Yazar'ın ağzından : Kızlar ve diğer öğrenciler Yeni öğretmenleri "Çetin ve Asiye" ile tanışırlar.Diğer gençler onlara hemen alışır ama kızlar "Duru, Hifa ve Gizem" onları yüzlerinde büyük bir korku ve şaşkınlıkla dinlemeye çalışırlar. Ders biter ve herkes evlerine dağılır.
Hifa : Bu da neydi şimdi kızlar ben anlayamıyorum.? Siz birşey anladınız mı.?
Duru : Bende senin gibi şaşkınım rüyamızda olan bu kişleri şimdi öğretmenimiz olarak görüyorum..
Duru ve Hifa başlarını gizem'e çevirip şüpheci yüz ifadeleriyle "senin bir ilgin var mı.?" Der gibi bakarlar...
Gizem : Bana öyle bakmayın kızlar inanın bunu ben planlamadım hiç bir fikrim yok bende en az sizin kadar şaşkınım inanın...
Kızlar şüpheci yüz ifadelerini gizem'in üstünden çekerler...ve düşünmeye devam ederler tam o sırada kapının zili çalar..."Zzrrr"
Duru : Ben bakarım...Kapıyı açar ve şok olur...çünkü gelen yeni öğretmenleri asiye ve çetin dir.(Titrek ses tonuyla Bbuyurun ööğretmenim iiçeri ggirin...)
Asiye : Merhaba canım yok biz girmeyelim belki daha sonra bize gizem'i çağırır mısın.? Onunla konuşmamız gerekiyor çok önemli...
Duru : Ttamam(içeri girer)
Hifa : Duru kimmiş gelen.?
Duru : Asiye ve Çetin öğretmenler gizem'i görmek istiyorlar önemli bir şey konuşacaklar mış...
Gizem : "Hmm" dur bakıyım ben ne konuşacaklar mış bunlar önemli acaba...?"Aaa" merhaba asiye öğretmenim ve çetin öğretmenim buyurun benimle ne konuşacaktınız.?
Hifa-Duru : Bizde dinliyoruz hadi anlatın...
Çetin : Kızlar,biz mümkünse arkadaşınız gizemle konuşmak istiyoruz izin verirseniz...
D-H : Ama öğret...(Asiye kızların sözünü keser ve gizem'i alarak giderler)
Asiye : Aynen siz içeri girin hadi sende gel dışarda parkta oturup konuşalım olur mu.?
Gizem : (Gayet sakin bir şekilde)Tamam öğretmenim...
Hifa : Ya çıldıracağım ben bu kişilerin sadece gizemle ne işi olur önemli birşey ne delirecem artık noluyor böyle...?
Duru : Sakin ol hifa inan benimde bir fikrim yok bekliycez artık ne söyledilerse aynen bize söyleyecektir eve gelince biz sakin olalım oturup bekleyelim...
Hifa : Yok ben sakin olup bekleyemem böyle gidiyorum...
Duru : Saçmalama hifa onlar takip ettiğini anlarlarsa çok kızarlar yapma hadi gel otur şuraya da sakince bekleyelim dediğim gibi gelince anlatacaktır....
Hifa : Duru nasıl benim sakin olup öylece durmamı beklersin sen hiç mi merak etmiyorsun nasıl böyle sakin olabiliyorsun.? Daha bugün tanıdığımız evli çiftlerin öğretmenimiz olduğunu ölreniyoruz üstüne birde bunlar bizim ev arkadaşımız dostumuz gizem'i alıp önemli birşey konuşacağız diyerek götürüyorlar...Ama tek bir ayrıntıyı atlıyorlar...?
Duru : Peki Neymiş o ayrıntı...?
Hifa : Ya duru nasıl anlamazsın bizim evin adresi diyorum buranın adresini nerden biliyorlar...?
Duru : Hah o mu.ya tamam önemli ayrıntı ama belkide bizim bilgilerimize bakmışlardır. Gerçi o da biraz mantıksız ama. Şimdi yinede sakin olup bekleyelim elbet gizem'in ve o öğretmenlerin açıklaması vardır.
Hifa : Nasıl bir açıklama bu Yani Ben anlamıyorum nedendışarıda konuşmak istediler mesela evin içine girip konuşabilirlerdi,bizim yanımızda olmasa bile,odaların birinde,mutfakta veya dışarıda,hemen kapının önünde mesela ama onlar ne yapıyor arkadaşımızı da alıp taa parka götürüyorlar.Sen olsan ne düşünürdün peki.??
