Vampirler Yalnız Değiller #3

137 16 2
                                    

Tamam bu sadece göz yanılması, sadece bir göz yanılması! Bu imkansız. Bana bakıyordu ve dört ayak üzerinde gitti.

"Miley!"

Justin'e dönünce afalladım. Bir ormana bir Justin'e baktım.

"Aileni bulmak istiyorsan içeri gel. Ambulanslar gitti."

"P-peki"

Son olarak bir daha arkamı döndüm ve baktım. Ama yine kimse yoktu. Ormanın içinde kaybolmuştu. Unutmaya çalıştım ve Justin'le karakola girdik.

Bu sefer karakol biraz daha boşalmıştı. Bir iki kişi dışında kimse yoktu. Justin'le Şerif yazan kapıdan içeri girdik.

Justin kapıyı açınca Şerif bizi güler yüzlülükle karşıladı. Adam sarı saçlıydı. Gözleri renkliydi. Tahmini 30-35 li yaşlarda gözüküyordu. Justin de gülümsüyordu ve birbirlerine sarıl- bir dakika! Sarıldılar mı?

Tanıdıklar mı? Belki de Justin beni bu yüzden getirdi. Yoksa normal biri beni yolda-hele de ormanın ortasında- arabasına almazdı.

"Justin hangi rüzgar attı seni buraya?"

Adam sürekli gülüyordu. Ama ben hala fark edilmedim sanırım -,-

"Bugün birinin evini bulmasına yardım edeceksin" dedi gülerek.

"Seni biriyle tanıştıracağım. Bu Miley"

Biraz öne çıktım. Adama gülümsedim. Elimden ancak bu gelebiliyordu. Adam bir kahkaha attı. Justin de bunu beklemiyordu ki bana baktı.

"Tanıştırmana hiç gerek yok çünkü zaten onu tanıyorum."

Ne?

What?

İmkansız!

Bu bir şaka mı?

Biri beni bu rüyadan uyandırsın

"Ne?" Justin'le aynı anda söyledik bunu. Adam yerine oturmuştu bile.

"Otursanıza"

Şerif hala gülüyordu. Anlayamadım. Anlamadım. Bu da ne? Haha anladım tamam kameralar çıkabilirsiniz. Etrafa bakındım. Bekledim ama malesef kamerayla çıkan kimse olmadı.

"Sizi tanımıyorum." dedim.

Adam yine güldü.

"Miley hep senin oyunculukta iyi olduğunu söylemiştim ama beni tanımama oyununu bırak bugün 1 Nisan değil"

Şaka mı zannediyor? Adam hala gülüyordu. Gülümsemesine karşılık tepkisiz duruyordum. Ben zor durumdaydım. O ise gülüyordu!

"Sadece ailemi bulabilir misiniz?"

Birden ciddileşti. Belki de takındığım yüz ifademden durumun ciddiyetini anlamıştır.

"Gerçekten birşey bilmiyor musun? Beni? Demi'yi?"

"Demi kim?"

dedim şaşkınlıkla. O da kimdi? İlk defa ismini duyuyorum.

"Bak Miley eğer oyun oynuyorsan fena halde kızarım ki seni tanıyorum böyle bir konuda uzun süreli şaka yapmazsın. Bana doğruyu söylemelisin."

"Zaten doğruyu söylüyorum. Onu tanımıyorum. Sizi de tanımıyorum. Üstelik beni tanıdığınızı söylüyorsunuz. Asıl uzun süreli şaka yapan biri varsa oda sizsiniz. Bana sadece ailemi bulun ve gideyim."

Sesim yükselmişti. Ne yapmamı bekliyordu ki. Karşısına geçip esprilerine gülmemi mi?

"Miley..." sesi ciddiydi. Sonunda ciddi olabildi. Beni madem tanıyor evimi söylesin.

"Senin ailen 13 yıl önce yangında öldü." (Gif)

So UndercoverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin