Tess pov
Ik voel een hand op mijn schouder. "Meisje het is tijd om te gaan." ik kijk over mijn schouder naar de mevrouw.
"je zit hier al 6 uur het vliegtuig komt niet meer terug.", tranen rollrn over mijn wangen en ik sta op.
" Kan ik iemand bellen?", ik schud mijn hoofd. "Nee, dat hoeft niet.", ik loop weg en kan alleen maar denken aan Jackson. Waarom nnket hij nu weg gaan? En dan ook nog op deze manier?
Ik stap in de auto en rij terug. Als ik aan kom loop ik als een zombie over de Campus.
Er lopen een paar mensen terug naar hun dormen. Het feest is al lang afgelopen... Dus ik snap niet waarom mensrn nu nog weg zouden gaan.
Oww wacht.. Ik heb al wel een idee... Maar dit is geen leuk idee. Nou misschien hebben ze eene leuke tijd gehad met die jongen.
Een leuke tijd had ik ook met Jackson. Vergeet die verdomde jongen.
Ik loop min kamer binnen en zie een nieuw persoon. " Hallo jij moet Tess.", ik trek een wenkbrauw op. "Wat moet jij hier?", ze kijkt verbaast. "Ik ben je nieuwe kamergenoot.", ik schud mijn hoofd.
" Min kamergenoot komt terug dus we hebben een plek. Helaas ga maar ergens anders Eem bed claime.", ik wijs naar de deur en ze kijkt mij vragend aan. "NOU GA JE NOG?", ze loopt naar buiten maar laat al haar spullen staan.
Die komt ze maar een andere keer ophalen. Ik loop naar min kamer en trek iets anders aan. Er word op de deur gekloly en Zuchtend loop ik er naar toe. "Moet ik het herhalen? OPKRASSEN!", ik doe de deur open en kijk naar de directeurs zijn gezicht. " Pardon?", "Sorry, maar u had me een week beloofd. Een week! Niet een paar uur!!!x", hij kijkt mij schuldig aan.
"Ik snap dar het moeilijk is om Meneer Bailey te vergeten maar je moet er een keer over heen komen.", ik kijk hem woedend aan. " Weet je, dan ben ik wel weg.", ik loop naar mijn kamer en pak alles in.
"Tess Veldhoven, je gaat luisteren.", " Nee want u luisterf ook niet naar mij waarom zou ik dan wel naar u willen luisteren?", ik ga ondertussen door met inpakken.
"U kunt nergens heen iedereen is vol.", " Misschien ga ik wel naar een ander land. Reken er dan maar op dat ik niet terug kom.", ik klap mijn koffer dicht. "Dan ben je ook jr opleiding kwijt.", ik stop even.
Ik wil deze opleiding... Muziek is mijn leven. Maar ik kan vast ook we wat anders.
Ik zet de koffer op de grond. " Dan doen we het maar zo.", ik loop langs hem heen naar buiten.
Ik loop gelijk door naar Kayne. Als ik aan klopt doet Tyler open. "Opkarrwn ik heb Kayne nodig.", ik duw hem aan de kant en dan loop ik naar Kayne.
" Tess wat is er aan de hand?", "Je moet me een ticket geven naar Italië. Ik moet die kant op.", hij kijkt mij ongelovig aan. "Maar...", " Je krijgt het terug dat beloof ik.", hij kruipt zijn bed uit en start zijn computer op.
"Waarom heb je het eigenlijk nodig?", "Ik mag niet meer op school zijn. Ik ben namelijk net gestopt met mijn opleiding en wil nu naar het buiten land.", hij kijkt mij niet begrijpend aan maar dan lijkt het kwartje te vallen.
" Hij is daar." ik knik. "Tess, weet je zeker dat je wilt gaan.", ik knik. " 1000% ik kan hem niet laten gaan." Kaynr zucht en start de site op.
Na een tijdje heb ik mijn vliegticket. "Wees voorzichtig en kom me een keer opzoeken.", ik knik en geef hem een knuffel. " Dat zal ik zeker doen.", JK laat hem los en geen Tyler nog een blik alleen die snapt er niks van en dan loop ik naar buiten.
Ik regel een taxi opweg naar het vliegveld.
Als ik bij het vliegveld aan kom staat dezelfde mevrouw mij aan te kijken. "Meisje wat doe je hier?", " Ik ga naar Italië?", het komt er meer vragend uit dan vast. Ik kan gewoon niet geloven dat ik alles opgeef voor een jongen.
Ik loop door naar de gate en wacht op mijn vlucht. Ik kan niet geloven dat ik dit echt ga doen. Ik heb namelijk ook geen idee waar hij is waar hij woont... Helemaal niets.
Als het vliegtuig klaar is board en we em dan begint mijn reis.
~~
Na een lange tijd kom ik eindelijk aan in Italie. Het is hier prachtig. Ik heb er geen andere woorden voor. Ik loop naar buiten en dan stop ik al. "Waar moet ik heen? Wie kan ik dingen vragen? Ik loop naar een balie persoon em ze kijkt mij lachend aan.
"Wat kan ik voor u doen.". Ik kijk haar vragemf aan. " Hoe weet u dat ik Engels praat?", "Je vent niet de eerste persoon uit America die er zo uit ziet. Maar waar kan ik u mee helpen?" "Kent u de familie Bailey, Jackson Bsiley, Natalie Baily.", ze knikt.
Iedereen kent die namen hier. Ze zijn een van xr belangrijke mensen hier. Iedereen mag ze aardige familie ik kan er niets anders over zeggen."
"Kunt u mij dan ook vertellen waar ze wonen ik veen een vriendin van Jackson.", ze pakt een blaadje en schrijft het adressen op.
"Het is niet moeilijk om te vinden het id een enorm huis.", ik knik en bedank haar en dan loop ik weg.
Ik houd een taxi tegen en zeg het adres. " Weet je zeker dat je het goede adres hebt?", ik knik. "Ik ga iemand opzoeken.", hij knikt en daarna rijden we in stilte. Als we aan komen betaal ik hem en stap uit. Als ik met mijn koffer in mijn hand sta kijk ik naar de woning.
Mijn mond valt zowat open. Hier had hij nooit over verteld. Mijn moeheid is weg, na dit spectacel... Ik wil een stap naar voren zetten als ik begin te twijfelen.Hoe zou hij reageren? Wilt hij mij eigenlijk wel zien? Omg ik heb alles opgegeven voor iemand die mij dat niet wil zien!
Er stopt een auto achter mij en er komt knappe jongen aan. "Posso aiutarti con qualcosa?" (kan ik je helpen?). Ik slik. "uhm, sto cercando Jackson", (uhm, ik zoek Jackson.) hij kijkt mij met medelijden aan.
"lui dorme solo con le ragazze una volta", (hij slaapt maar een keer met meiden.). Ik kijk hem beledigend aan.
"perdono? Non l'ho mai fatto!", (pardon? Ik heb hem nooit gedaan.)
Dan hoor ik een persoon aan komen lopen. "Giovanni! come stai?", (Giovanni hoe gaat het?) ik verstijf als ik zijn stem hoor.
~~
JE LEEST
Roommates With The High School Badboy (Voltooid)
Romance-Vervolg op Badboy leave me Alone please!!! Ik raad je aan om het boek eerst te lezen omdat je anders sommige dingen niet snapt- ''Wat moet jij hier?'', hij kijkt mij vragend aan. ''Wat moet jij hier in mijn kamer?'', ''Jouw kamer, dit is mijn kamer...