Duru'nun ağzından : benim adım "Duru" 19 yaşındayım arkadaşlarım hifamina ve gizemle birlikte.hem üniversiteye hazırlanıyoruz hemde aynı evde kalıyoruz tatillerde ailelerimizin yanına gidiyoruz felan arkadaşlarım çok iyiler çok gilüzel anlaşıyoruz birtek gizem o bizi çok korkutuyor hep gizli telefon şakası yapıyor ve çok geçmeden karşımıza geçip bize gülüyor ve birde çok sır dolu bir kız ama yinede çok severiz onu canımız arkadaşımız kankamız biz üç kankayız.
Hifamina : merhaba adım "Hifamina"
19 yaşındayım.arkadaşlarım duru ve gizemle üniversiteye hazırlanıyoruz.üçümüz aynı evde kalıyoruz ve çok iyi anlaşıyoruz tatillerde ailelerimizi ziyarete gidiyoruz onun dışında hep birlikte vakit geçirip eğleniyoruz.onlar benim canım kankalarım.şuana kadar aramıza hiç erkek girmedi yani biz onların fazla dikkatlerini çekmeyiz.hemde okul ve dersler yüzünden böyle şeylere vaktimiz olmuyor.GİZEM : merhaba benim adım "Gizem" 18 yaşındayım fazla konuşmam canım arkadaşlarım duru ve hifamina ile hem aynı evde kalıyoruz hemde üniversiteye hazırlanıyoruz.onlar benim canım kankalarım aramıza hiç kimseyi almıyoruz ben ikisinede gizli telefon şakası yaparak biraz korkutuyorum sabaha öyle uyanıyorlar hep ama okadar alıştılar ki korkmuyorlar artık ve böylede hiç tadı çıkmıyor ama beni de çok seviyorlar tabi bende onları çok seviyorum.
SABAH-06:00
DURU : Alo....
G-N : -'-'-'-'-----
DURU: ooof ya yeter attık gizem her sabah her sabah telefonun saat alarımı yerine senin şu gizli telefon şakanla uyanıyorum yine.tamam artık eskidi bu numaran.
HİFAMİNA : evet aynen gizem nolur yapma birdaha bu numarayı alıştık bu numarana..
DURU : aynen yani.neyse uyandık artık kalkıp giyinelim sonrada doğru üniversiteye.hadi kalk giz...ama gizem sen daha odada ve uyuyorsan duruyu arayan kimdi.?
HİFAMİNA : noluyor duru aa dur bir dakika gizem hala uyuyor mu yoksa gizem hadi kalk artık.
GİZEM : (Uykulu gözlerle eliyle gözlerini ovuşturarak) noluyor ya kızlar hayırdır neden odamda ve yatağımın başında dikilmiş konuşup duruyorsunuz uyuyorum şurda dimi ama...
DURU : Ama sen uyuyorsan o zaman beni arayan gizli numara kimdi ya ...
GİZEM : Ya siz demediniz mi bu şakadan sıkıldık yapma artık dediniz bende yapmıyorum.
HİFAMİNA : Eee o zaman bu kim ya kızlar ben çok korkuyorum hadi gidelim üniversiteye de derslerimize çalışalım kafamız dağılsın unuturuz belki bu olayı...
D-G : Tamam....
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Üniversite
Hifamina : hey kızlar baksanıza karşıya üç tane yakışıklı çocuk geliyor bize doğru.
Duru : ay çok yakışıklılar ya
Gizem : Evet ama kızlar hani aramıza onları almayacaktık hani yani şu üniversiteyi kazanalım sonra böyle düşünürüz demiştik ya.
Hifamina : evet öyle demiştik de yani geldiklerinde bir merhaba diyelim bari olmaz mı...?
D-G : haha :)
S-A-E : Merhaba kızlar Tanışalım mı artık...?
D-HM-G : Mmerhaba
Gizem : kusura bakmayın başka zaman tanışıp konuşuruz.şimdi derse girmemiz lazım öyle değil mi kızlar...?
D-HM : (asık suratla) Öyle arkalarına bakıp giderler sınıflarına...
ve o sırada yine bir "GN" Telefon gelir.duru açar.
G-HM : Noluyor ya duru kim o.?
Duru : Yine gizli numara Aalo. Kkimsiniz.?
GN : (Kalın ses tonuyla) merak etmeyin yakında çok yakında öğreneceksiniz...
Hifamina : aay sesi cok karizmatik birisine benziyor
Gizem : noluyor hifamina sen deli misin ? aşık mı oldun telefon sapığına yoksa.
Hifamina : yyok artık daha neler nebiliyim sesi hoş geldi kulağıma yani hepsi bu..
Duru : aman öyle olsun sakın ha öyle bişey olmasın...başımıza bela almıyalım.
Gizem : duru haklı kanka çıkar aklından öyle düşünceyi.hem biršey takıldı kafama yani o kişi her kimse duru'nun telefon numarasını nasıl aldı.
Duru : nebiliyim ben kanka bulmuş nasıl bulduysa sapık işte...
Hifamina : ooff tamam artık sınıflarımıza dağılalım artık yeter..
D-G : Hadi dersten sonra burda bekleyelim birbirimizi...
Hifamina : tamam....
G : Sırrı mı kimse bilmeyecek hiç kimse....
Şimdilik bukadar 2.bölüm gelecek emeğe saygı lütfen begenip yorum atalım ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☎¿Gizemli Telefon?☎#TheWattys2019
Dla nastolatków○BU DA YENİ HİKÂYE TANITIMIM○ "İKİ YENİ ÇİFT EKLEDİM."ASİYE ÇETİN"VE NEFES TAHİR"ONLARDA HİKÂYE'YE İLERLEYEN BÖLÜMLERDE KATILACAK...." Duru -19 yaşında-adı gibi dupduru saf siyah saçlı gri gözlü uzun boylu beyaz tenli genç güzel bir kız. Hifa mina :...