42

1K 30 0
                                    

''Wakker worden slaap kop!'', ik word langzaam wakker. ''Je moet opstaan en mee gaan naar het werk.'', ik zucht en sla de dekens over mij heen. ''Ik lig net zo lekker.'', ik hoor ze lachen. ''Rot op.'', iemand springt op mij en mijn ogen worden groot. ''Tessie je moet wakker worden.'', ik kijk Natalie lachend aan. ''Vooruit dan maar.'', Jackson kijkt met open mond naar ons. ''De volgende keer moet ik dus gewoon op jouw springen en je wakker maken?''

Ik schud lachend mijn hoofd. ''Nee alleen deze ene keer mag het van Natalie. Maar ik moet me klaar maken.'', hij knikt en neemt Natalie mee naar buiten en ik kleed me om. 

Ik pak mijn spullen en loop naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pak mijn spullen en loop naar beneden. ''Waar is Alicia?'', ''Ze is al naar het werk. Ik kom je s'middags trouwens ophalen om naar de school te gaan kijken.'', ik kijk hem met grote ogen aan. ''Je hebt alles al geregeld en ik heb geen idee wat ik wil!'', hij kijkt mij aan. ''Tess ik wil alleen dat je gaat kijken.'', ''Ja jij, jij wilt dat ik ga kijken maar je weet niet wat ik wil.'', ik pak een appel en neem een hap. ''Trouwens je moet ook wat koolhydraten naar binnen werken dan alleen een appel.'', ik trek een wenkbrauw op.

''Ik mag eten wat ik wil, en ik kom wel aan mijn koolhydraten hoor.'', hij lacht en ik pak mijn tas. ''Dus ik kom je ophalen?"', ''Suck a dick.'', ik loop naar buiten en sla de deur dicht. 

Ik kijk naar buiten en dan bedenk ik me dat ik geen vervoer heb. ''Moet iemand je brengen?'', Jackson staat met een grijns naar mij te kijken. ''Ja...'', hij lacht en hij loopt naar zijn scooter. ''MIsschien moet ik je een keer leren om scooter te rijden. Wat zeg je ervan? Ga je mee of ga je naar je werk.'', ik kijk hem twijfelend aan. 

''Ze rekenen daar op mij en ik kan niet later aan komen.'', hij haalt zijn schouders op. ''We leren het je wel een andere keer.'', ik knik en stap achterop. 

Na een tijdje rijden komen we aan bij het gebouw. ''Dank je wel dat je me toch nog wilde brengen.'', hij kijkt mij met een lach aan. ''Het zou gemeen zijn als ik jouw had laten lopen.'', ik knik en loop dan naar binnen. Ik begroet een paar mensen en dan neem ik plek achter de balie. 

''Tess!'', ik draai me om en Alicia kijkt mij lachend aan. ''Daar ben je dan! Ik had een vraagje.'', ik knik. ''Zou je een bruidloft willen plannen?'', ik trek een wenkbrauw op. ''Ik kan helemaal niet z goed plannen en voor wie moet het eigenlijk?", ze kijkt om haar een en dan gaat ze naar mijn oor. 

''Niemand mag het weten maar ik ben verloofd.'', ze laat een ring zien en mijn mond valt open. ''Omg, ik wist helemaal niet dat je een vriend had.'', ze kijkt mij lachend aan. ''Hij werkt hier ook niet maar ergens anders... en ik heb geen tijd om het te plannen maar ik denk dat jij het wel aan kan.'', ik knik. ''Niemand mag het trouwens weten.'', ik knik.

Ze springt vrolijk van de balie af. ''Ik heb vertrouwen in je!'', ik knik. Ze geeft mij een map en dan loopt ze weg. Ik kijk een beetje wat erin zit. ''Duss wat heb je daar in je handen?", snel klap ik het dicht. Emile kijkt mij lachend aan. ''Dit... uhm ja voor het feest van Bailey's'', hij kijkt mij lachend aan. 

''En schiet het allemaal al een beetje op?'', ik knik. ''Ja... ik heb al een paar dingen geregeld alleen het eten is zo moeilijk zou Nonna iets willen maken?'',hij trekt een wenkbrauw op. ''En dan verpesten we heel de verassing.'', ik knik. ''Trouwens je cappucino.'', hij geeft mij mijn koffie en ik kijk hem lachend aan. 

''Dank je.'', hij steekt ook nog een crossiant naar mij uit. ''Moest je eten van iemand.'', ik lach en pak hem aan. ''Je mag rustig Jackson zeggen hoor. IK heb hier al een gesprek  met hem gevoerd.'', hij kijkt mij lachend aan en rolt dan verder. 

Ik begin aan het organiseren van beide feesten. 

--
''TEESSSS'', Jackson komt vrolijk aan mijn balie. ''Jackson ik heb geen tijd ik moet dingen regelen.'', ''Maar we zouden naar de school gaan om te kijken.'', ik kijk op. ''Ik heb er nu geen tijd voor ik ben allemaal dingen aan het plannen en geloof me daar zit veel tijd in.'', hij lacht. 

''Dan moet je er wel even tussenuit. Anders raakt je overspannen en dat willen wij nu ook weer niet.'', hij tilt mij uit mijn stoel. ''Jackson zet me neer.'', ''Nope ik heb een afspraak gemaakt en dat duurde een tijdje en nu ga je mee.'', hij zet mij op de grond en ik kijk hem boos aan. 

''De volgende keer dan plan je het maar in op mijn vrije dag weet je.'', we lopen naar buiten en stappen op zijn scooter. ''Sorry maar dit leek mij een betere dag.'', hij start de scooter op en we rijden weg. 

Na een tijdje komen we aan en allemaal mensen staan op het plein. ''Jackson ik weet het niet...'', ''Kom op, je kan je makkelijk tussen de mensen praten dat deed je ook...'', ''Jackson daar draait het niet om, misschien wil ik wel gewoon bij jullie blijven werken.'', hij kijkt mij met open mond aan. ''En het restaurant dan?'', ''Geloof je nu echt dat dat iets zou worden? Niemand zou Nederlands eten willen eten, dat is namelijk totaal anders dan hier en ik weet niet of het aan zou trekken.'', 

Hij sleurt mij mee over het plein. ''Jackson mensen kijken naar ons.'', ''Duh, je bent met mij meste mensen kennen mij ook, samen op een school gezeten namelijk.''

We lopen naar binnen en ik zie een prachtige gang. Oké deze school geeft stijl ik kan niets anders erop zeggen maar is het mijn stijl? Nee. Wil ik hier zijn, nee. Waarom ben ik hier dan? 

Ik kijk naar Jackson en hij heeft een grote lach op zijn gezicht. Zou het...?

Roommates With The High School Badboy (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu