We zijn eindelijk bij seizoen twee. En ik ben Jackson nog steeds aan het kloten. ''Jackson kan je ondertiteling voor lezen? Ik kan het namelijk niet zo goed zien.'', hij kijkt mij woedend aan. ''OMG KIJK JACKSON!!!'', hij kijkt naar het scherm en de Kanima komt in beeld. ''Kijk hij is vies gemeen en verrot. Ik weet iemand die ook zo is... Oww ja, dat ben jij!'', ik sta lachend op en zet mijn spullen in de keuken. Als ik terug komt zit hij niet meer op de bank. Ik kijk rond en kan hem niet vinden.
''Jackson? Waar ben je?'', ik kijk in slaap kamer en daar is hij ook niet. ''Jackson... ik weet dat je hier bent ik heb de deur niet dichthoren gaan. Ik loop weer naar de bank en zie Jackson op de grond liggen.
''OMG, JACKSON!'', ik geef hem een paar klapjes in zijn gezicht. Nu begin ik echt in paniek te raken. Ik pak een glas water en gooi die in zijn gezicht. Hij reageert niet en ik begin echt in paniek te raken. ''Wacht Jackson ik ga hulp halen.'', zeg ik met tranen in mijn ogen. Ik pak mijn telefoon en wil 112 intypen alleen dan bedenk me dat het anders is. Dus ik typ 911 in.
''911 What's Your emergency?'', ''Mijn kamer genoot is flauwgevallen en niets helpt!"', zeg ik in paniek. ''Mevrouw rustig wat ik uw locatie?'', ''Washington DC College. Dorm 122, alstublieft kom snel'', ''Mevrouw er zijn al mensen onderweg. Is er iemand bij u?'', ''Nee ik ben alleen.'', ''Kan u zijn hartslag controleren?'', ik loop naar Jackson en voel aan zijn pols. ''Zijn hartslag is iets langzamer... omg....'', ''Mevrouw blijf bij hem en ga niet weg.'', hij blijft allemaal rustellende dingen zeggen maar ik kan het niet horen het enigste waar ik oog voor heb is Jackson.
-
Niet veel later komen er amublance mensen binnen. ''Hoe gaat het?'', ''WAT DENKT U? HIJ LIGT HIER MISSCHIEN HALF DOOD TE GAAN EN HET LAATSTE WAT IK TEGEN HEM HEB GEZEGD IS DAT HIJ EEN LELIJKE VEROTTE EN GEMENE PERSOON IS!'', hij legt zijn handen op mijn schouder. ''Het komt goed je was er optijd bij'', ze leggen Jackson op een brancard.Er komen een paar mensen voor de deur staan en kijken. Jackson is net naar buiten als Gwen komt aanrennen. ''Wat is er?'', ik houd het niet en breek. ''Jackson... ik weet het niet...'', ze neemt mij in een knuffel. ''Mevrouw wilt u mee?'', ik knik. Ik loop met die man naar beneden en zie Jackson net de lift uit gaan. Als we buiten zijn komt Tyler. ''Wat?'', ''Mevrouw we moeten gaan'', Ík ga mee ik ben haar vriendje'', zegt Tyler. De man knikt en we stappen de ambulance in. ''Wat is er gebeurd?'', ik denk terug. ''Hij had al last van koorts overgeven en alles. Vandaag was hij ook zijn stem kwijt en toen ik er even naar de keuken was.... toen lag hij op de grond. En ik heb hem geslagen en water maar niets hielp'', Tyler slaat een arm om mee heen.
-
Tyler en ik zitten te wachten op nieuws van Jackson. ''Wat als hij hartproblemen heeft? Of als hij dood aan het gaan is? Of...'', ''Tess rustig... alles komt goed.'', ''Ik weet het niet. Het laatste wat ik zei dat hij een gemene vieze vuile verotte kanima is.'', hij moet lachen en ik sla op zijn arm. ''Niet lachen, hij heeft een zusje! Wat moet zijn nu denken.'', ik begin te zwaar te ademen en Tyler houd een dokter tegen. ''Kunt u haar een rust pilletje geven. Haar ex ligt namelijk hier en ze freakt out'', de man knikt en komt daarna terug met een water glas en een pilletje . Ik neem hem aaan en neem hem in.''Het komt allemaal wel goed. WE hebben zulke personen vaker'', ik kijk hem boos aan. HIj loopt weg. '''Tess, het komt goed.'', ik haal mijn schouders op. ''HIj was mij eerste kus vriendje en bijna eerste keer. Alleen hij moest het net een dag van te voren verkloten'', hij kijkt mij met open mond aan. ''Ik wist niet dat jullie zo'n geschiedenis hadden'', ik rol met mijn ogen. ''Ik heb hem ook door een zware tijd gehaald. HIj betekend nog wel veel voor mij.''', Tyler wil reageren maar dan komt een dokter naar buiten. ''Alles gaat goed hem. De koortst zorgde ervoor dat hij flauwviel. We willen hem nog een nacht hier houden. Hij zal morgen ook niet naar school komen.'', ik knik. ''Mag ik naar binnen?'', hij knikt. ''Hij is nog niet wakker maar dat zal snel wel zijn.'', ik bedank hem en loop dan naar binnen. Tyler regelt nog wat met de dokter en komt dan ook binnen lopen. ''Je mag bij hem slapen als je wilt.'', ik haal mijn schouders op. ''Ik kijk wel. Eerst kijken hoe hij reageerd', hij knikt en neem plek in een hoek. Ik ga naast zijn bed zitten.
Na een tijdje word hij wakker. ''What th...'', ik pak zijn hand. ''Hey...'', zeg ik zacht. Tyler loopt weg wat ik niet snap. Misschien heeft hij ruzie met hem? ''Tess?'', hij kijkt mij niet begrijpend. ''Ik.. we waren teen wolf aan het kijken en ik was iets terug aan het brengen in de keuken en toen trof ik jouw aan.'', ik krijg al weer tranen in mijn ogen. ''Je bent nu in het ziekenhuis en ze willen je nog een dag houden om te checken.'', hij kijkt ij met een lach aan. ''En jij bent voor mij mee gegaan?'', ik knik. ''Ik kan je niet laten liggen niet na... na wat we allemaal hebben meegemaakt.', ik kijk naar zijn bed. '
HIj komt omhoog en neemt mij in een kuffel. Ik verberg mijn hoofd helemaal in zijn nek. ''Ik was zo bang'', hij neemt mij strakker vast. We blijven zo een tijdje zitten. ''Echt Jackson, ik meen het ik was bang... dat...dat ik je kwijt zou raken.'', fluister ik in zijn nek. ''Tess, je hoeft niet bang te zijn. I'll never leave you alone.''
----------
HeyHopelijk vinden jullie het leuk!
xx Floortje
JE LEEST
Roommates With The High School Badboy (Voltooid)
Romance-Vervolg op Badboy leave me Alone please!!! Ik raad je aan om het boek eerst te lezen omdat je anders sommige dingen niet snapt- ''Wat moet jij hier?'', hij kijkt mij vragend aan. ''Wat moet jij hier in mijn kamer?'', ''Jouw kamer, dit is mijn kamer...