28. Bölüm

3.8K 467 144
                                    

"Başardık! "

Jungkook otel odalarına girdiği gibi bağırdığında Jimin kıkırdayarak güneş gözlüğünü ve şapkasını çıkarıp yatağa fırlattı.

Jungkook'un da gözlüğü ve şapkasını fırlatıp ellerini Jungkook'un beline yerleştirdi. Hasret kaldığı dudaklara kısa ama etkili bir öpücük bıraktı.

"Başardık güzelim. Sik kafalıların gücü yetmedi bizi ayırmaya. "

Jungkook alnını Jimin'in alnına yaslayıp gözlerini yumdu. Yaklaşık iki ay kadar hücrede kalmışlardı ama ikisinin gücü sınırdaydı. Daha fazla dayanamazlardı.

Kaçma planları başarısız olsaydı Jungkook'un o hücreden cesedi çıkardı.

Jimin verdiği sözü tutmuştu.

"Hala o gardiyanların yardım ettiğine inanamıyorum. "

Jungkook'a işkence eden gardiyanlar birden değişmişti. Önceden küflü ekmeği önlerine fırlatan adamlar bu sefer düzgün yemek getirmişlerdi.

"Onları Namjoon halletti. "

"Sen yemek yememiştin. Nasıl o kadar enerjiktin? "

Jimin dilini dudaklarının üzerinde gezdirip sırıttı. Planı tıkır tıkır işlediği için mutluydu.

"Gardiyanlardan hap aldım. Haklarını verelim iyi iş çıkardılar. Ama yinede öldüreceğim orospu çocuklarını. "

Jungkook gözlerini devirip geriye çekildi. Jimin hala aynı Jimin'di. Tüm salaklık hala Jimin'in değişeceğine inanan Jungkook'taydı.

"Hadi banyoya girelim. Sonra dışarıyı gezeriz. "

"B-beraber mi gireceğiz? "

Jimin Jungkook'un heyecanlı ifadesine sırıttı. Jungkook şehvetle Jimin'e bakarken Jimin hızla Jungkook'u banyoya çekiştirdi.

Gezme işi birkaç saat daha gecikebilirdi.

🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

"Bir daha seninle banyoya felan girmeyeceğim! "

Jungkook sinirle homurdanırken Jimin yatakta kahkaha atıyordu. Jungkook'un kıyafetlerini giyerken ki acı dolu ifadeleri Jimin'i eğlendiriyordu.

"Son iki turu isteyen sendin. Ben üçüncü turda bırakalım demiştim. "

Jungkook yerdeki havluyu almak için eğildiğinde acıyla inledi. Jimin gülmemek için yanağının içini ısırıp konuştu.

"Çok mu acıyor? "

Jungkook sinirle elindeki havluyu Jimin'e fırlattığında Jimin tekrardan güldü.

"Gel öpeyim de geçsin. "

"Ne var biliyor musun? Siktir git. "

Jungkook sinirle etrafı toplarken bir kez olsun Jimin'e bakmadı. Canı gerçekten çok acıyordu ve Jimin'in sürekli kendisiyle dalga geçmesi sinirlerini bozuyordu.

Jimin hatasını anlayıp yüzündeki sırıtmayı silip ayağa kalktı. Jungkook'un elindeki kıyafetleri alıp banyoya fırlattı ve Jungkook'un beline sarıldı.

"Bırak Jimin. "

Jungkook Jimin'in kollarından çıkmak için hareket geçtiğinde Jimin kolllarını daha da sıkılaştırdı. Tek eliyle Jungkook'un çenesini kavrayıp kendine çevirdi ama Jungkook inatla gözlerini kaçırıyordu.

"Gözlerime bak Jungkook. "

Jungkook başını sağa sola sallayıp Jimin'in boynuna bakmayı sürdürdü. Jimin burnunu Jungkook'un yanağına sürtüp kokusunu içine çekti.

Death. ||JiKook||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin