Cap. 23

115 9 8
                                    

~2 luni mai tarziu~

Am fost anuntat ca cariera mea de Idol kpop s a terminat din cauza lui Yuta.Care a spus tot.Taehyung din cate mi s a spus este bine.Nu am fost sa l vad,dar nici nu cred ca o s o fac.

Jimin:Iubire,mâncam si noi?
Jungkook: Desigur!

Ma pun sa pregătesc mâncare.Jimin vine la spatele.Începe sa mi sărute umărul.

Suna telefonul:

~Conversatie telefonica~
"-Da!
-Sunt eu ,Taehyung!
-A,ce este?
-Vreau sa vorbesc ceva cu tine!Poti veni pana la mine?
-Desigur!La ce ora?
-Daca se poate chiar acum!
-A,ok!Vin...Pa
-Pa!"

~Conversatie telefonică încheiată ~

Jimin:Unde pleci?
Jungkook: Ma vad cu un amic!Trebuie sa mi spună ceva..
Jimin:Ok,te iubesc!*se săruta*
Jungkook: Si eu!

Ma duc in dormitor si incep sa ma îmbrac.Dupa 20 de minute ajung in fata casei lui Taehyung.

Jungkook:Taehyung!
Taehyung: Acuma!

Deschide usa.Am ramas profund surprins ca dupa atata timp m a chemat la el.

Taehyung: Te am chemat pentru ca vreau sa ti spun ceva...ce nu cred ca te v a bucur atat pe tine cat si pe mine...
Jungkook: Zi...ma sperii!
Taehyung: Imi pare rau...imi pare rau pentru tot..te rog iartă ma!Iartă ma ca ti am distrus cariera...Eu l am pus pe Yuta sa ii spună managerului tau!Ca sa vezi cat de tare m a durut pe mine ca l ai ales pe Jimin in locul meu...
Jungkook: Cum adica?Taehyung, cum ai putut?Da l am ales pe Jimin,dar este alegerea mea...il iubesc!
Taehyung:Iartă ma!
Jungkook: Te iert...
Taehyung: Eram asa de fericit!Suntem pe drumul cel bun...poate ca ne vom împăca cândva!Adica cand o sa si dea seama ca Jimin il folosește...Cred ca tine de mine ca Jungkookie sa stie ce fel este Jimin..

Jungkook: Pai,daca nu mai altceva sa mi spui!Plec...
Taehyung: Nu,te rog!M am plictisit singur!Nu stai cu mine?
Jungkook: Nu stau mult ma așteaptă Jimin...
Taehyung: Yay...*sare ca un copil*

~4 ore mai tarziu😏~

"AH...TAEHYUNG MA DOARE!AA.."(Jungkook)
"NU ARE CE SA TE DOARA-CAT SUNT CU TINE"(Taehyung)
" BEIBI,O SA MI DAU DRUMUL"(Taehyung)

.....................

~Capitol faiăr~

Sper sa va placa!Mie una imi place...va țuc!

Intre dragoste si prostitutieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum