Yazar'ın ağzından : Duru ses kaydı cihazındaki sesleri dinler ve duydukları karşısında şok olur hiç birşey yapamaz.öylece bütün bu olanları düşünürken kızların aşağıdan seslenip kahvaltıya gelmesini söylemeleriyle kendini toparlayıp gayet normal bir şekilde hafif gülümseyerek aşağıya arkadaşlarının yanına iner.
|||KAHVALTI|||
Duru : günaydın kızlar
Hifa m.-G : günaydın
Gizem : ee duru'cum bu sabah nasılsın bugün birlikte birşeyler yapıyormuyuz ? Yoksa sen yine bizi ekecek misin ?
Duru : (hafif şüpheci gülümsemeyle)Yok bugün sizleyim kızlar ve hatta bundan sonraki günlerde hep sizinleyim merak etmeyin.
Hifa mina : gizem bu cevap yeterli mi tamam mı şimdi güzelce kahvaltımızı yaparız.sonra çıkar biraz alışveriş merkezinde turlarız.olur mu ?
G-D : Tamam olur :)
Hifa mina : tamam o zaman anlaştık gizem al tabağına şunu çayını al duru sen de şunlardan al biraz hadi bakalım.
Duru : hifa yeter bu kadar
Gizem : banada yeter bukadar hifa aynı annemiz gibisin farkındamısın.?
Hifa mina : aay napıyım kızlar farkında olmadan böyle yapıyorum.
Güzel bir kahvaltı şakalaşma ve gülüşmeden sonra ortayı toplayıp hazırlanıp çıkarlar.
Duru'nun ağzından : (alışveriş merkezine gitmek için yürürken) kızlarla alışveriş merkezine gidiyoruz.ama benim aklım hâlâ bugün dinlediğim o cihazdaydı,duyduklarım beni çok etkilemişti,şaşırtmıştı çok fazla üstünde durmamaya çalışıyorum.çünkü böyle birşey anca fantastik türü filmlerde olur.ama nedense düşünmeden edemiyorum.kızlara da belli etmemek için kendimi toparladım ben bunları düşünürken alışveriş mağzasına gelmişiz.hemen elbise bölümüne geçtik.
Hifamina : "aay"kızlar bakın bu çok güzel kırmızı kısa bir elbise hah bak bu topuklu siyah ayakkabıyıda buna kombinledim nasıl yakıştımı.?
Duru : "woow"süper oldun kanka öyle değil mi gizem..?"Aa"gizem nerde ya...
Hifamina : bbilmiyorum heralde kabinde elbise deniyor yada daha arka taraftaki kendi tarzındaki elbiseleri deniyordur...
Duru : evet belkide ben gidip şuna bir bakıyım seçmiş mi elbisesini..
Hifam : tamam canım ben sizi burada bekliyorum...
Duru : (köşeye gizlenir) onuda buluyum geliriz...gizem,kanka ...hah işte burda...dur bakıyım biriylemi konuşuyor bu kız(telefonda konuşan gizemi dinler)
Gizem : (arkası dönük elinde telefon)sende kimsin ya rahat bırak bizi
+Gizemli telefon : (kalın ses tonuyla)"hahaha"beni asla bulamayacaksınız.kim olduğumu öğrenemeyeceksiniz...
Gizem : (kısık ses tonuyla) lütfen ya kim olduğunu söyle yada rahat bırak bizi...yoksa bütün bunları benden bilecekler...
Gizemli telefon : (kalın ses tonuyla)ben sizi görüyorum izliyorum ve bundan da çok zevk alıyorum.hoşuma gidiyor.Hatta senin onlardan gizlediğin o şeyi de biliyorum.eger benden onlara bahsedersen bende onlara senin bir "......"olduğunu söylerim tamam mı.?
Gizem : (ağlamaklı ses tonuyla)Hhayır lütfen tamam ben hiç birşey söylemem yalvarırım sana söyleme...
Gizemli telefon : tamam sakin ol uyardım ben sadece.neyse sana bir iyilik yapıyım eğer onların senden daha fazla şüphelenmesini istemiyorsan.elbise seçiyormuş gibi yap çünkü şuanda arkadaşın duru seni elbiselerin arkasından izliyor buda benim sana yardımım olsun(telefon kapanır)
Duru : gizem kanka napıyorsun burda.?
