Cap. 14

175 10 8
                                    

~6 ani mai tarziu~

"Mi am format trupa alături de Yugyeom,Bam Bam si Baekhyun.
Sunt căsătorit cu Baekhyun. Ducem o viata fericita"~Jungkook~
" Sunt un om de afaceri inca.Conduc o afacere imensa.Sunt căsătorit cu Baekhyun."~Taehyung~
Taehyung:Taehyung: Iubire,iar pleci?
Baekhyun: Da...ne a chemat Jungkookie pentru a merge la nu stiu ce emisiune.
Taehyung: Prea mult timp iti petreci cu baiatul ala...
Baekhyun: Pe bune?Stii ca pe tine te iubesc...
Baekhyun iese din casa.In fata casei Jungkook era cu masina.Taehyung in spatele lui Baekhyun.Taehyung face niste ochi mari cand il vede pe Jungkook.Jungkook surprins de faptul ca Taehyung sta cu Baekhyun il intreaba:
Jungkook: Tu de cand stai la Taehyung?
Baekhyun: Cand vin la mama stau cu el...mama nu are camere prea multe in casa.*il săruta*
Jungkook pornește masina.Pentru un moment pierde controlul volanului si intra intr un pom.
"Nu am mai putut controla volanul.Nu stiu nimic.Nu stiu cum ma cheama,nu stiu cum am ajuns in halul asta.Stiu doar ca am intrat într un stâlp.Toata viata imi trece prin ochi.Toate momentele petrecute cu Tae imi trec prin fata ochilor.Toate momentele frumoase...toate!Parca cineva vrea sa mi explice ca inca exista ceva pentru Taehyung.Stiu cat de rau am fost cu Tae..stiu cat de mult a suferit din cauza mea!Stiu cate nopți a plans doar pentru ca eu nu am fost acolo sa l alin...cel mai important stiu cat de mult m a iubit...stiu ca s a indragostit inca de prima data cand m a vazut..."

~3 ore mai tarziu~
Taehyung: Domnule doctor, spuneti mi ca Baekhyun este bine!
Min Jae:Da..este bine!Cu excepția lui Jungkook...este in coma!Se pare ca cu o seara in urma a băut ceva...
Taehyung: Nu este genul lui!Imi permiteți sa intru?
Min Jae:Cum sa nu...
Am intrat in salon...Pentru un moment am încremenit...

...............

Buna....sper sa va placa!Imi pare rau daca v am suparat...Va iubesc

Intre dragoste si prostitutieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum