Cap. 9

226 15 3
                                    

*poza de atenție*

~A doua zi~
Taehyung: Acuma al dracu iti da drumul!
Jungkook:Limbajul!Sunt mai bine...
Taehyung: Acolo nu te mai duci!Sa ti fie clar.
Jungkook:Si unde ma rog vrei sa dorm?
Taehyung: Cu mene..
Taehyung m a i a imbrate.Nu am mai simti atata iubire de mult.De mult.
Jungkook:Pai ce mai stam hai acasa!

~29 de minute mai tarziu~

Am ajuns casa.Cand am intrat Yoongi,Hoseok,Jin,Namjoon si Jimin erau acolo.
Taehyung: Ce dracu căutați voi in casa mea?Si mai întâi cum ați intrat?
Jimin:Te căutăm pe tine si  intrat cu cheia de rezerva de sub preș.
Taehyung: Sa te duci dracu!
Yoongi:Hai,sa ne distram!
Hoseok a turnat vin in pahar asta pana pe la vreo 2 A.M cand Yoongi si Jimin au dispărut,Namjoon si Jin isi trăgeau limbi iar eu si Kookie n am tirat in camera.Hoseok mai tuarna inca pana la 3 A.M.Pun pariu ca era suparat.
Kookie a adormit.M am dat jos din pat.M am uitat la Kookie zâmbea.Nu ies bine ca aud gemete din camera unde Yoongi stătea.Ma tirez pana acolo.Usor deschid usa.Il vad pe Jimin mai fericit ca niciodată si pe Yoongi surprinzător de fericit.Mi am adus aminte de mine la prima întâlnire cu Kookie.Desi era obligat s o facă mi e mi a placut.Ma duc înapoi in camera.Intru si il vad pe Kookie cum inca zâmbea.Oare ca ce se gandea?

~Dimineata~

Intru in baie.Fac repede un dus.Cand ies mai sa mi pice fata.Kookie statea in fata mea la bustul gol.Nu ca nu i am vazut pătrățelele dar ma rog...
Jungkook: Neata!
Taehyung: Neat-a-a-a..
Jungkook: Ce este?
Taehyung: Nu...ce pula mea se aude?
Merg jos cu Kookie...Hoseok si Yoongi se certau.
Hoseok:Cum ai putut?Esti un bou...
Yoongi:Înțelege ca nu l iubesc.
Jimin:Sa inteleg ca sunt doar o scama?Dute dracu...am crezut ca te ai schimbat dar ai ramas același dobitoc!*începe sa planga*
Taehyung: Daca noi doi o sa avem o cearta dinastia dormi afara!Inteles?
Jungkook: Esti bou?
Taehyung: Daca eu sunt bou tu esti vaca...si stii ce i face boul la vaca?
Jungkook: Il fute n somn?
Taehyung: Al dracu ca o iubește...
Jungkook il trage de mana pe Taehyung. Aceștia merg in camera. Cum închide usa Taehyung sare pe Jungkook.Începe sa l sărute cu atata pasiune incat se excită. Jungkook ramane la bustul gol.Taehyung începe sa l sărute cand pe buze cand pe abdomen.
Jungkook:Ah...Taehyung!*geme*
Taehyung: Ce i iubire?
Jungkook:Nu cred ca am iubit pe cineva mai tare ca pe tine..
Taehyung: Si eu te iubesc,esti prostul meu!(♥)

...............

Buna...sper sa va placa!Este eșuat dar mere..va iubesc!!!

Intre dragoste si prostitutieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum