Gizem'in ağzından : acaba o kişi sırrımı biliyor mu ? Bunu öğrenmenin tek bir yolu var o da bu kişiye ulaşıp ona sormak yada yok ya hiç uğraşmayım ben,zaten kızlar benden iyce şüpheleniyor.ama ben onlara benimle olan bu şeyi unutturmam gerekiyor ondan sonra ben o kişiyle yalnız başıma baş etmem lazım.arkadaşlarımı karıştıramam.neyse hemen birşeyler yapmalıyım.aklımda birşey var umarım işe yarar.
-Ve gizem düşüncelerinden sıyrılır.ve sonra hifaminayla duruya aklındakini söylemek için kahvaltı masasına oturur biraz sustuktan sonra konuyu açar....
Gizem : öncelikle günaydın canlarım...
Hifam. : sanada günaydın canım
Duru : günaydın canım...
Gizem : kızlar size birşey diyecem ama hemen hayır demeyin tamam mı.?
Hifam. : söyle bakalım dinliyoruz...
Duru : hıım merak ettim şimdi neymiş "iç sesiyle : yine ne söyleyecek acaba çok merak ediyorum...!!!!"
Gizem : kızlar ben diyorum ki hani şu okulun bahçesinde gördüğümüz üç genç çocuk varya onlar da bizim gibi üçlü takılıyorlar...
Duru-Hifam. : "Eeee"
Hifam. : Nolmuş onlara..?
Gizem : onlarla tanışsak birlikte takılalım mı diye sorsak...hem belki arkadaş oluruz...?
Duru-hifam. : Neeee?
Hifam. : sen nediyorsun gizem delirdin heralde..? İyce saçmaladın çünkü...
Duru : yine gizemden beklenecek bir şey saçma ama eğlenceli olur belki...?
Gizem : aaayy sağol canım...
Hifam. : delirdiniz mi kızlar ya hayır olmaz...
Gizem : ya lütfen hifa mina bak çok güzel olacak herşey onları iyi tanımak için beraber tatil gibi birşey yapalım zaten okullar tatile giriyor bu hafta sınavlar başlamadan stres atmış oluruz. hem belki aşık oluruz onlara, onlarda bize...nolur artık bir erkekle tanışalım...tamam yani önceki erkek arkadaşlarımız istediğimiz gibi olmamış olabilir.bu bir daha birileriyle tanışmıyacağımız anlamına gelmez ki...
Hifa mina : dur bir saniye aklıma geldi sen ve duru hani o çocukları gördüğümüzde tanışalım dediğimizde sen karşı çıkmıştın.hayır olmaz aramıza erkek giremez demiştin...
Duru : bıktın mı bizden yoksa...
Gizem : hayır yok öyle birşey duru sadece fikrimi değiştirdim işte yeni erkeklerle tanışalım, yeniden deneyelim istiyorum. biliyorum hifa mina neden istemiyorsun ama bak bu sefer çok dikkatli davrancağız...ve belki daha sonra da yeni bir çiftlerle tanışırız 4 kız 4 erkek veya 5 kız 5 erkek gibi güzel bir grup oluruz lütfen hemen hayır deme hifa mina...bak duru'da olur dedi lütfen...
Hifam. : oof iyi tamam herzaman olduğu gibi sizi kıramıyorum...hadi şurayı toplayalımda çıkalım okula gidelim okuldan sonra onların yanına gideriz...
G-D :"haha"tamam
-Der ve çıkarlar...
OKUL
Ders biter...ve kızlar sınıftan ordanda okul bahçesine çıkarlar....bakalım o kişilerle tanışabilecekler mi...? yeniden ve tekrardan yeni bir arkadaşlığa ve aşka yelken açabilecekler mi...?diğer erkek arkadaşlarına ne oldu...? ve karşılarına çıkacak genç çiftleri aralarına alacaklar mı...?gizem, sırrını kızlardan daha nekadar saklayabilecek...??Sorular.? sorular.? cevaplanmayı bekleyen,sır,gizemli/gizli telefonlar, "korkmak", "gizem." bunların hepsi ne anlama geliyor....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☎¿Gizemli Telefon?☎#TheWattys2019
Teen Fiction○BU DA YENİ HİKÂYE TANITIMIM○ "İKİ YENİ ÇİFT EKLEDİM."ASİYE ÇETİN"VE NEFES TAHİR"ONLARDA HİKÂYE'YE İLERLEYEN BÖLÜMLERDE KATILACAK...." Duru -19 yaşında-adı gibi dupduru saf siyah saçlı gri gözlü uzun boylu beyaz tenli genç güzel bir kız. Hifa mina :...