3. BÖLÜM

26 9 0
                                    

okyanus ile beraber hala daha o göz alıcı Çelikay kolejine bakarken yanımıza bir çocuk geldi. çocuk allah var ki yakışıklı bir çocuktu. gözünün yanında küçük bir ben vardı. saçları uzun (abartılacak derecede değil) gözleri kahve rengi dudakları pürüzsüzdü tatlı bir çocuğa benziyordu. adını bilmediğim tatlı çocuk bize elini uzatarak "merhaba ben Batuhan Çelikay, kolejin sahibinin oğluyum, yani babam olur kendisi siz de kumsal ve okyanus olmalısınız" dedi.

adını yeni öğrendiğim tatlı çocuk eliyle bizi göstererek. tabi benim yavşak arkadaşım okyanus hemen batuhanın havada duran elini sıkarak "merhaba canım ben okyanus buda arkadaşım kumsal" dedi. çocuk okyanusla beraber sohbet ederlerken aralarına girerek "çok üzgünüm sohbetinizi böldüm ama batuhan acaba bizim sınıfımız neresi?" diye sordum.

çocuk gülümserken "ben ve ikizim ile aynı sınıftasınız yani 9/E desiniz". batuhanı başımla onaylandıktan sonra üçümüz yeni sınıfımıza yürümeye başladık sınıfa vardığımızda içeri girdik. sınıftaki herkesin gözleri bizim üzerimize dikilmişti arka taraflara doğru oturan kızlar bize bakarak kulaktan kulağa fısıldaşırken orta sıralardaki erkekler bize psikopatça sırıtıyorlardı.

batuhan bizi en arkada 2 sıraya götürürken batuhanın ikizini farkettim allahım sanki aynılardı yok yok bunlar kesinlikle aynılardı. batuhan arkadan 2. sıraya oturarak çantasını alıp okyanusa yer açtı benim o sürtük arkadaşım da bu fırsatı hiç kaçırırmı hemen oturdu bana da batuhanın ikizinin yanı kaldı çantamı koyup oturacağım sırada batuhanın ikizi çantasını koyup "dolu görmuyormusun!" diye bağırdı.

batuhan hemen olaya müdahale ederek "berkan kardeşim kızlar daha yeni geldi oturacak başka bir yer yok e benim yanımda da okyanus oturuyor e bu durumda da kumsal da seninle oturacak mecburen hem o da senin yanında oturmaya pekte meraklı değil" dediğinde hafif sırıttım batuhan bana o sırada göz kırptı bu çocukla bir ara kanka olacaktım kesin!.

berkan çantasını alıp yanına koyduktan sonra benim suratıma baktı beraber uzun bir bakışma yaşadıktan sonra çantamı koyup bende yanına oturdum. berkanın suratı aynı batuhan a benziyordu tabiki benzeyecek kumsal onlar ikizler. berkan bana bakarak "çokmu güzel yüzüm var." dedi. hemen savunmaya geçerek "ne alaka canım hiçte bile sadece hayatımda hiç ikiz görmedim de batuhan la neredeyse aynısınız ama karakterleriniz hiç  benzemiyor." diye laf soktuğumda okyanus ve batuhan hemen bize dönerek "ooooooooooo, kumsal yılların bad boyuna laf soktu!" ,

"işte benim kankam nasılda laf soktu güzel arkadaşım benim" berkan hemen lafın altında kalmadı ve açtı ağzını yumdu gözünü. "seninle konuşupta nirvanadaki seviyemi hiç düşüremiycem." ortalığı bir anda sessizlik kapladıktan sonra bütün sınıf birden "OOOOOOOOOOOOOOOO!" diye anırdılar. hayır yani ben laf soktum hiç kimse birşey demedi (okyanus ve batuhan hariç).

"offf bir laf sokmanın mutluluğunu yaşatmıyorsun berkan" berkan hemen "daha çok beklersin kumsal" 'kumsal' derken  dudaklarımızın değmeyecek kadar uzak ama nefeslerimiz karışacak kadar bana  yakalşmıştı. o sırada kapıdan bir kadın girdi tahminen öğretmen di açan ne öğretmeniydi (tövbe tövbe) kadının giydiği mini etekle aklımı olup olmadık yerlere çekiyordu. yoksa içim fesat değildi canım (!).

adını bilmediğim hoca masaya oturdu ve arkalara doğru bana ve okyanusa baktı. "tatlım siz yeni geldiniz galiba" dedi adını bilmediğim hoca. okyanus ayağa kalkarak "şey evet biz yeni geldik arkadaşım kumsal ile beraber. benimde adım okyanus". hoca bana bakarak "bende önem canım biyoloji hocasının" dediğinde. okyanusta "memnun oldum" diyerek yerine oturdu. tam yanımızdaki iki kız okyanus ve bana bakarak bir şeyler fısıldaşıyorlardı.

ne alıp veremedikleri var anlıyordum dedikoducular.

----------

zil çaldığında berkan ve batuhan beraber dışarı çıktılar ben ve okyanusta benim sır ama oturup sohbet etmeye başladık. o sırada yanımıza bizim sınıftan bir kaç tane kız geldi. okyanus ile biz ayağa kalkarak kızları karşıladı aralarından bir kız çıkarak "merhaba tatlım siz bu okula yeni geldiniz galiba o yüzden kuralları tanıtayım size şimdi kural 1 adın kumsal mıdır nedir ilk önce berkanın yanından kalkıyorsun" dediğinde direk kıza  çıkıştım.

"o zaman bende sana kendimi tanıtayım ben kumsal buda arkadaşım okyanus senin kurallarını bilmem ama benim kurallarım geçerlidir bu 1 berkanın yanından da kalkmıyorum buda 2" lafımı bitirdiğimde sısıda berkan ve batuha geldi. berkan hemen "cemre ne oluyor burada" dediğinde bu sürtüğün adını öğrenmiş oldum.

"senin sevgilin bana kurallarını tanıtıyorduda berkan" dedim cemreye bakarak. batuhan okyanusun yanına gidip "ne oldu burada" diye sorduğunda "sonra anlatırım" diye cevapladı okyanus berkan çevrenin kolundan tutarak "ben sana kaç defa dedim hayatıma karışma diye sanane lan kızdan bak cemre o bir gecelik ilişkiydi hatırlamıyorum bile karşıma çıkıp senin olduğunu söylemeseydin o gece yattığım kızın sen olduğunu bile bilmeyecektim. artık peşimi bırak"

diye berkan cemreye bir posta koyduğunda cemre gözü yaşlı arkasına bile bakmadan sınıftan arkadaşlarıyla beraber çıkıp gitti. berkan bakarak "teşekkür ederim berkan" dediğimde kolumdan tutarak "ne yaptığını sanıyorsun sen" diye bağırdı onun bağırmasıyla korktuğumda batuhan araya girerek berkan kardeşim tamam sakinleş" dedi.

berkan alevli gözleriyle bana bakarken bir andan da çantasını alıp bana döndüğünde "benden uzak dur" dedi ve gitti. ona ne yaptığımı hala anlayamamıştım ama bu çocuğun gerçekten canını yakada kadar bırakmayacaktım.

EVET bol bol VOTELEYİN okuyun beni takipte kalın ve yorum yapın KARAKTERLERİ aşşağıya bırakıyorum by

kumsal= Loren GRAY

okyanus= Madison beer

berkan= Alan STOKES

batuhan= Alex STOKES

caner= Francisco LACHOWSKİ

cemre= Tiffani ALVORD

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin