Cap. 10

204 10 7
                                    

~Dimineata~

Taehyung: Neata!*ma săruta*
Jungkook:Neata....

Aceștia coboară jos.Taehyung se tot uita la Kookie cum nici nu l baga in seama.Era distrat.

Taehyung: Jungkook...Jungkook...Tu ma auzi?
Jungkook: Ce?
Taehyung:Ce ai?
Jungkook: Nimic vorbim mai tarziu...*pleaca*

Ma tirez repede in camera.Incep sa mi strâng lucrurile intr un bagaj.Il chem pe Yoongi.

Jungkook:Te rog fa bine sa nu vada Taehyung bagajul!Nu vreau sa stie nimeni mai inteleg?
Yoongi:Clar,BOSS!

Yoongi a coborât jos cu bagajul.S a asigurat ca Jungkook si bagajul trec ne observați de Taehyung. Yoongi l a condus pana la aeroport.

Yoongi: Piticule,daca ai nevoie de ceva suna ma si vin acolo!Ok?
Jungkook: Ok...nu i spui nimic nici lui Hoseok nici lui Taehyung sau Namjoon sau Jin...
Yoongi:Ok...

M am urcat in avion la ora 15:55 P.M plec catre Japonia...am plans aseara...dupa ce Taehyung mi a spus:"Si eu te iubesc,prostul meu!"...singura persoana care m a iubit cu adevarat...O sa mi fie greu dar asta este!

~Ora 16:35 P.M~

Am coborât. Am mers la o prietena Jisoo...

Jungkook: Buna,Jisoo!
Jisoo:Buna!Ce dor mi a fost de tine...
Jungkook: Si mie mi a fost dor de tine!

"Jisoo este o fata care a locuit cu Jungkook la orfelinat.S au inteles bine.Inca de prima data cand Jungkook si a luat bataie de la unul mai mare,iar Jisoo i a luat apărarea.Au copilărit impreuna pana cand Jungkook a facut 13 ani.Atunci a fost luat de la orfelinat.Jisoo in prezent este cântăreață.Nimeni nu stie dar Jisoo a dezvoltat o pasiune pentru Jungkook."

Jisoo:Iti începi viata aici?In Japonia?Cu mine?
Jungkook: Jisoo...nu am casa aici!Am venit doar pentru o perioada.Pana isi revine HyungWoo.(fz)
Jisoo se întristează.. Inca nu si a dat seama ca ea il place...Se duce sus.Ii arata camera lui Jungkook...
Jisoo:Aici dormi tu!Baia este acolo iar dormitorul meu acolo.!
Jungkook: Ok.Mersi!

...........

Cel mai eșuat capitol din toata cartea asta!Sper doar sa nu va plictisească./

Intre dragoste si prostitutieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum