Yoongi iese.Ma duc in dormitor.Ma pun pe pat.De odata suna telefonul!
~Conversatia telefonică ~
"-Da!
-Sunt eu HyungWoo!
-Ce mai vrei?
-Ai un client...
-Si ce ma doare pe mine?
-Plătește triplu!Si stiu cat ai nevoie de bani ca sa ti întreții cariera...
-Sa fie pentru ultima data cand o fac!Unde ne vedem?
-Strada "Garosu Gil"!
-Ce dracu sa caut eu acolo?Sunt numai fițe si firoși...
-Pai uite ca Domnul Min Sung acolo vrea..."Ma îmbrac si plec intra-colo!Intru frumos in casa...il vad pe Taehyung!
Jungkook:T.t t.taehyung!Ce faci aici?
Taehyung: Mi a fost dor de tine...Se apropie de mine.Imi desface cămașă si începe sa mi sărute cand buzele cand abdomenul....asta făcându ma sa inrosesc !Începe sa mi muște porțiuni din piele lasandu mi semne...Eu încet ii dusfac cureaua de la pantaloni.
Taehyung ramane la boxeri(de la GUCCI evident) cat si Jungkook.Taehyung a incept sa l sărute pe Jungkook cu atata pasiune.Într un moment Jungkook era cu mana in boxerii lui Taehyung.Am incept sa i frec membrul asta făcându l sa geme.Il împing pe pat.Punandu ma peste el.
Taehyung: Oi,fi tu mic dar te pricepi beibi♥*il săruta*
Acesta isi introduce membrul in Taehyung făcându l sa gema si mai tare.
Jungkook:Nu este vreo problema daca mi dau drumul in tine?*chicotește*
Taehyung înroșește asta făcându l pe Jungkookie sa se excite si mai tare.
Taehyung: Te iubesc!
Jungkook: Si eu!
Taehyung il săruta oe Jungkook acesta obosit.
Taehyung: Te întorci acasa?
Jungkook: Nu stiu ce sa spun!*se ridica si începe sa se îmbrace*
Taehyung: Deja pleci!?
Jungkook iese indiferent din casa.Pe drum începe ploaia.Acesta plângea. De odata suna telefonul. Era Jimin!
~Conversatie telefonica~
"-Da,Jimin!
-Ce faci?
-De ce m ai sunat?
-Unde i Taehyung?
-Nu stiu!Eu sunt plecat in Japonia...te pomenesti c o fi cu mine..
-Țâfnosule...Cand te întorci?
-Niciodata...
-De ce?
-Nu mai pune atâtea întrebări...
-Ok...țâfnosule!".............
Buna seara!😂 Sper sa va placa!Capitolul asta si uramatorul sunt BOMBA
CITEȘTI
Intre dragoste si prostitutie
RomanceJungkook este obligat de la vârstă de 16 ani sa se prostitueze pentru ca Sunhee(mama lui) l a părăsit lasandu l in grija lui Asuna(sora lui)..Il întâlnește pe Taehyung.Taehyung se îndrăgostește de Jungkook,dar acesta il respinge de nenumărate ori. T...