Mindig is úgy gondoltam, egy mű attól igazán eredeti és magával ragadó, ha az események sorozatát majd azok végkifejletét egy írónak nem kell megmagyaráznia. Én szeretek olvasni és anélkül elmerülni egy regény jelentéseiben, hogy azt az író az orromra kötné. Ez a rövid- egykoron egyrészesre tervezett - novella, nekem az elmúlást és a döntéseink következményeit vetíti le. A szereplői lehetnének akár mind névtelen személyek, hisz nekem nem a szereplők hanem az érzéseik jelentik a történet lényegét. Azt próbáltam átadni, hogy a fiatal szerelem ördögi labirintus és bár egyszer-egyszer az ember zsákutcába kerül, végül megtalálja a közepébe rejtett virágos pavilont. Az, hogy a lány a meghal, azt érzékeltetné, hogy egy betegség vagy egy baleset, akár azonnal elveheti az életünket, de a boldog, szerelmes pillanatokat nem. Első könyvnek azt mondom, tanulásnak jó volt. Nem vagyok teljesen elégedett vele, de az hogy megírhattam csodás volt. A részek nem voltak előre eltervezve, azt szerettem volna ha magamat is beleírhatom, így mindig úgy fordult a kocka, amilyen kedvem volt. Hoseok a kedvenc előadóm lett, Ő és a banda sokban hozzájárultak ahhoz, hogy azt mondhassam; "Jól vagyok!", de sosem képzeltem igazán Őt a könyvembe. Azt a fiút írtam le, akit szeretek, így minden részt teljes szívvel és odaadással készítettem.
Köszönöm mindenki fáradságát és idejét, aki végig olvasta ezt a 10 részt, remélem azért valamennyire érezhető volt a mondanivalója.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Months [Jung Hoseok ff.] BEFEJEZETT
Fanfic"-Ho Seok...-suttogtam- Ez a negyed év lesz életünk legszebb negyed éve, ha megesküszöl nekem, hogy az utazásod napján összetöröd a szívem és elhagysz.." OOC, OC