50

734 21 0
                                    

De grote pauze is aangekomen en ik ga naast Jackson zitten. Julia, Rosalie en Amalie kunnen het goed met hem opschieten. ''En hoe gaat het tot nu toe?"', ik kijk hem lachend aan. ''Goed.'', er komt iemand naast hem zitten en ik herken hem gelijk. 

''Jeronimo, dit is Tess.'', ''We hebben elkaar al ontmoet.', hij kijkt mij vuil aan en Jackson kijkt mij vragend aan. Ik zie Julia lachen. ''Ze zat op mijn plek.'', Jackson zucht. ''Je bent op een andere plek gaan zitten?"', Jackson keek met een kleine lach naar Jeronimo. ''Je had haar moeten zien.... woedend.'', ik lach. ''Sorry Jeronimo ik zal niet meer op de plek zitten maar je moet snappen...'', ''Ja je hebt het met Jackson uitgehouden, ik snap dat je er dan soms helemaal klaar mee bent.'', ik kijk hem lachend aan. 

''Zie je Jackson ik was helemaal niet gek. Meerdere mensen vinden het vervelend hoe jij je soms gedraagt.'', hij kijkt mij dodelijk aan. 

''Maar Tess in welke landen heb je allemaal gewoond?"', ''Nederland, daar ben ik ook geboren, Amerika en nu Italie.'', ''Waarom heb je overal gewoond.'', ik neem een slok drinken en praat ze bij over mijn situatie. 

Niemand zegt wat aan de tafel. ''Maar alles gaat nu goed, ik heb een huis en ik heb een familie dus ik mag niet klagen.'', ze knikken en dan gaat mijn telefoon af. ''Ah daar zal je bleekmiddel wel niet hebben. Exuceer mij.'', ik loop naar buiten en neem dan op. 

''Hey Blake!'', ''Tess goed om je te horen. Hoe gaat het?"', ''Goed ik zit nu voor mijn eerste dag weer op school en alles is wel uit te houden. Ik kan ook al wel opschieten met andere mensen, het zijn vrienden van Jackson iets wat ik niet had verwacht.'', ik hoor hem aan de andere kant lachen. ''Ik mis je wel echt in Nederland... kom je binnenkort langs?'', ik denk na. ''Ik denk wel dat het kan ik moet alleen even kijken hoe we het gaan doen met het bedrijf.'', ''OWw ja je werkt daar...'', ''Ik denk dat het tijd is dat ik op bezoek ga in Nederland is goed voor het bedrijf.'', ik hoor zijn stem opgelucht pratem. 

Ik heb met hem lang een gesprek dat ik niet eens door heb dat de andere les al is begonnen, snel hang ik op en zoek ik naar het lokaal. ''Verdomme.'', ik kijk rond en dan staat iemand naast mij. ''Verdwaald?'', ik knik. Hij pakt mijn papier. '"Zelfde lokaal volg mij maar.'', 

''Waarom ben je zo laat?'', vraag ik aan hem. ''Waarom ben jij zo laat?'', ''Ik was de tijd vergeten waardoor ik nu niet in de les zit.'', hij kijk mij alchend aan. ''Ik had gewoon geen zin maar ik moest wel een uurtje bij bewonen.'', ik rol met mijn ogen. 

''Louis.'', ik geef hem een hand. ''Tess'', hij kijkt mij lachend aan. ''Leuk je te ontmoeten.'', hij gooit een lokaal deur open. ''Bonjourno.'', hij loopt de les binnen en gaat zitten. De docente maakt niet eens een opmerking. Ik zie Jackson zitten met mijn tas naast zich. Ik neem plek en ze kijjkt mij aan. 

