Yaz Aşkım

1.3K 28 4
                                    

Merhaba arkadaşlar. Yeni bir hikaye yazmaya başladım. İlk hikayem sayılır. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. :) 

Plajda oturmuş kafamda güneş gözlüğüm elimde kitabım güneşleniyordum. Eskiden öyle plajda oturup kitap okuyanlara çok özenirdim. İşte onlardan biriydim artık. O buz gibi suya beni hiç bir kuvvet sokamazdı. Gerçi Nehir ayaklarını denize sokmuş bana bağırıyodu.

-Eylüül! Geeel buarayaa! Uğraştırma beni. Bi de seni sürüklemekle uğraşamam.

Cevap vermeye bile çalışmadım beni sürükleyemezdi. O güç onda ne arar? :D Güneş gözlüğümü geri taktım ve yanımdaki masada duran kokteylimden bir yudum aldım. Denize girmeyi sevmiyorum. Korktuğum falan yok gerçekten. Burda keyif çatmak yerine neden her bi yanımın ıslanmasına izin veriyim. O saçları sonra şekillendirmesi ne kadar zor bilemezsiniz. Ama inkar edemem. Buranın denizi ayrı bi güzel. Ama uzaktan inanın bana denizleri sevmiyorum. Havuz bi'tanedir. En azından türlü türlü canlılar yok  :D

Tatile sadece ikimiz çıkmıştık Nehir ve ben. Hiç kurguya gerek yok ne yazık ki sevgilim yok. Zaten istemem. :D NO BOYFRİEND NO PROBLEM! Seviyorum yalnız olmayı :) Aslında sanırım bu aşık olmayı beceremememden kaynaklanıyor. Ne zaman birisini bulsam berbat ediyorum zaten bir kişiyle çıktım onda da hayal kırıklığı yaşadım ve aşka dair tüm umutlarımı bıraktım. 

Tam uykuya dalmak üzereydim. Gözlerimi açtığımda tam önümde ıslak bir Nehir duruyordu. O anda çığlığı bastım.

-Nehiiiiiiiiirr! Islaksıııın yaklaşmaaa!

-Eylül beni yalnız bırakmaya mı geldin tatile? Hadi yürü gidiyoruz.

-Nehir ıslaksın! Şimdi canım kankam sakin ol ve kurulanıp gel.

-Ya da sen ıslan daha kolay? :D

Nehir beni sürüklemeye başlamıştı bile. Avazım çıktığı kadar bağırıyordum ama dinleyen kim? Gözlüğümü çıkartmama bile izin vermemişti. Ben geri dönmeye çalışırken Eylül beni ters yöne sürüklemeye devam ediyordu. 

-Nehir bıraak rezil ediyosun bizi!

Nehir bu dediklerime gülüyodu.Sinirlenmeye başlamıştım.Ben ya,ben Eylül,plajın ortasında bi deli tarafından sürükleniyodum.Nasıl gözüktüğümü tahmin bile etmek istemiyorum.

Kafamı  sola çevirdim güneş gözlüğümü çıkarttım ve karşımda o duruyordu. İşte YAZ AŞKIM... 

not: O an çok havalı gözüktüğümü düşünsem bile orangutandan farkım olmadığına eminim. Ah Nehir rezil ettin beni.Bunun bedelini ödetirim.

Yaz AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin