Omoooo! Apa ku nak buat ni? Impian aku nak jadi manager BTS dah pun berakhir. "Apa!? Hmm.. terpaksa pergi balik.." Baru aku nak balik terasa tangan aku digenggam seseorang. Siapa lagi kalau tidak Jimin. "Tapi saya dengar tak ada seorang pun dapat jadi manager. Mungkin awak boleh. Nak tak?" Lah , ye ke? Nasib baik aku jumpa jimin kalau tak takde lah aku jadi manager. "Nak!" Kata aku persis fangirling. Aku dan dia pun jalan sama² menuju ibighit. Terdengar suara Rap Monster memanggil Jimin, " Woi, Jimin! Buang sampah ke buang mayat ni sampai lama-“ kata dia terhenti sejak melihatku. ”Wait,sapa ni? Girlfriend u ke? Oh tidak. Apa ku nak jawab kat paparazzi nanti?" Katanya seakan-akan menuduh Jimin tanpa usul periksa. ”Bukanlah. Aku baru je jumpa dia. Katanya nak jadi manager kita ni. Aku harap dia jadi manager kita lah. Dia nampak baik je aku tengok.“ Baru je Rap Monster nak berkata , Jin menyampuk , “Weh, siapa ni? Cantik aku tengok." Muka aku pun apa lagi , merah lah. "Nama saya-“ “dah jangan nak intro kat sini, intro kat pejabat CEO kami.“ Kata Rap Monster. Aku pun turutkan arahan rap monster.
Selepas interview,
Yay! Aku pun diishytiharkan sebagai manager BTS. Ex manager dia dah beritahu kat aku macam mana nak jadi manager. Besok bermulanya aku menjadi manager. Tiba-tiba , seseorang menghentikan lamunan ku. "Hi, fikir pasal siapa? Fikir pasal saya?" Kata Jin. "Bukan lah. Saya terfikir tentang besok." Kataku. "Tak payah fikir pasal tu. fikir pasal hari ini. Okay?" Katanya. Aku pun kuat kan semangat aku lah dengar kata Jin ni. "okay."Selepas itu.. aku pun ambil telefon iPhone saya dan tekan nama Claudia. "Clau, ambik saya." "Lama nya interview. Interview ke gali kubur mayat?" Aishh ayat dia persis macam ayat Rap Monster pula. "Taklah. Cepat lah. Aku lapar ni. " "Yelah²".
YOU ARE READING
Jimin Itu Aku Punya [C]
FanfictionHai. Nama aku Christine Angell dan umur aku 24 tahun. Inilah kisah aku sebagai manager BTS. p/s: description ni mcm hambar je kan? tapi saya rasa novel baik lagi dari description. Start : 10 May 2018 End : 14 June 2018