Yazar'ın ağzından : acaba gizem bu durumuna alışabilecek mi.?
Ama kafası bütün bu olaylardan o kadar karışmış ki herşeyi birbirine katacaktır.
📖KEYİFLİ OKUMALAR📖
🍪☕SABAH☕🍪
Gizem'in ağzından : Acaba benim hakkım da hala garip olduğumu düşünüyorlar mı.? Sabah kalkar kalmaz bunu düşünmek biraz saçma ama yine garip rüyalar gördüm. Ondan böyle bir düşünce kafama takıldı hepsi o adam'ın telefonuna açmamla başladı bana ne yaptı bilmiyorum ama bu hiç de iyi değil.ben ki önceden arkadaşlarıma şakalar yapardım.Şimdi ise böyle şeyler oluyor...bunda bir iş var dur bir saniye şimdi anladım galiba salona gidip bunu kızlara sormam gerek.
Gizem : Duruuu... hifaaa...
Duru : Ne oluyor gizem neden bağırıyorsun öyle.?
Hifa : Evet bir sakinleş de söyle bakalın neden bağırıyorsun...?
Gizem : Yapmayın kızlar neden bahsettiğimi biliyorsunuz.?Benim şakalarımı bana yapıyorsanız bunun sonu çok kötü olur.
Hifa : Ne oluyor gizem anlamıyorum hiç bişey ne şakası.?
Duru : Ayrıca şakaları yalnızca sen yaparsın bizde şakalarının kurbanı oluyorduk. Fark ettim de artık şaka yapmıyorsun sadece çok tuhaf davranıyorsun şimdi olduğu gibi mesela noluyor sana anlat bize artık ya.
Hifa :Ne saklıyorsun bizden anlat ki bilelim bilelim de ona göre sana yardım edebilelim.sen yapıyorsun şakaları.biz değil
Duru : Biz sadece eski arkadaşımızı bize komik basit şakalar yapan biraz sinir bozucu ama komik arkadaşımızı yani.
Gizem : Hiç birşey yok diyemiycem aslında var.Ama size anlatamam bunu...
Hifa : Neden anlatamazsın bize gûvenmiyormusun yoksa biz senin arkadaşınız...
Duru : Evet anlat ki bilelim ve sana yardım edebilelim.eğer başkalarına senin sırrını anlatacağımızı düşünüyorsan çok yanlış düşünüyorsun bunu bil ona göre düşün.
Hifa : Duru haklı gizem hadi artık anlat gel otur şuraya...
Gizem : Tamam ama alay etmeyeceğinize gülmeyeceğinize söz verin Tamam mı.?
H-D : Tamam söz...
Gizem : Size güveniyorum bak ve sırrımı anlatıyorum.belki böylece biraz rahatlarım içimde tutmaktan yoruldum...
İşte böyle...
Ve gizem o sırrını anlatır...hifa ve duru duydukları karşısında gülmek yerine çok şaşırırlar.
EVET ŞİMDİLİK BU KADAR...DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☎¿Gizemli Telefon?☎#TheWattys2019
Novela Juvenil○BU DA YENİ HİKÂYE TANITIMIM○ "İKİ YENİ ÇİFT EKLEDİM."ASİYE ÇETİN"VE NEFES TAHİR"ONLARDA HİKÂYE'YE İLERLEYEN BÖLÜMLERDE KATILACAK...." Duru -19 yaşında-adı gibi dupduru saf siyah saçlı gri gözlü uzun boylu beyaz tenli genç güzel bir kız. Hifa mina :...