Bab 6 ↠ Kembali?

57 9 7
                                    

Suga P.O.V🙌
Aku membuka mata ku dengan perlahan. Tiba-tiba je mata aku sakit. Aku melihat seorang perempuan yang pernah menyakiti hati iaitu, Magdwenna.
"Are you okay,yoongi?" Katanya sesudah aku bangun. "Not okay. Aku baru je okay masa aku tidur. Bila aku bangun je, aku tak okay." Perliku. Dia ingat aku sampah nak dikutip balik? "Look, I'm sorry for ignoring you and broke your heart. I know it's hard to forgive me. Unless you can forgive me right?" Dah tahu cakap Korea, kenapa nak cakap English? "Aku maafkan awak sikit je. Sikit ok? Sebab aku taknak disakiti lagi." "Okay, Yoongi. Aku tahu kau maafkan aku." Katanya sambil memegang tangan ku.

Christine P.O.V🎈
Sesudah je aku memasak bubur aku pergi ke bilik Suga. Aku melihat Magdwenna memegang tangan Suga dan Suga tidak menghiraukannya. Dah berbaik ke? Suga melihat ku dan melepaskan tangan Magdwenna. "Maafkan saya mengacau adegan romantik. Saya nak letak bubur je. Kalau nak makan , suruh Magdwenna suapkan." "Nope. Aku nak kau suapkan." Kata Suga membuat ku berhenti berjalan dan menoleh ke arah Suga, "Are you sure, Yoongi? Takkanlah-“ “Dah, awak pergi berambus sekarang.“ halau Suga. Magdwenna pula apa lagi ikutlah arahannya sambil me langgar bahuku. Dia dan kawan dia sama je. Aku tak perasan yang dia berbisik dekat telingaku, “watch out, bitch.“ What !? Dia kata aku bitch? Aku ingatkan perangai Magdwenna tak lah sejahat Cycon tapi jahat lagi apa ke benda nya ni?"Tolong suapkan." Kata Suga sambil membuka mulutnya besar. Ego, tapi manja. Aku pun menyuapkan makanan itu ke mulut Suga. Tiba-tiba Suga tersembur. "Kenapa Suga? Tak sedap ke?" "Sedap memanglah sedap tapi pedas. Kau letak lada banyak sangat ke?" Kata Suga. "Lah ye ke? Aku letak lada sebab nak tambah perisa. Tak sangka pula pedas." Aku tersengih. " Dah suruh Jimin buatkan aku." Perghh , macam mana aku nak tanya Jimin, aku dahlah segan. Mamaa!

Jimin P.O.V
Aku membuka mata aku perlahan sesudah aku tidur. Dan aku mimpikan Christine lagi. Aku tersenyum apa bila terbayangkan dia blushing. Tomato,tomato. Lamunan aku disentak oleh ketukan pintu. "Jimin, ini aku, Christine." Aku pun jawab, "Masuk lah." Aku baru sedar yang aku tak berbaju , tak pe lah, kita kacau si Tomato ni. "Tadi,Suga-“ dia berkata dan menutup matanya. Dia menjerit dan aku pula menutup telingaku. Hadehh..." Tolong pakai baju. Please!" Katanya. Aku ketawa. "Yelah. Aku pakai baju. " Kataku sambil mengambil baju aku di katil."Kenapa?" Sambung aku lagi. "Suga dia nak awak masak bubur untuk dia." Katanya. Aku melihat dia blushing. "Terserlah tomato mu." Kata ku dan Christine pun berlalu pergi. Aku suka kat awak, Christine.

Christine P.O.V🎈
Ishh, Jimin ni!!!! Tulah pasal aku segan nak pergi bilik dia. Makin nakal lah dia kalau aku makin blushing. Macam mana aku nak hilangkan blushing aku ni? Bapak siott , mata aku berdosa pula melihat tubuh Jimin. Mama!! Ampunkan aku, aku berdosa! "Christine, mana Claudia ye? Aku baru saja nak beri dia air ni." Kata Jungkook. "Ada nampak kereta dia tak?"tanyaku. Jungkook menggeleng. "Dia tak da lah tu. Dah, besok aku bawa dia lagi jangan risau. Mungkin dia ada hal kot." Kataku dan Jungkook mengeluh. "Awak nak tahu tak, aku suka kat Claudia sebenarnya. Tapi aku tak nak bagi tahu kat dia sebab manalah tahu dia suka orang lain selain aku." Katanya. Aku apa lagi cemburu lah lihat Jungkook suka kat Claudia. Aku mana ada orang suka. Kalau Jimin mungkin dia suka budak Korea cantik dan hot kot. Aku mana cantik. "Mungkin dia suka kat kau. Luahkan sajala. Kalau kau pendam lama-lama sakit hati kau.“ kataku. “Kamsahamida, Christine.“ “For what?" "For give me this." "Okay." Jawab ku sepatah.

Cycon P.O.V✨
Aku berasa marah sangat kat Christine. Sebab apa? Dia sudah rampas Jimin dari aku. Arghhhhhhh! Kau siaplah Christine, kau buat la apa yang kau suka, aku akan buat benda yang kau tak suka. Hahaha. Aku pun pergi ke atas untuk mencari Magdwenna. Aku melihat bilik dia bersepah. Apa kes? "Kenapa ni?" Kata ku. "I hate Christine very much!!! Erghh bitch." Katanya sambil menolak apa yang ada kat meja solek. "Aku pun benci dia juga. Dia rampas Jimin dari aku. Jimin suka kat dia." Kataku. "Dia tu perampas tak bertauliah. Ishh, aku tak tahu lah kenapa Yoongi nak dia suapkan." Katanya. Kalau dia marah, perkataan bitch yang terlintas dari mulutnya. "Takpe, dia buat kerja dia. Kita buat kerja kita." Kataku untuk mengembalikan semangat nya. "Have fun first, Christine. While we ruined your fun day. Hahahaha!" Sambung ku lagi disertakan ketawa Magdwenna.

I need cliffhanger. Sorry, I hate cliffhanger too but without them, my story not too best.

Jimin Itu Aku Punya [C]Where stories live. Discover now