Mijn mond valt open als ik kijk naar wie er binnen komt. ''Laurel ben ik gek?'', ze schud haar hoofd. Ik sta op en loop naar de persoon toe.
''Wat ben je hier aan het doen gek?!'', hij draait zich om en kijkt dan mij met een lach aan. ''Tessiebessie'', ik neem hem in een knuffel. ''Blake, ik dacht dat je in Nederland zou blijven?'', ''Ja maar ik ben weer op rijs naar Amerika.'', ik kijk hem lachend aan. ''We hebben wel wat met Amerika...'', hij knikt. ''Maar het is een soort kamp... alleen dan in een hotel.'', ik knik. Laurel komt er ook aan. ''Blake...'', hij kijkt haar lachend aan. ''Blake leuk je weer te zien!''. ze neemt hem ook in een knuffel.
''Komen jullie bij ons?"', hij knikt en wij lopen naar onze tafel. ''Ik kan niet geloven dat hij in Amerika is!'', Laurel lacht. ''Ja het is eigenlijk wel toevallig dat hij ook in Washinton is op dit moment.'', ik knik. ''Weet hij van Jackson af?'', ik schud mijn hoofd. ''Nee alleen dat we kamer genoten zijn voor de rest niets.''.
De jongens komen bij ons aan de tafel zitten. ''Dus, je leeft met Bailey in een kamer?'', ik knik. ''Jep'', ''En zijn er geen problemen'', ik kijk Laurel aan. ''Nee, er zijn geen problemen. Het gaat eigenlijk best goed. Ik praat gewoon niet tegen hem. En meestal ben ik bij Tyler een tweede jaars die ik heb ontmoet toen ik de klas uitgestuurd was...'', Blake moet lachen. ''Dus ik slaap er alleen'', hij knikt tevreden.
''Zo mag ik het horen.'', hij begint aan zijn eten en de andere jongens ook. ''Maar wat dom. Ik heb me niet voor gesteld.'', er waren nog 2 jongens mee. ''Ik ben Tess het nichtje van Blake.'', ik geef ze een hand en ze kijken mij lachend aan. ''Daan'', zegt de blonde. ''Tim'', zegt de roodharige. Ik moet toegeven dat ze allebei knap zijn.
''Ik ben Blake'', hij geeft mij ook een hand. ''Leuk je te ontmoeten Blake'', zeg ik lachend terug. We blijven nog een tijdje zitten en eten.
"Tess wij moeten weer gaan.", ik knik. " Wij gaan ook weer denk ik.", ik kijk Laurel aan en ze knikt. We lopen met z'n alle naar buiten en dan nemen we afscheid. ''Tess als hij iets doet ik kom hem gewoon op zoeken. Hij is dan een dood persoon.'', ik knik en geef hem een knuffel. ''Ik zie je wel een keer in de stad denk ik... anders zie ik je met de kerst.'', hij knikt en ik stap bij Laurel in de auto.
''Dat was apart om jouw en Blake zo close te zien.'', ik lach. ''Dat klopt, je denkt nog de hele tijd aan die High school jongen die zo vervelend was.'', ze knikt. ''Maar dat hebben we allemaal achter ons gelaten en nu gaan we door het leven als neef en nicht.'', Laurel kijkt lachend naar de weg. ''Eigenlijk best raar hoe snel de tijd gaat. We zitten nu al op college en we zijn met allemaal andere dingen bezig dan met school.'', ''Echt niet, ik zit gewoon in mijn lessen en maak dan ook mijn huiswerk'', ze lacht.
WE komen aan bij school. Laurel parkeert en ik stap uit. Gelijk kijken een paar mensen om naar mij. Wat raar is want niemand kent mij echt. Dus waarom zouden ze me dan aankijken. Laurel stapt ook uit en komt naast mij staan. ''Ligt het aan mij of kijken de mensen ons allemaal aan.'', ''Nee dat ligt niet aan jouw.''.
We lopen over het terrein naar onze kamers en we worden echt na gekeken. ''Laurel ik denk dat mensen ons een beetje interesant vinden.'', Laurel knikt. ''Ik vind het niet fijn.'', ik knik. Even verder op zie ik Aaliyah staan. Ik loop naar haar toe en tik haar op de schouder. ''Hey Tess!'', ze geeft mij een knuffel. ''Hey, ik heb een vraagje?'', ze knikt. ''Weet jij waarom iedereen ons aan kijkt.'', ze knikt. ''Weet je dat zelf niet dan?'', ik schud mijn hoofd.
Aaliyah pakt haar telefoon en laat dan iets aan mij zien. ''Maar dit is vandaag nog genomen?'', ik zie een filmpje waar ik Blake een knuffel geef. ''Waarom is dit een probleem?'', ''Omdat mensen je als een slet zien.'', zegt Aaliyah zacht. ''Waarom zouden ze dat doen? Ik heb helemaal met niemand. Jackson is verleden tijd Tyler en ik zijn gewoon vrienden en dat... dat is mijn neef.'', ze kijkt mij met open mond aan.
''Je hebt een knappe neef.';', ik lach. ''Geloof me dat weet hij ook dat hij knap is.'', ze moet lachen. ''Maar van wie is het?'', ''Ene Madison.'', mijn handen ballen zich als vuisten. ''Natuurlijk moet dat kind alles weer verkloten in mijn leven.'', ze kijkt mij niet begrijpend aan. ''Madison en ik mochten elkaar al tijden niet. En ze was altijd al jaloers dat ik iets had met Jackson en nu wilt ze me terug pakken door te laten lijken dat ik een slet ben terwijl dat is.'', Aaliyah neemt mij in een knuffel.
''Meid, je hoeft je geen zorgen te maken. De belangrijke mensen weten dat het onzin is.'', ik knik. ''Maar veel mensen weten het niet en nu moet ik wel een paar rond lopen met het idee dat mensen mij een slet vinden.'', ze knikt. ''Maar daar kunnen we iets aan veranderen.'', ik kijk haar niet begrijipend aan. ''We kunnen haar terug pakken'', ik schud mijn hoofd.
''Nee dat gaan we niet doen. Dan zijn we net zo laag als zij. En dat wil ik niet. Wij staan erboven.'', ik loop naar mijn kamer en Aaliyah en Laurel ook. Als ik de deur open maak zie ik Jackson zitten met Madison. Serieus, dat kind moet een keer in haar eigen bed slapen.
Ik loop langs hun heen. ''Hey, slet.'', hoor ik Madison zeggen. Ik had verwacht dat Jackson er iets op zou zeggen. Maar, dat deed hij niet. Dat deed me ergens pijn. Hij had er wel wat van kunnen zeggen. Ik loop naar de keuken en zet water op voor thee.
Ik hoor Jackson en Madison praten. ''Je moet haar echt een keer los laten. Ze is niets.'', ''Klopt.'', toen hij dat zei brak mijn hart helemaal. Hij vind mij niets, hij heeft mij altijd niets gevonden dus...
--------------
heyHopelijk vinden jullie het leuk!
xx Floortje
JE LEEST
Roommates With The High School Badboy (Voltooid)
Roman d'amour-Vervolg op Badboy leave me Alone please!!! Ik raad je aan om het boek eerst te lezen omdat je anders sommige dingen niet snapt- ''Wat moet jij hier?'', hij kijkt mij vragend aan. ''Wat moet jij hier in mijn kamer?'', ''Jouw kamer, dit is mijn kamer...