''Jij nieuwe, ik weet neit of jij op de oude school laat mocht komen maar dat doen we niet hier.'', ik kijk haar verbaast aan. Tegen mij gaat ze wel in. ''Sorry ik moes...'', ''Ik hield haar op, dat was mijn fout daarom kwam ze samen met mij.'', ik kijk naar Louis dankbaar. ''Dan maakt het niet uit. Louis jij moet ook optijd in de les komen maar ik ben al blij dat je in de les zit.'', Jackson naast mij spant zijn kaken aan. 

''Maak je maar geen zorgen hij heeft mij alleen maar naar het lokaal gebracht, ik heb al die tijd met Blake gebeld.'', ik geef een kneepje in zijn hand onder de tafel en ik merk dat het hem gerust stelt.'', de les gaat verder en zo maken we de dag af. 

Als we weer thuis komen in Nonna te wachten met gebak. ''Ik ben blij dat jullie terug zijn het is nog warm.'', ik neem snel een plekje op de bank en krijg een kop koffie in mijn handen. ''Dank je nonna maar dat was niet nodig geweest.'', ''Natuurlijk wel en ik wil alles horen over jullie dag.'', Jackson gaat verveeld naast mij zitten en ik begin mijn dag te vertellen. 

''Jackson heb jij ook dingen gedaan?"', ''De standaard dingen, contact gelegd met mijn oude vrienden en morgen lunch ik bij het tosti restaurant.'', ik kijk hem lachend aan. ''Ik ga ook lunchen met de meiden bij het tosti restaurant.'', hij kijkt mij aan.

''Dat meen je niet?'', ik knik. ''We gaan wel aan een andere tafel hoor maak je maar geen zorgen jij en je jongens kunnen gewoon lekker praten.'', ik neem nog een hapje gebak. Nonna moet echt stoppen ik word nog een keer dik van al dat eten.

Ik loop naar boven en kom Alicia tegen. ''Alicia ik had een vraaag.'', ze knikt. ''Kan ik misschien naar Nederland voor even, om naar familie te gaan en dan kan ik een paar dingen regelen voor de bruiloft als je dat wilt.'', ze kijkt mij lachend aan. ''Maar natuurlijk mag dat, je gaat uit de naam van het bedrijf, dus wij betalen wel.'', ze geeft mij een knipoog en dan loopt ze door. 

''Dus jij regelt ook alles snel.'', Giovanni staat achter mij. ''Jup, ik kan gewoon dingen regelen en ik heb er ook nog iets aan. Jij bent daar zeker niet zo goed in.'', hij schud zijn hoofd. ''Daarom doe ik geen plan werk dat laat ik over aan de mensen die het wel snappen.'', hij loopt zijn slaapkamer in. 

Dit huis is nog steeds echt groot. Ik weet mijn weg wel te vinden maar nog steeds vind ik het debiel groot. Maar iedereen blijft ook wel eens een avond slapen een paar wonen hier gewoon. Ik snap het wel dat het leuk is maar het lijkt mij ook fijn om soms een plek voor je alleen te hebben. Anders ben je continu met mensen om je heen. 

Ik loop mijn kamer binnen en kijk naar een stapeltje foto;s op mijn bureau. Allemaal foto's van de vrienden groep. ''KOm naar de club waar we elkaar weer zagen. En trek wat leuks aan.'', ik zie dat het het handschrift van Gwen is van de kleding. Ik kijk in de kast en haal er een setje kleding uit. 

Ik loop naar beneden en pak de sleutels van de scooter

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en pak de sleutels van de scooter. ''Waar ga jij heen?'', Giovanni staat lachend achter mij. ''Ergens.'', ''Ik breng je wel.'', hij pakt de sleutel uit mijn hand en pakt dan zijn eigen sleutel. ''Auto is fijner denk ik.'', hij bekijkt mijn kleding. 

''Alles beter dan fietsen.'', ik stap bij hem in de auto en hij rijd weg. ''Weet je waar je naar toe moet?"', hij knikt. ''Ik zit in het complot je kan het niet meer veranderen.'', 

Ik kijk hem verbaast aan. Welk complot?

Roommates With The High School Badboy (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu