40

1.1K 34 7
                                    

Ik neem plek aan de tafel waar iedereen zit. ''Tess hoe gaat je eerste werkdag?'', Alicia komt naast mij zitten. ''Wel goed, alleen het kan beter. Chagrijnige mensen en vrij weinig leuke mensen. Jackson kwam langs, wilde dat ik een opleiding in Italie wilde gaan volgen.'', ze kijkt mij lachend aan. ''Weet je dat dat eigenlijk een best goed idee is?", ik kijk haar vragend aan. ''Dan kan je makkelijk leren. En kan je misschien hier blijven werken.'', ik neem een hap van mijn eten.

''Ik zat te denken om een restaurant te beginnen alleen we hebben geen enkele ervaring dus we kunnen er ook niks mee. Dus ik moet sowieso een opleiding volgen.'', ze legt een arm over mijn schouder. ''We kunnen misschien wel helpen alleen dan moeten we wel goed werken.'', ik rol met mijn ogen. ''Dat ga je niet menen, we hebben helemaal niks.'', ''Dan kunnen we opbouwen.'' 

We praten een tijdje en dan gaan we allemaal weer aan het werk. Het idee van een restaurant is mijn hoofd al uit. Het gaat toch nooit iets worden. 

Ik pleeg een paar telefoontjes en dan zit mijn dag erop. Ik sluit af en pak mijn tas. ''Fijne avond!"', zeg ik nog tegen een paar mensen en dan loop ik naar buiten.

Oww ja ik heb nog geen auto, dus ik kan nergens heen. Ik zie Jackson buiten staan op een scooter. ''Eindelijk!'', ik loopt naar mij toe en ik kijk hem vragend aan. ''Ik kom je ophalen je had geen vervoer dus hier ben ik.'', ik lach en hij wijst naar zijn scooter. 

''Kom ik wil je de leukste club laten van heel dit gebied!'', hij gaat zitten en ik a achterop. ''Niet te hard.'', ''Ik kan niks beloven.'', hij start de scooter en hij rijd weg. Ik merk al gelijk dat deze scooter niet een normale motor heeft. We gaan veel sneller.

''Kan je het nog volhouden? Je mag me rustig om mijn middenlichaam vast pakken.'', ''Ha ha,'', hij maakt een scherpe bocht en ik houd hem al gelijk stevig vast. ''Zie je wel.'', ik geef hem een tik en dan stoppen we bij de club. 

''Ik ga nooit meer achter op, je rijd echt als een mongool.'', hij lacht en begeleid me naar binnen. ''Jackson!'', een jongen geeft hem een hand. ''Je bent vroeg we zijn nog niet open.'', dan vallen zijn ogen op mij. ''Oww, je hebt iemand mee genomen.'', ik geef hem een hand. ''Tess'', hij lacht. ''Lucias, maar wat komen jullie zo vroeg hier doen?'', ''Nou kijk, Tess weet enorm veel van muziek af en ik wist dat je iemand nodig had.'', hij kijkt mij lachend aan en ik schud mijn hoofd. ''Nou ik weet er niet heel veel van af. Ik heb mijn opleiding nooit afgemaakt.'', hij haalt zijn schouders op.

''Veel mensen hier hebben geen opleiding gedaan nog steeds zijn wij de beste club. Dus maak je maar geen zorgen niemand gaat je raar aan kijken. Ik heb ook geen diploma.'', ik kijk hem vragend aan. ''Maar je hebt wel een hele club?'', hij knikt. ''Je komt er wel als je er hard voor werkt. Maar genoeg gepraat wil je vanavond mee kijken hoe alles gaat en dat je dan een beslissing kan nemen of je hier s'avonds wilt werken?'', ik denk even na. ''Vooruit dan maar, wat kan er gebeuren.''

-
Het is dan tijd om naar de club te gaan. Natalie zit op mijn bed te kijken hoe ik mijn make-up doe. ''Mag ik mee?'', ik schud mijn hoofd. ''De plek is niet geschikt voor prinsessen.'', ze kijkt mij lachend aan. ''Waarom ga jij dan wel? Je bent ook een prinses.'', ik kijk haar lachend aan. ''Ik ben geen prinses. Ik ben gewoon Tess.'', ''Dan ben ik gewoon Natalie.'', ze slaat haar armpjes over elkaar heen en ik lach. ''Oké Natalie.'', ze lacht. ''Mag ik nu dan mee?", ik lach. ''Nee, alleen Jackson en ik gaan.'', ik leg mijn make-up weg en pak een jurk. ''Gaan jullie samen iets doen? Net zoals vroeger?'', ik kijk haar lachend aan. ''Net zoals vroeger.'', ik trek de jurk aan. 

Ik kom mijn badkamer uit lopen en Natalie kijkt mij met grote ogen aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kom mijn badkamer uit lopen en Natalie kijkt mij met grote ogen aan. ''Wow.'', ik geef haar een lach. ''Kan ik er mee door?"', ze knikt. Ik pak mijn tasje en Natalie springt van het bed. 

''Tess, ik ben blij dat je er weer bent.'', ze geeft mij een knuffel en ik geef haar ook een knuffel. Ze loopt naar buiten en dan voel ik me een beetje leeg. Mijn vrienden in Amerika... Ik... 

Jackson komt binnen lopen en kijkt mij lachend aan. ''Ben je er klaar voor?', ik knik. Ik loop met hem mee en hij loopt naar zijn scooter. ''Nee, ik ga niet achterop.'', ''Tess je mag ook lopen van mij.'', ik denk na. Het is wel een stuk lopen. 

''Nog een keer dan.'', ik stap achterop en we rijden weg. ''Er is trouwens een verrassing als je aankomt.'', ''Wat?!'', ''Er is een verassing.'', ik hoor alleen het woord verassing. Wat voor soort verassing? 

We lopen naar binnen en dan vallen mijn ogen al gelijk op een paar personen. ''OMG"', ik ren naar ze toe en geef ze een knuffel. ''Wat doen jullie hier?"', ''Nou ja, ook hallo.'', ik geef Joey, Mike, Max, Nick en Kayne allemaal een knuffel. ''Kayne is ze er al?'', mijn ogen worden groot als ik de meiden zie. Tranen ontstaan in mijn ogen. 

Gwen, Laurel, Aaliyah en Steffie krijgen ook allemaal een knuffel. ''Jackson heeft er voor gezorgd dat we langs konden komen.'', ik draai me om naar Jackson en hij kijkt mij lachend aan. ''Natalie vertelde me dat je je geen afscheid had kunnen nemen.'', ik geef hem ook een knuffel. ''Dank je dank je dank je.'', hij geeft mij een lach en dan komt Giovanni aanlopen. ''Hallo lieve schoonzus.'', hij slaat een arm om mijn schouder. 

''1. Ik ben jouw schoonzus niet. 2. dat is ook niet eens mogelijk.'', hij lacht en draait zich dan om naar mijn vrienden. ''Dus, dit is de squad.'', hij geeft iedereen een hand en bij Gwen geeft hij een knipoog. 

Jackson en Giovanni gaan naar de bar. ''Is die Gio, single?"', ik kijk Gwen lachend aan. ''Jup, leef je erop uit.'', ze lacht. ''Maar hoe kon je zo maar weg gaan?'', ik kijk ze schuldig aan. ''Sorry, ik dacht niet na. Ik was in een emotionele status.'', Kayne slaat een arm om mij heen. ''Ik heb het jullie uitgelegd en nu kunnen we haar een hele week zien.'', ik kijk ze vragend aan.

''We hebben dat rot kamp geskipt.'', ik kijk ze lachend aan. ''Dank je.'', 

Roommates With The High School Badboy (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu