Sunt trezita de doua batai in usa.Ma trezesc buimaca si constat ca e dimineata.Merg si deschid usa ca sa vad cine este.Era doamna Park.-Tarra,esti gata?Peste o jumatate de ora baietii v-or veni sa semneze actele de adoptie si sa te ia.Grabeste-te!spune doamna Park repede,apoi imi afiseaza un zambet calduros.
-Da,o sa ma pregatesc!spun si fac o plecaciune in fata ei,in semn de respect.
Merg la baie si imi fac rutina,apoi ma imbrac si imi i-au rucsacul meu vesnic si invechit.As vrea sa iau ursuletul ,gasit aici,cu mine,dar ma gandesc ca poate va veni alt copil aici si va avea nevoie de cineva care sa ii tina de urat in zilele furtunoase,dar si in cele frumoase si pline de lumina.
Cobor jos,iar acolo ii observ pe cei sapte baieti,ce stateau in picioare, si pe un domn care semna niste hartii.Din cate am auzit,probabil este CEO-ul lor si el ma va adopta.
-Annyeonghaseyo!spun si fac o plecaciune in fata lor.
-Annyeong,Kim Tarra!Buna eu sunt Bang Si Hyuk,si sunt si cel care te-a adoptat.Vreau sa stii ca mereu te poti baza pe noi si speram ca o sa iti placa sa stai in compania noastra.Daca esti gata,sa mergem.Afara ne asteapta o masina.spune doamnul Bang.
Ne indreptam spre usa,dar chiar atunci doamna Park ma striga si vine langa mine.Ma imbratiseaza strans si pot sa jur ca suspina.Ii raspund si eu la imbratisare si ii promit ca o sa vin sa o vizitez.Nu credeam ca poate fi total diferita de nesuferita ei sora.Ele sigur sunt surori?
Ajungem in fata masinii,baietii intrand pe rand,ramanand doar eu si cu.....cu JungKook.Asa il chema,nu?Intru si eu,apoi intrand si baiatul cu par negru si ochi ciocolatii.Eu m-am asezat pe bancheta din spate,langa mine fiind Jungkook si Jimin.Masina era foarte mare si spatioasa.Ma uitam pe fereastra si am putut observa oameni fericiti,care zambeau si traiau clipa.Eu nu am putut niciodata sa fac asta,avand in vedere ca eu eram inchisa mereu in orfelinat.Vedeam doar pe geam iarba verde,copacii inmuguriti,dar doar atat.Ma intreb daca va fi altfel acum.Sunt trezita din grijile mele de o voce barbateasca.
-Tarra!
-Da,domnule Bang!spun eu repede.
-Te rog,spune-mi Bang!Eu sunt tutorele tau,nu seful tau.Si vreau sa te fac sa te simti bine,asa ca azi,dupa ce te odihnesti,vom merge intr-un parc de distractii.
-Ce e ala?intreb si sincer nu stiu ce e sau cum arata.
-Stai!?Nu ai fost niciodata intr-un parc de distractii?intreaba Jungkook.
-Nu,sincer nu am fost nicaieri,avand in vedere ca am stat numai in orfelinat.Dar va multumesc pentru acest gest frumos.
Domnul Bang,adica Bang,opreste masina si ne face semn sa iesim.Am coborat si in fata mea se afla o casa imensa si frumoasa, in spatele unei porti foarte bine securizate,cred.Am intrat in curte si am observat foarte multi pomi,brazi,flori.Era atat de frumos.Am intrat in casa,iar Bang mi-a spus ca nu e inca gata camera mea,dar peste cateva zile se va rezolva aceasta problema.
-Baieti,vreau sa va spun ca Tarra va dormi in camera la Jungkook.-De ce el?Poate dormi cu mine!spune Jimin,vizibil ofensat,dar nu stiu ce motiv ar avea.
-Pentru ca el e cel mai mic si cel mai responsabil in ultima vreme.spune si se uita cu subinteles la RapMonster.
-Sa stiti ca eu pot dormi si pe canapea.Chiar nu am nimic impotriva.spun repede,rugandu-ma sa nu izbucneasca vreo cearta.
-Haide,vin-o sa iti arat camera mea!spune Jungkook si ma ia de mana,taraindu-ma dupa el pe scari.Ajungem in fata unei usi pe care scrie numele lui,o deschide si spre uimirea mea este foarte curat la el in camera.Ma asteptam sa aiba o camera dezordonata,ca orice baiat.Imi face semn sa intru.
CITEȘTI
Adoptata de BTS
FanfictionKim Tarra, o fata orfana, este mutata dintr-un orfelinat din Romania, catre unul din capitala Coreei de Sud. Atentie! Cartea nu este editata si nici corectata.