Cap. 3

379 19 3
                                    

Taehyung: Am plecat.Se pare ca eu forțez pe cineva sa ma iubească...Nu stie nici macar ce se întâmpla cu mine cu viata mea..Si totusi ma subestimează..
"Am inceput de mic sa fiu un bădăran...Un fel de Jimin/prietenul meu cel mai bun/...El ma asculta!Ba chiar am fost cu el,dar n a mers pentru ca eu ma îndrăgostisem de Yoongi.../poveste lunga/
In fine...Mama si tata m au lăsat la orfelinat si au plecat in Bankook..
Mai apoi am devenit curvar si am ajuns un om de afaceri..."

Suna telefonul:

"-Da,Jimin!
-Auzi tu si Yoongi v ați despărțit?
-De ce intrebi?
-Este cu Hobi la colț! Isi trag limbi!
-Da...nu mi pasa!Alt ceva...
-Cand vii acasa?Mi e dor de tine!
-O sa vin repede...
-Te iubesc!
-Si eu..."

~2 ore mai tarziu~
Taehyung: Jimin...te rog frumos sa nu ma lasi sa cad!
Jimin:De ce te ai îmbătat ca vaca?
Taehyung: Ca sa intrebi tu!Oare?
Jimin:Taci odata!

Am ajuns acasa.Jimin m a pus pe canapea...Se pune langa mine si începe sa ma sărute.Eu fiind beat am facut același lucru.I am dat cămașă jos si am inceput sa i mangai abdomenul..Ma uitam la el si mi l imaginam pe Jungkook.Stiu ce era obligat sa ma fută,dar mi a placut!Ce fac sa ma gandesc mereu la el...
Întrerup sarutul si plec pana la baie...
Imi dau drumul la apa..Intru in cada.Ma cufund pana jos de tot!Pentru un moment adormisem acolo.Pana m a trezit Jimin cu bătăile lui in usa.

Taehyung: Ce pula mea vrei?
Jimin: Vorbeste frumos!Si iti suna telefonul intr-o veselie!
Taehyung:Cine este?
Jimin: Unul Jungkook!
Taehyung:Închide telefonul de tot si aruncal pe geam...
Jimin: De ce sa l arunc de tot cand pot sa răspund chiar eu!
Taehyung:Nu..

"-Alo!
-Taehyung,ce faci?
-Nu sunt Taehyung!Dar voi vorbi in numele lui...Eu sunt iubitul lui si vreau sa l lasi împace!..Mersi..."

Am iesit din baie.Ii smulg telefonul din mana si intru in camera mea inchizand usa.Lacrimile au părut pe fata mea,dar fara voia mea.Acuma cu siguranță ca l am pierdut.Cu chiu cu vai s a apropiat de mine.Pentru un moment am crezut ca mor.Am crezut ca toata viata mea s a ruinat pana cand.........

Buna..Va IUBESC! Iertați suspansul...😂😂

Intre dragoste si prostitutieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum