bile. "
Y : Bilmiyorum Azra. Ama içimde ki umut tam bitti dediğimde o çıkıyor yine karşıma. Neyse kanka ya. Ben bugün boşum. İş görüşmesi nerde ben de geleyim seninle hm?
" Kızım ne işin var benim iş görüşmemde senin? "
Y : Ya valla dışarıda beklerim ben seni. Hem beraber Macha içeriz. Hm?
"Hmm Macha dedinde. Olur tamam. Sen ısmarlarsan niye olmasın eheh."
Y : Kızım o kadar paran var hala ısmarla diyorsun ya. İyi hadi geliyorum ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum Byun Baekhyun
FanfictionOnların ki çok farklı bir hikaye. Bir yanda hayallerini hiçbir zaman yaşayamamış bir kız Azra Diğer yanda da tam da hayali olan hayatı yaşan Byun Baekhyun Azra aile baskısından dolayı onlara - ailesine- rest çekip koreye taşındı. Nerden bilebilirdi...