Cap. 12

190 8 2
                                    

~Rapuns~
"Nu stiu!"

Ma tot învârteam prin camera.Cand de odata se aude o voce!

Personaj necunoscut:Jungkook iti era dor de mine?

Ma întorc. Nu era nimeni!

Personaj necunoscut: Nu te preface ca nu ma vezi!
Jisoo:Jungkook!Jungkook!Trezește te!
Jungkook:Da...ce este!?
Jisoo:Vorbeai in somn!

Ma dau jos din pat si ma îndrept spre bucătărie.Jisoo era in spatele meu.M am luat imbrate si a plecat la lucru.Ma tot învârte prin casa cu speranță ca nu o sa ma mai plictisesc.Dar tot m am plictisit asta pana cineva suna la usa.

Jungkook: Acuma!
Deschid usa!Era Lisa...

Jungkook: Da,Lisa!
Lisa:Carate imediat din casa lui Jisoo!
Jungkook:Si de ce ma rog?Nu stai nu mi raspunde*închide usa*acuma poti sa mi spui!
M a arunc pe canapea.In uramatoarele minute adorm.Din spatele meu se aude o voce groasa si joasa.Parca era Tae.Ma întorc nimeni.

Personaj necunoscut:M ai uitat asa i?Parca ma iubeai...parca mi ai promis ca n o sa ma abandonezi!
Ma întorc nu era nimeni!Brusc ma trezesc cu bătăi puternice urmate de "Jungkookie".Ma duc.Deschid usa!Era Yoongi...

Jungkook: Ce faci,Yoongi!?
Yoongi:Te rog,intoarcete!Tae se învinuiește din cauza ca tu ai plecat...spune ca nu te a iubit destul si ca te a pierdut!
Jungkook: Nu am cum sa pierd șansă de a ajunge idol kpop!Este visul meu...sa fac oamenii fericiți cu muzica mea!Chiar daca asta înseamnă sa pierd pe cel care m a iubit cu adevarat...
Yoongi:Piticule,macar răspundei la mesaje!Vrea doar sa stie ca esti bine...
Jungkook: Ok...o sa l sun!

~Conversatie telefonica~
"-Bun-n-a!
-Buna...ce faci?
-Bine,tu?
-Astăzi,ma externează sin spital!Cum este mătușă ta?
-...Tae!Te am sunat sa ti spun ca nu stau la mătușă mea...sunt in Japonia la o prietena care este cântăreață.Visul meu este sa ajung un idol kpop...de asta am plecat!
-Si mie de ce nu mi ai spus?
-Pentru ca trebuie sa mi i au niste angajamente...
-Mai este ceva sa mi spui!Ma minti cu ceva...
-N-u-u-u!
-Ce este?
-Nu....ok...HyungWoo mi a promis ca....
~Convorbire incheiata~

Jungkook:S a întrerupt!De cateva zile tot visez pe cineva...ori Tae ori HyungWoo! Si....mi e frica!De cand am venit aici singur stau....
Yoongi:Pai...întoarcere!
Jungkook: Esti prost!?Hai mai repede....ieși!

................

Buna....capitol eșuat!Sper sa va placa!....Va iubesc
Sa vedeți capitolul următor ce fain v a fi!

Intre dragoste si prostitutieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum