Laurel en ik staan voor mijn kamer deur. ''Weet je zeker dat je dit wil gaan doen?'', ik twijfel even en dan knik ik. ''Ik hoef niet met hem te praten... ik kan hem ook gewoon negeren.'', ze knikt en ik maak de deur open. Ik zet een stap naar binnen en zie Jackson met zijn hoofd omgedraaid op de bank zitten.
''Tess wat doe jij hier?'', ik negeer hem en loop naar de slaapkamer. Ik schuif al zijn spullen aan de kant zodat ik ook nog plek heb in de kast. Ik leg alles in de kast en Laurel zit op het bed. ''Tess, ik had niet verwacht dat je terug zou komen.'', Jackson staat nu ook in de slaapkamer. ''Nou ja, van de directeur moest het anders was ik hier niet gekomen. Maar reken er maar op dat ik alleen hier ga komen om te slapen.'', ik ga weer verder met mijn kleding in ruimen en Jackson is stil.
''Kun je ook ergens anders met open mond naar kijken?'', hoor ik Laurel vragen aan Jackson. Even later word de dicht gedaan. ''Ik mag die jongen nog steeds niet.'', ''Je had iets met zijn beste vriend.'', zeg ik met een lach op min gezicht. ''Ja maar hij was anders.'', ik rol met mijn ogen. ''Jongens zijn allemaal het zelfde. Allemaal problemen en als je er om eentje begint te geven en zij om jouw... dan rennen ze weg'', Laurel knikt. ''Brian was niet zo...'', ik klap mijn koffer dicht en ga dan naast Laurel op het bed zitten.
''En Alex dan? Hij is ook een leuke jongen. En ik denk wel dat jullie iets... voor elkaar hebben'', Laurel zucht. ''Ik weet het niet. We hebben het een keer gedaan... maar ja dat was ook alles en sinds dien hebben we eigenlijk niet zo veel meer gedaan.'', ik begin op een nagel te bijten als ik ga denken hoe we die twee bij elkaar gaan krijgen. ''Stop om op je nagels te bijten'', ik kijk Laurel lachend aan. Maar ik stop wel. ''Sorry.'', ''Waar dacht je aan?'', vraagt ze gelijk door. ''Nou aan hoe jij en Alex bij elkaar kunnen komen. Ik weet gewoon dat jullie schattig zijn.''.
Ze schud lachend haar hoofd. ''Jij bent echt gek'', ik lach met haar mee. Dat heb ik al een tijdje niet meer gedaan. ''Maar ik heb honger... ga je mee maccie?'', ik knik. ''Met z'n tweetjes?'', ze knikt. ''We hebben wel even samen tijd nodig ik lach. ''Gaan we dan met jouw auto?"', ze knikt. Laurel heeft namelijk net een auto gekregen dus ze kan ons er lekker heen brengen.
We lopen naar buiten Jackson volkomen negerend. Hij verdient het wel.
''Oké, dus we gaan maccie en daarna Starbucks?'', ik knik. ''Klinkt perfect.''. Ze start de auto en we rijden het terrein af. ''Het is heel lang geleden dat wij samen ergens naar toe zijn gegaan weet je.'', ik knik. ''Ik zat natuurlijk in Nederland en ben pas terug gekomen voor College. Alleen... heb je soms het gevoel dat je gewoon terug wilt naar High SChool?'', ze kijken mij hoofd schuddend aan,
''Nee, ik ben blij als ik daar nooit meer hoef te komen. Ik ga niet mijn tijd verdoen aan denken aan High School. En dat moet jij ook niet doen want er zijn minder leuke herinneringen gemaakt. En je denkt dan ook minder aan Jackson.'', ik knik. ''Ik moet gewoon High School uit mijn hoofd zetten en doorgaan met andere dingen.'', ze knikt. ''Precies, zo wil ik het horen. En trouwens jij en Tyler zouden wel een leuk stel zijn.'', ik kijk haar lachend aan. ''En hoezo dat?'', ''Nou de manier waarop jullie met elkaar omgaan is gewoon simpel weg geweldig!'', ik schud min hoofd. ''Ik zie hem meer als een broer niet als een vriendje.'', ''Nee want je ziet alleen Jackson voor je'', ik schud mijn hoofd. ''Niet alleen Jackson er zijn wel meerdere jongens op de wereld.'', ze lacht. ''Wie dan?'', '"Nou... er was een jongen in de Efteling...'', '"Wacht ben jij naar de Efteling geweest?", ik lach. ''Natuurlijk bijna iedereen is wel een keer naar de Efteling geweest. En ik ben er vaak geweest.'', ze knikt.
