We komen aan bij het restaurant en ik parkeer de scooter. ''Is dat niet die van Jackson?'', ik draai me om en kijk een meisje aan. ''Ja maar ik mocht hem lenen.'', ze kijkt mij ongeloofwaardig aan. ''Jackson laat nooit iemand zijn scooter lenen, dus wat ben jij?'', ik schud mijn hoofd.
''Luister ik heb hier geen tijd voor. Ik ga met mijn vrienden uit Amerika eten.'', ze kijkt mij aan. ''Jij bent die Amerikaan die bij ons op school komt.'', ik knik. ''Wen maar aan mijn gezicht je gaat het nog vaak zien.'', zeg ik en dan loop ik naar binnen.
''Wow Tess ze hebben hier goede tosti's.'', ik knik .''Je moet degene met pesto proberen die is goddelijk.'', ''Zo te zien kom jij hier vaker?'', ik schud mijn hoofd. ''Pas de tweede keer. Maar ik ga hier zeker vaker komen.'', ze beginnen met lachen.
''Wil je echt het bedrijfsleven in?"', ik kijk naar Aaliyah. ''Ja, dat wil ik echt. Ik ga dan werken bij familie van Jackson. Ik ben al een soort van daar aan het werken. Maar als ik PA wil worden moet ik echt een opleiding hebben.'', ''Wacht mar Jackson gaat toch de baas worden?'', ik knik.
''Dus je gaat je baas daten.'', ik rol met mijn ogen. ''Jullie denken gelijk dat hij mijn baas is. Ik ben mijn eigen baas en ik help hem. Dus ik ben ook een soort van baas van hem.'', ze beginnen met lachen. ''Maar hoe zit het tussen jouw en Jackson?'', ''We gaan het langzaam opbouwen... ik wil niets haasten en al helemaal niet na zijn stunt.'', ze knikken begrijpelijk.
''Man deze tosti is echt goed.'', ik kijk Mike lachend aan. ''Ik weet echt wel waar je goed kan eten hoor.'', hij kijkt mij lachend aan/
--
Na de lunch gaan we allemaal naar huis. ''Willen jullie wat blijven drinken?'', ze kijken naar het huis. ''We willen niet tot last zijn.'', ''Dan gaan we buiten zitten, ze hebben toch een grote tuin.'', we lopen allemaal via achter en Jackson komt aanlopen.''Waarom heb je mijn scooter gepakt?'', ik kijk hem lachend aan. ''Dat komt omdat ik hem nodig had en ik had geen fiets.'', ''Nederlander'', ik geef Joey een dodelijke blik. ''Ik ben trots daarop, en jullie zijn ook op de fiets.'', we nemen allemaal plek aan de tuin tafel.
''Wow dit is echt mooi Jackson.'', Jackson geeft ze een lach. ''Dank je.'', ''Hoeveel mensen wonen hier?", Jackson denkt na. ''Nonna, Natalie, Tess en ik.'', ik kijk hem verbaast aan. ''En Alicia?'', ''Die komen hier gewoon zowat elke dag. Maar wonen hier niet.'', ik kijk geschokt.
''Je dacht toch niet dat heel mijn familie hier woont?"', ''Het is groot genoeg.'', schiet ik in de verdediging. ''Dat klopt, maar als nog.'', mijn ogen worden groot.
''Willen jullie trouwens wat drinken?", ze knikken. ''Jackson kan je helpen?"', we lopen naar de keuken. ''Moest je ze allemaal uitnodigen?'', ik rol met mijn ogen. ''Jackson het zijn schatten probeer gewoon even met ze te praten. Ze zullen je ook wel omarmen.'', hij kijkt mij vragend aan.
Ik duw een paar flessen drinken in zijn handen. ''Luister ze vallen je niet aan. Ze hebben zelfs Tyler uit de groep gehaald. Daar ben ik ze dankbaar voor en ze hebben geen foute woorden voor je over dus plz. Geef ze een kans.'', hij knikt en loopt dan naar buiten.
Zie je ik ben baas over mezelf. En Jackson heeft echt mijn hulp nodig om dingen te doen. Maar jullie hebben dat niet van mij.
Ik schud lachend mijn hoofd en pak de glazen. Ik zet alles op tafel neer. ''Pak maar wat je wilt. Ik ga morgen boodschappen doen.'', ze knikken. ''Sinds wanneer doe jij de boodschappen?'', ''Nonna hoeft niet alles te doen en Natalie is te jong.'', ''Ik kan ze ook doen.'', ik schiet in de lach.
''Natuurlijk, je zou je dood vervelen.'', hij kijkt mij verdedigend aan. ''Ik kan echt wel iets.'', ''Ja Tess neem Jackson mee. Dan kan hij ook een keer boodschappen doen.'', ik kijk Gwen aan. ''Ik denk dat Jackson dat wel kan want wij jongens kunnen ook wel wat.'', ik kijk Kayne lachend aan.
''Jullie hebben meiden nodig om sokken te vinden.'', ''Challenge, jongens tegen de meiden.'', ik kijk Nick aan. ''Wij nemen een deel van de boodschappen en jullie ook. Degene die het beste kan inkopen wint.'', ik kijk de meiden aan. ''Deal, morgen ochtend wees klaar om ingemaakt te worden.'', ik geef alle jongens een hand.
''Tessiebessie je gaat zo hard ingemaakt worden.'', Jackson geeft mij een kneepje in mijn wang. ''Jackson los.'', hij schiet in de lach net zoals de rest. Zie je Jackson kan wel opschieten met mijn vrienden. Hij moet alleen een beetje zijn best doen.
--
''Tesssssssss'', ik open mijn ogen. ''Wat.'', ''We hebben een wedstrijd.'', ik kijk Jackson lachend aan. ''Denk je nu echt dat ik die was vergeten.'', hij knikt. ''Je hebt namelijk nog maar een half uur om klaar te staan.'', mijn ogen worden groot en ik sla de dekens van mij af. '''Je speelt vals! Je had mij eerder wakker kunnen maken!'', ''Dat is niet mijn fout en het is een wedstrijd... die wij gaan winnen.'', met die woorden loopt hij naar buiten.
Oké ik heb maar een kwartier nodig om me fatsoenlijk te maken.'', ik ren naar mijn kast en haal er een kleding stuk uit.
Ik pak mijn spullen en loop naar beneden. De meiden zitten al in de tuin. ''We dachten dat je nooit meer kwam.'', Nonna komt aanlopen met een chocolade croissant. ''Nonna je bent geweldig.'', ik geef haar een kus op haar voorhoofd.
''Meiden lets gooooo.'', we lopen naar buiten en daar staan meer scooters. ''Kunnen jullie allemaal scooter rijden?'', ze schudden hun hoofd en dan valt mijn oog op de auto. ''Jullie zijn Amerikanen jullie kunnen al een tijdje rijden.'', ze kijken mij lachend aan.
Ik pak snel de auto sleutels en dan stappen we in.
''ZIJN WE KLAAR OM ZE IN TE MAKEN!'', ''YEEESSSS'', oww jongens jullie hebben geen idee wat er op je af komt.
JE LEEST
Roommates With The High School Badboy (Voltooid)
Romance-Vervolg op Badboy leave me Alone please!!! Ik raad je aan om het boek eerst te lezen omdat je anders sommige dingen niet snapt- ''Wat moet jij hier?'', hij kijkt mij vragend aan. ''Wat moet jij hier in mijn kamer?'', ''Jouw kamer, dit is mijn kamer...