Kızlar yeni tanıştıkları erkeklerle hemen arkadaş olurlar .birbirlerini daha iyi tanımak için birlikte biryerlere gitmeye karar verirler ve yola çıkarlar...böylece gizemde gizemli telefonu arkadaşlarına unutturmuştur.ama kendisi acaba bu kimdi ve benim sırrımı biliyor muydu ? Aklı bu gibi düşüncelerle doluydu...o bu düşüncelerle doluyken yolda bir çiftle karşılaşırlar.yanlarına gelerek kendilerini tanıştırırlar.merhaba ben "asiye"bende "çetin" "Gençler :"Memnun olduk"A-Ç "Bizde".asiyeyle çetin yol boyunca birbirlerine atarlı giderli konuşurlar.gençler onların bu hallerine çok gülelerler...
Asiye : çok sağolun gençler bize yardım edip arabanıza aldığınız için...
Çetin : evet ya çok sağolun aşkım istersen biz daha fazla rahatsızlık vermeyelim gençlere.?
Duru : aay olurmu hiç öyle şey çetin bey sorun değil nezaman ihtiyacınız olursa seve seve....
Hifam. : evet duru haklı ayrıca biz sizi tanıdığımıza memnun olduk.
Gizem : bize güvendiğiniz zaman sizinle ilgili merak ettiklerimizi bize anlatırsınız.
Asiye : çok sağolun başka bir gün karşılaştığımızda ya da buluştuğumuzda konuşuruz.
Çetin : evet biz size numaralarımızı verdik sizinkileri de aldık.umarım tekrar biryerde buluşur oturur konuşuruz.
Hm.-D-G : görüşürüz...
Hifam. : oof neyse yorucu bir gündü hadi kızlar biz yatalım sevgililerimizde gitsinler evlerine dinlensinler.biliyorsunuz yarın okullar başlıyor...
Duru : evet ya ne çabuk bitti tatil...
Gizem : öyle...
S-E-A : görüşürüz kızlar iyi geceler...
D-G-Hm. : görüşürüz ....
Kızlar yorucu bir günün ardından odalarına gidip kendilerini yataklarına atarlar...hifamina ve duru hemen uyur.gizemde tam uyumaya çalışırken telefonu çalar arayan "Gizli Telefondur"
GT : selam tatlım nasılsın yoksa daha sırrını öğrenmediler mi belli ki öğrenmemişler.baksana seninle hala konuşuyorlar...
Gizem : ya kimsin sen allahın belası beni aramayı kes artık ne istiyorsun benden.sakın arkadaşlarıma birşey söyleme.ne istersen yaparım...
GT :ne istersem öyle mi o zaman sana söyleyeceğim şeyi yarın gidip okulunuzun kütüphanesinde bulup bana getirmen.ve böylece bende senin sırrını saklarım...
Gizem : tamam söyle ne istiyorsun.?
GT : tamam o zaman anlatıyorum iyi dinle birkez söyliycem sende hemen yapacaksın...şimdi yarın okula gittiğinde ne yap ne et kütüphaneye gir bir şekilde sonra kitapların arasında "kırmızı bir kitap olacak" ve onun içinde de bir şey var oraya gidince ve onu bulunca anlarsın.neyse sonra onu al sonrasında ben yine seni arıycam...hadi baayyy.
Gizem : Dur kapatma sen kimsin nolur onu söyle bari.?
GT :merak etme çok yakında öğreneceksin...
Gizem'in ağzından : kimsin sen ya ? Tamam bende arkadaşlarıma bir zamanlar böyle şakalar yapardım ama baktım tadı iyce kaçıyor şakalarımın bende bırakmıştım.şimdi "kim beni kekliyor"bilmiyorum.neyse uyuyum bari yarın şu kitabı bulalım bakalım.
[SABAH]
Hifamina : günaydın kızlar kalkın hadi kahvaltı hazır.yiyelimde okula geç kalmayalım.
Duru : tamam hifamina kalktım.
Gizem : bende kalktım geliyorum.
Kahvaltılarını yaparlar sonra evden çıkarlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☎¿Gizemli Telefon?☎#TheWattys2019
Dla nastolatków○BU DA YENİ HİKÂYE TANITIMIM○ "İKİ YENİ ÇİFT EKLEDİM."ASİYE ÇETİN"VE NEFES TAHİR"ONLARDA HİKÂYE'YE İLERLEYEN BÖLÜMLERDE KATILACAK...." Duru -19 yaşında-adı gibi dupduru saf siyah saçlı gri gözlü uzun boylu beyaz tenli genç güzel bir kız. Hifa mina :...