Duru : Ben fazla şüphelenmezdim ama yani şimdi benide telaşlandırdın."Bravo" sana hifa...
Hifa : "Oof" ya kusura bakma ben korktum işte ne biliyim öyle götürülünce neyse bekleyelim bakalım dediğin gibi belki mantıklı bir açıklaması vardır gizem'in ve bu öğretmenlerin bu esrarengiz takılmalarında bir sebep....
Duru : Evet belki de neyse ben bir kahve yapıyımda ikimize karşılıklı içelim olur mu...?
Hifa : Tamam iyi olur hem biraz kafamız dağılır... :)
Duru : Aynen :)
-PARK-ASİYE-ÇETİN VE GİZEM-KONUŞMASI-
Asiye : Hiç birşey anlamadılar değil mi.?
Gizem : Yok anlamadılar siz hiç merak etmeyin...
Asiye-Çetin : Güzel
Gizem : Peki ben bu durumu onlardan daha ne kadar saklayacağım şimdi eve gidince beni soru yağmuruna tutacaklar...
Asiye : Biraz daha saklıycaksın zamanı geldiğinde herşeyi anlatacaksın diğerleriylede herşey yoluna girince zaten biz sana ne zaman açıklaman gerektiğini söyleyeceğiz. Ama o zamana kadar aynen bu şekilde devam anlaşıldı mı.?
Gizem : Tamam ama biraz acele edin çünkü ben artık bu sırrı saklayamıyorum.onlarda sürekli sorular sorup duruyorlar.bende onlara korku hikayeleridir felan değişik hikayeler anlatıyorum bu sefer de etkisinde kalıyorlar sizi görmüşler rüyalarında felan o yüzden okulda ve sınıfın içinde görünce şaşırdılar...Lütfen beni bu sırdan kurtarın...
Çetin : Tamam sen merak etme Asiye'nin de dediği gibi biraz daha beklemelisin.biz sana söyleyeceğiz. Zamanı gelince hadi şimdi eve git ve onlara yine birşeyler uydur inandırıcı olsun seni bir süre daha idare eder...
Gizem : Tamam ama son bir soru daha
Asiye : Sor...
Gizem : Neden ben.?
Çetin : Nasıl yani.?
Gizem : Yani si şu neden beni bütün bunlar için seçtiniz neden başkası değilde ben.?
Asiye : Sen özelsin o yüzden...
Gizem : Ne özeli ya "Ooof" kafam iyce karıştı şimdi....
Çetin : Daha fazla soru sorma tamam mı yeter artık. git eve ve dediklerimizi yap...
Asiye : Hadi canım sen sadece dediğimizi yap zamanı geldiğinde ki bu çok yakın zaten o zamana kadar bizden haber bekle...
Gizem : Anlaşıldı tamam görüşürüz.
A-Ç : Görüşürüz
-Gizem kafasında kendine açıklayamadığı sorularla ve kızlara yine ne gibi bir yalan söyleyeceğini düşünerek evin yolunu tutar...
-Ç : Daha ne kadar tutabilir sırrını sence.?
A : Akıllı bir kız tutar bence biz ona söyle diyene kadar yoksa sözünü tutamadığında neler olacağını kendiside biliyor...
Ç : Sen öyle diyorsan..neyse bizde gidelim hadi...
A : Tamam hadi Gidelim...
Şimdilik bu kadar Acaba Gizem nasıl biri asiye çetin çiftinin söylediği "Sen Özelsin" derken nedemek istediler. NEYSE SİZİNDE HİKAYELERİNİZE OY ve YORUM... yapmamı istiyorsanız bu hikayeme OYve YORUMLARINIZI bekliyorum o zaman...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☎¿Gizemli Telefon?☎#TheWattys2019
Jugendliteratur○BU DA YENİ HİKÂYE TANITIMIM○ "İKİ YENİ ÇİFT EKLEDİM."ASİYE ÇETİN"VE NEFES TAHİR"ONLARDA HİKÂYE'YE İLERLEYEN BÖLÜMLERDE KATILACAK...." Duru -19 yaşında-adı gibi dupduru saf siyah saçlı gri gözlü uzun boylu beyaz tenli genç güzel bir kız. Hifa mina :...