Si Budak Sixth Sense

314 27 0
                                    

Nama kkak aku Najwa. .n kt sekolah, org laen panggil Wawa@Acik je. .(skrang baru tamat diploma)

Oky. .dari kecik lagi dia memang dikurniakan kelebihan untuk nmpak bnde² halus ni. .tapi mse kecik, dia jarang la nampak entiti² ni. .n dia pom kadangkala xperasan yg dia boleh nmpak. .

Tapi, dia punye sense tu jadi lebih kuat bila dia masuk hostel mse form 1. .biase lah kan form 1 kalau xnakal tu xsah kn. .tempat yg senior marah pegi tu laa yg dia nak pegi. .normal lahh kn klau kt hostel tu ada tempat² yg dilarang. .even jejak kaki pom xbolehh. .

N mse form 2, dia terkenal ngan org yg boleh rawat org histeria like 'bomoh'😅. .tapi bukan baca yg pelik² tu. .just 3qul n ayat kursi n bberapa ayat lgi (aku xtahu sangat bab ni). .setiap kali histeria, org akan cari dia. .
Mse form 4, dia pencen jadi bomoh. .dah malas layan bnde² ceginii. .n dia start lemah sikit nak lawan bnde2 tu semua. .

N mse form 5, berlaku something yg boleh dikatakan menganggu dia pnye study. .dh laa taon dia spm. .mmg stress la kan. .makin xlayan, makin mnjadi jadi bnde² tu smua. .mybe 'diorang' tahu yg kkak aku ni boleh nmpak 'diorang' kott. .wallahualam.

Next chap, aku akan cite pasal kkak aku pnye kisah. .n kisah aku sekali. .tapi aku takde laa smpai tahap bolehh nampak figura bnde tu. .just kelibat n so on. .mcam perkara yg xmasuk akal manusia la yg prnah jadi kat aku. .semua ni jadi kt hostel n sekolah aku (terpaksa dirahsiakan). .

Kisah Seram Budak Sixth SenseWhere stories live. Discover now