''Hoe dan?'', ik lach, ''Er is een plek bosrijk... daar kan je slapen en naar de Efteling gaan.'', ze knikt. ''En daar hadden wij een huisje ik ken dus de Efteling een beetje uit mijn hoofd.'', (mensjes... ik ken de Efteling echt uit mijn hoofd. Zelfs in het sprookjes bos verdwaal ik niet. AHA boeiende informatie).
Laurel kijkt mij alleen maar lachend aan. ''En daar heb je een leuke jongen ontmoet?'', ik knik. ''Hij was een medewerker en zag er leuk uit''. We komen aan bij de mac en dan lopen we naar binnen.
''Eigenlijk snap ik niet waarom mensen zo moeilijk doen om te bestellen'', zegt Laurel random. ''Hoezo?'', ''Nou kijk het lekkerste in nuggets met friet... toch?'', ik knik. ''Waarom dan na denken over de andere dingen?'', ik lach. ''Nou de McChicken is ook wel lekker'', ze knikt. ''Maar voor de rest zou het makkelijk zijn geweest.''.
We komen aan bij de balie en Laurel besteld. ''40 nuggets graag en 2 medium friet met 2 halve cola light'', de persoon achter de balie knikt en ik kijk Laurel met open mond aan. ''Denk je dat ik alles op ga eten?'', ze knikt. ''Ja dat denk ik want ik ken je langer dan vandaag. Uiteindelijk als je aan het eten bent krijg je meer honger en dan eet je gewoon'', ik knik en dan wachten we op onze bestelling.
We hebben onze bestelling en ik ben nu bezig met mijn eerste nugget. Wow deze informatie willen jullie vast niet weten. ''Tess, wat als.. wanneer we dood gaan het licht aan het einde van de tunnel het licht is van het nieuwe ziekenhuis waar je geboren word. En de enige reden waarom je huilt is omdat je alles herinnerd van je oude leven, dat je alles bent kwijt geraakt. En tegen de tijd dat je aan het opgroeien bent en alles van vroeger aan het vergeten bent, omdat je gefoccust bent op het nieuwe leven. Maar die kleine gedachtes die je niet vergeet worden dan deja vu.'', ik kijk haar met open mond aan.
''Hoe kom je opeens op dit idee?'', ze haalt haar schouders op. ''Ik zag het op internet en het heeft me wel aan het denken gezet.'', ik denk er ook over na. ''Nou het is mogelijk. Alleen een baby moet huilen omdat hij dan adem krijgt... Omdat er allemaal nieuwe prikkels zijn. Maar ja de rest zou wel een beetje kunnen kloppen denk ik.'', ze knikt.
We blijven aan het praten en eten rustig alles op en als we bijna klaar zijn voor het toetje komt er iemand binnen lopen die ik maar al te goed ken.
-----------
Hey
Hopelijk vinden jullie het leuk!
xx Floortje
JE LEEST
Roommates With The High School Badboy (Voltooid)
Romance-Vervolg op Badboy leave me Alone please!!! Ik raad je aan om het boek eerst te lezen omdat je anders sommige dingen niet snapt- ''Wat moet jij hier?'', hij kijkt mij vragend aan. ''Wat moet jij hier in mijn kamer?'', ''Jouw kamer, dit is mijn kamer...