Intro

13.9K 833 189
                                    

kookskillermin Kitap senindir güzelim *-*

"Bir buçuk yıldır yüzlerini göremiyoruz. Onu geçtim yaşadıklarını bile bilmiyoruz"

Taehyung sinirle sandalyesine vurduğunda Hoseok gülümsemeye çalıştı.

"Yaşadıklarından eminim. Onlar bir aradayken asla yıkılmazlar. "

"Nasıl bu kadar eminsin? Jimin yüzlerce insanı öldürmüş katil, Jungkook ise onun katil olduğunu bildiği halde saklayan cinayet şube polisi. Sonu idam. Kurtuluşları yok. "

Taehyung Jungkook'a çok kızgındı. Jungkook her zaman aklıyla hareket eden biriydi. Konu iş olduğunda duygularını asla kullanmazdı. Ama Jungkook ilk defa kalbiyle hareket etmişti ve bunun sonu ölümdü.

Belki de çoktan onları öldürmüşlerdi.

İçeri giren müdür ile ikili gözyaşlarını sildiler. Müdür dosyayı Taehyung'un eline tutuşturduktan sonra odadan çıktığında Taehyung bıkkınlıkla nefes aldı.

Yeni bir cinayet vakası ile uğraşmak istemese de mecburdu. Dosyayı açtığında gözleri doldu. Gülümseyerek dosyaya bakarken Hoseok da yanına geldi ve dosyaya baktı.

İkili kahkaha atarken birbirlerine sarıldılar. Bir buçuk yılın ardından ilk defa yüzleri gülüyordu. Üstelik suratlarını astıran ve güldüren kişiler aynıydı.

19 Haziran 2018.

Cinayet Şube Polisi Jeon Jungkook;
Kayıp.

Cinayet Şube Polisi Park Jimin;
Kayıp.

Kitap Angst değil.

Umarım okurken keyif alırsınız~

Death. ||JiKook||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin