Taehyung szemszögéből:
-Kicsim gyere, itt van Jungkook - szól fel anya nappaliból
-Egy pillanat, megyek - fújom be magam, majd mikor teljesen tökéletes vagyok, akkor megyek le a szobából.
-Na végre Tae, mi tartott ennyi ideig? - hallom meg Kook hangját és én csak akkor nézek rá. Nagyon jól néz ki, igazán ki tett magáért, mint mindig.
-Bocsika - hajtom le a fejem és érzem, hogy minden vér az arcomba szökik.
-Jól van, az a lényeg, hogy kész vagy. Mehetünk?
-Igen - lépek mellé és együtt hagyjuk el a házat~~~~~~~~
-Jungkook, biztos jó ötlet, hogy én is jöttem?
-Persze, ne félj. Ott leszel velem, és így a haverjaimat is meg ismerheted - simogatja meg az arcomat, majd megnyomja a csengőt. Jól van Taehyung ne izgulj.
-Csá Jungkook - jön ki egy menta hajú fiú majd kezet fog Jungkookal - Szia, biztos te vagy Taehyung, Jungkook rengeteget mesélt rólad - néz rám vigyorogva - Gyertek beljebb - áll félre, hogy betudjunk végre lépni, amit inkább bár ne tettem volna.
-Lisa?
-Hát kit látnak szemeim - fordul felém gúnyosan - A kis Tae aki elrohant mielőtt valakinek beakasztotta volna. Jajj de hát mit vártam egy buzitól? - kezd el vihogni a barátnőivel együtt. Sose éreztem ennyire nyomorultul magamat, mint azokba a percekbe. Egyszer csak egy kart érzek meg a derekam körül, és szorosan húz magához.
-Ne foglalkozz vele Taehyung, csak egy ribanc, aki nem kapta meg a napi fasz adagját és most hisztizik, gyere menjünk innen - indul el a tömeg felé én pedig lassan kezdem követni. Már megint bevédett, mint általában bármikor.
-Most ezért ne legyél szomorú, hallod? - fogja meg az arcomat a kezeivel és úgy néz a szemembe - Te egy csodálatos ember vagy, akik nem ismernek persze, hogy ok nélkül ítélkeznek. Én vagyok a legboldogabb ember azért, mert a te barátod lehetek, úgyhogy ne merj velük foglalkozni, hanem velem érezd jól magad, rendben? - kérdezi meg, majd a homlokomra add egy apró puszit. Rögtön elpirulok hiába nem az első. Mi van velem? Mégis miért hoznak zavarba Jungkook tettei?
-Jungkook, köszönöm - bújok hozzá magához szorít de úgy, hogy még egy légy se tudna köztünk át férni.
-Szeretlek Taehyung, legjobb barátom vagy. Még szép, hogy kiállok melletted.Igen, legjobb barátok.
VOUS LISEZ
Crazy in love |Taekook| ✓
Fanfiction❝A szeretlek szó nem csak egy érzést jelent. Hanem azt is... hogy próbálok mindent megtenni azért... hogy boldog légy.❞ Kim Taehyung és Jeon Jungkook. Gyerekkoruk óta legjobb barátok, s szinte már olyan a kapcsolatuk, mintha csak testvérek lennének...