Gizem : (heycanlı ve titrek ses tonuyla eelbise sseçiyordum...nnolduki..?
Duru : ne biliyim bende sandım ki telefonda konuşuyorsun...
Gizem : yok ya sen yanlış görmüşsün...
Duru : gizem çok tuhaf davranıyorsun şimdide karšıya bakıyorsun sanki tanıdık birini görmüşsün gibi...?
Gizem yok öyle birşey hadi hifamina'nın yanına gidelim.
Duru : öyle olsun bakalım....hadi gidelim....
Duru'nun ağzından : gizem bugün çok tuhaf davrandı o birisiyle konuştuğu halde yok bişey dedi...neyse eve geldik aldıklarımızı yerlerine yerleştirdik güzel bir yemek yaptık.masayı kurup yaptığımız yemekleri yedik iyce karnımızı doyurduk.masayı topladık herşey rutin ve olması gerektiği gibi sıradan arkadaş evi işte.hergün aynı sadece birşey farklı o da gizem'in gittikçe değişen tuhaflaşan tavırları,gerçi başta gizem'in bu şakacı tavırları bizim canımızı sıksada zamanla onun bu haline alıştık...ama şimdi onun zamanla değişen bu halleri beni çok korkutuyor...
Hifamina : evet kızlar geçelim şöyle koltuklara mısır patlattım cips de var sizde bir film seçinde bakalım hadi...
D.G : oolleey
Gizem : tamam hadi filmlere göz atalım bak "duru" " hifamina" bu nasıl,sizce ?
Duru : güzel
Hifamina : bencede güzel hadi takında izleyelim.
Kızlar gayet keyifli bir şekilde seçtikleri filmi izler.mısır cips yerler içecek içerler.ertesi gün hafta sonu olduğu için.oturup şakalaşıp gülüşüp sohbet ederler.üç kız arkadaş okadar güzel vakit geçirirler ki duru da gizem'in tuhaf hallerini unutmuştur öyleki zamanın nasıl geçtiğinide anlamazlar.telefonları çalana kadar.
Duru : "Aaloo"kimsiniz.?
Hifamina : duru o kim.?
Duru : ....?
Hifamina : ya duru söylesene kimmiş o?
Duru : bbilmiyorum sses gelmedi nneyse ya hhadi yyatalım bbaksanıza ssaat ggecenin bbir yyarısı oolmuş hemen uyuyalım.
Gizem'in ağzından : O kişi her kimse duruyu çok korkutmuş olmalı.belli etmiyor ama sesi titriyordu.acaba o kişi bugün beni arayan kişimiydi ne istiyor bu benden ya umarım benim "sırrımı"duruya söylememiştir.ben bunları düşünüp dururken,uyuyakalmışım telefonuma gelen mesajla irkildim.gözlerimi açıp ovuşturdum ve telefonumu aldım yatağı'mın yanındaki komidi'nin üzerinden ekranı açıp baktığımda önce telefonun ışığı yüzüme vurunca yazaıları seçemedim sonra yavaş yavaş yazılar netleşti.kimin gönderdiği yazmıyordu.sadece kısa kelimeler vardı.
"Korkmak" "Gizemler" "Dikkat et" diye kısa kelimelerdi bunlar neydi...nedemek istemişti acaba o kişi benim sırlarımı biliyor muydu...?Şimdilik bu kadar Kusura bakmayın aklıma geldikçe yazıyorum...Oy ve Yorum Lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☎¿Gizemli Telefon?☎#TheWattys2019
Teen Fiction○BU DA YENİ HİKÂYE TANITIMIM○ "İKİ YENİ ÇİFT EKLEDİM."ASİYE ÇETİN"VE NEFES TAHİR"ONLARDA HİKÂYE'YE İLERLEYEN BÖLÜMLERDE KATILACAK...." Duru -19 yaşında-adı gibi dupduru saf siyah saçlı gri gözlü uzun boylu beyaz tenli genç güzel bir kız. Hifa mina :...