Cap. 1

634 33 4
                                    

Jungkook:Ies din camera...Asuna era pe canapea.

Jungkook:Eu plec
Asuna:Bine.

Am iesit pe usa si dus am fost..Lucrez ca "barman" la un club unde toti...abtinete Jungkook... bogătașii vin doar pentru ai fute eu...
Ajuns la "club" șefu' ma trimite într o camera unde cu bărbat c am de 22 de ani ma aștepta.

Jungkook:Buna ziua!
Taehyung:Ma numesc Taehyung! Si nu mi spune buna ziua ca n am decat 22 de ani!
Jungkook:Scuzați ma!
Taehyung: Dar nu ti cere scuze,păpușele!
Jungkook: De ce ați venit?
Taehyung: Ce intrebare!

Acesta vine spre mine.Mă i a de par si începe sa ma sărute. Nu pot opune rezistenta pentru ca dupa ma bate sefu.

~Doua ore mai tarziu~

HyungWoo: Bravo,Jungkook!A plătit bine!
Jungkook: Imi pare bine!
HyungWoo: Ce ai pățit?
Jungkook: Nimic!

Am iesit.Imi tot aducem aminte ce mi a spus Taehyung.
"Cum ai ajuns la meseria?" "Esti prea perfect"...
Am inceput sa plang.Am ajuns la meseria asta pentru ca HyungWoo presupusul meu tata..ma obliga! Si pe Asuna o interesează doar banii.

De odata suna telefonul:

"-Alo!
-Buna ziua!
-Ti am spus sa nu mi mai spui " Buna ziua"!
-Scu...
-Mai bine las o asa! Jungkook te am sunat sa te intreb daca vrei sa vii la mine acasa?
-Scuzați ma,dar sora mea are nevoie de mine acasa!Poate alta data...
-Oki,te iubesc!
-Pa.."

Am ajuns acasa.Am intrat pe usa.De sus se auzeau țipete. Urc sus.O vad pe Asuna într o balta de sânge si pe HyungWoo langa ea.

Jungkook: Da ce pula mea faceti aici?
HyungWoo,te crezi la tine acasa?
HyungWoo: Daca mai scoți un sunet te fac sa regreți!
Jungkook: Mai facut sa regret ca te am cunoscut! Ce mai vrei de la viata mea? Aaaa...sa ma pui sa ma fut si cu tine?
Aaa...deja esti penibil!
HyungWoo: Jungkook,nu ma fa...
Jungkook: Daca nu ieși in secunda următoare vei face cunoștință cu podeau.

HyungWoo părăsește camera. Asuna era speriată.

Asuna: Mersi!
Jungkook: Dar n ai pentru ce!

O ridic de pe podea si o  duc camera.La insistențele Asunei sunt la salvare.

..............

Buna....am revenit!Sper sa va placa...eu si SoniaChiriac am creeat acesta carte...

Intre dragoste si prostitutieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum