Jin:Te i a mama dracu daca nu vii!
Jungkook: Nu este nevoie!*isi face loc si pleaca*
Jin:Si daca "moare"?
Jungkook: Nu si ar dori sa ma vada!Oricum tot eu l am îndepărtat....plecând in Japonia, facadu i viata un chin,încercând sa se sinucidă!
Jin:Tu,tu stii de perioada aia?
Jungkook: Ce daca am plecat!Nu pot ști?~Conversatie telefonica~
"-Da,Jisoo!
-Jungkookie, trebuire sa vii pana la companie!
-Ok!.."~Conversatie telefonica incheiata~
Jungkook: Mi a facut placere sa va ascult!Vorbim.Sunați ma cand s a trezit Tae.Sa stiu ca i bine!
Vine taxiul.Urc in el.In 10 minute eram in fata companiei.Intru si urc scările pana la biroul managerului.Intru.Acesta era mai nervos ca niciodată!
Jeong Min:Cum ai putut?Tu stii ca poti sa ma ruinezi?HAA...i a zi!Șase ani duși pe apa sâmbetei.Jungkook!Cum?
Jungkook: Dar ce s a inatamplat?
Jeong Min:Stii bine ce ai facut!Cumva il stii pe Taehyung sau Yuta?
Jungkook: Nu,Domnule!De ce credeți ca eu i as cunoaște?
Jeong Min:Sa stii ca am timp!Poti sa mi spui.
Jungkook: Eu nu am timp!Trebuie sa merg la sora mea, la mormânt!Ies din birou.Cobor jos.La usa ma așteptau Yugyeom si BamBam.
Yugyeom:Ce ti a spus?
Jungkook: Lasa!Nu conteaza...haideți sa mergem!Am uract in masina.Am mers acasa.Intru.Trântesc usa.De odata suna telefonul
~Conversatie tefonica~
"-Buna,iubire!
-Mi ai ruinat viata!S au dus dracu 6 ani de chinuri...
-Eu?Dar ce am facut eu!?
-Yuta nu te preface ca nu stii la ce ma refer!
-Si de unde stii ca sunt eu?
-Taehyung, este in coma!Cine altcineva ai vrea sa fie?
-Bine,bine!Da eu am fost..dar voi fi mereu cu in pas înaintea ta.Sa stii!"~Conversatie telefonica incheiata~
Bunaaaaaaaaaaaa.....
Sper va placa!Scz de întârziere... Am avut niste probleme!Va rog sa ma scz!Vaiub❤
Si scz pentru capitolul sec va promit ca o urantorul o sa fie mai interesant..
CITEȘTI
Intre dragoste si prostitutie
RomanceJungkook este obligat de la vârstă de 16 ani sa se prostitueze pentru ca Sunhee(mama lui) l a părăsit lasandu l in grija lui Asuna(sora lui)..Il întâlnește pe Taehyung.Taehyung se îndrăgostește de Jungkook,dar acesta il respinge de nenumărate ori. T...