Cap.31

105 9 1
                                    

~6 luni mai tarziu~

Taehyung: Cum te simti? Esti bine?
Jungkook: Da,adica sunt bine!
Taehyung: Cum adica esti bine?Tu ti dai seama ca ti ai facut rau singur? Timp de 9 ani,tu ti ai facut rau!Singur...
Jungkook: Sunt bine!Este problema mea ce fac eu cu viata mea!Te rog vreau sa rămân singur...

Taehyung,iese din salon.Eu incerc sa adorm,dar imi suna telefonul.

~Conversatie telefonică ~

"-Da!Cine este?
-Sunt Jimin!Vreau sa vorbesc cu tine...unde esti?
-Jimin...
-Este important!Te rog...
-Nu pot,Jimin!Înțelege."

~Conversatie telefonică încheiată ~

Cu toate ca eu si cu Taehyung ne am certat tot ii rămân loial...pentru ca pana la urma il iubesc!Si...nu cred ca i indicat sa vina Jimin aici!

Taehyung:Intru in salon.Jungkookie dormea.Imi trag un scaun langa patul acestuia.La 2 minute am adormit si eu.

~Dimineata~

Ma trezisem cu mult înaintea a lui Jungkook-Ah asa ca m am hotărât sa plec.Il sărut dulce pe frunte si plec.Ce chiar credeați ca daca ne am certat eu nu l mai iubesc?Ehh,v ați înșelat!Il iubesc din tot sufletul meu,dar ne am certat si urasc certa si minciunile...

Ies pe usa spitalului.In fata era Jimin.

Jimin:Taehyung, Jungkook este bine?

Trec pe langa el deparca nu l am auzit...
Acesta ma apuca de geaca.

Jimin: Taehyung!Asculta ma!

................

Bunaaaa..îmi pare rău ca n am reușit sa postez!Am avut niste probleme personale...sper sa na înțelegeți! Va țuc..

Intre dragoste si prostitutieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum