Sperante mari....

641 50 5
                                    

-Iti pot explica...spune eu ,dar el ma priveste suparat.Nu l-am mai vazut niciodata atat de nervos.

-Te rog.....spune-mi ca nu e adevarat.Vreau sa te cred.Doar.....da-mi un motiv.spun si lacrimi incepe sa ii curga siroaie pe chip,iar eu ma simt mai incordat ca niciodata.

-Lasa-ma sa iti explic.....Totul este o neintelegere.Sarutul acela este unul fals,ce a trebuit sa il filmam pentru  un videoclip.....Crede-ma,te rog!spun si il prind de maini,dar el si le trage,vizibil deranjat.

-Nu ai incredere in mine?intreb si o lacrima mi se prelinge pe obraz.

-Nu e ca nu am incredere in tine,doar ca nu prea mai am in el. Eu...eu nu stiu ce cred.Trebuie sa ma gandesc putin la tot ce s-a intamplat.spune si se indreapta spre sufragerie.Eu il urmez,dar se opreste in fata scarilor,intorcandu-se cu fata spre mine

-Singur,Tarra.....singur!spune el cu o voce autoritara,dar in care zaceau atea emotii si stari diferite.

Din perspectiva lui Sulli

Dupa ce am gresit casa de vreo sapte ori,am aflat de la o batranica foarte draguta unde locuieste familia Jeon.

Poate va intrebati ce caut eu aici?!Pai sa zicem ca am venit in vizita sa revad niste prieteni vechi cu care am de rezolvat si niste probleme.Stiu ca poate nu am aparut prea des in peisaj,asa ca o sa ma prezint pentru cei care nu ma cunosc.Ma numesc Sulli,am 25 de ani si sunt de origine coreeana.Am avut un frate....Il chema Alex.Nu eram frati nici din punct de vedere ereditar si nici legal.Pur si simplu el a avut grija de mine la orfelinat si in afara acestuia,comportandu-se precum un frate cu mine si aparandu-ma.El a facut multe greseli si a fost pedepsit aspru.Oricum....mi-am dat seama ca ce a facut nu a fost degeaba.....ci mai degraba cred ca procedat bine,in felul sau.Acum trebuie sa inchei ce a inceput fratele meu.Trebuie sa distrug ceea ce l-a distrus pe el....Adica pe ea.Si am descis sa fac asta,pentru felul in care m-a tratat ea in trecut.Dar ceea ce nu ma asteptam era ca el a plecat in bratele ei si de mine a uitat.Mai ales dupa ce am avut atat de multa grija de el,dar nici macar nu mi-a multumit.Nici macar nu si-a luat ramas bun cand a plecat.Iar pentru asta ea va plati....

Ajunsa in fata casei,apas pe sonerie,asteptand sa mi se deschida.Insa observ ca usa era intredeschisa.Apuc clanta cu mana stanga si deschid usa.Intru in minunata casuta a vechilor mei prieteni, insa imi atrag atentia niste persoane...Sau mai bine zis replicile lor.

-Singur,Tarra.....singur!spune el cu o voce autoritara,si Tarra se da doi pasi inapoi.

-Esti sigur ca vrei asta?spune ea in timp ce incearca sa isi tina emotiile in frau.

-Niciodata nu a fost mai sigur!spune el dur si o priveste intr-un fel anume ce ma lasa si pe mine rece.

-Ma scuzati ca va intrerup....spun eu,iar cei doi certareti isi indreapta privirea spre mine.

-Sulli!?intreaba Jungkook.Wow....isi mai aduce aminte cum ma cheama...Macar atat dupa tot ce am facut pentru el.

-In carne si oase,Jungkook! spun si un suras imi scapa printre buze.

-Ce faci aici?intreaba el si se indreapta spre mine,cu Tarra pe urmele sale.

-Am venit sa va vizitez si daca se poate sa raman cateva zile la voi?spun uitandu-ma rugator la ei.

-Normal ca poti sa stai,mai ales dupa cate ai facut pentru mine.....spune Jungkook,iar Tarra aproba.

-Poti ramane la noi cat doresti...Simte-te ca acasa!spune si ma pofteste inauntru.Mergem si ne asezam pe o canapea ce se afla in sufrageri.Dupa ce Tarra a facut cate un ceai,am inceput sa depanam amintiri.Ugh...ce scarbos.Si nu vorbesc despre ceaiul care abea daca are zahar,ci despre minunata lor intalnire,atunci cand s-au reintalnit in Romania.

-Imi pare bine ca te cunosc, in sfarsit, in persoana.Vrei sa fim prietene?ma intreaba Tarra si ma abtin cu greu sa nu ii zic ceva licentios,iar apoi intinde mana spre mine pentru a face cunostiinta.

-Sigur.....Hai sa fim cele mai bune prietene!spun si zambesc fals cat de dulce pot eu.O sa ii para rau mai tarziu,dar asta e.....Si-a facut-o cu mana ei.O apuc de mana,insa aceasta ma trage intr-o imbratisare,lasandu-ma total surprinsa de gestul pe care tocmai l-a facut.

Din perspectiva lui Jungkook

Ma bucur ca am revazut-o pe Sulli.Fata asta chiar m-a ajutat enorm de mult,iar prostul de mine a uitat sa ii multumeasca macar sau sa isi i-a la revedere de la ea atunci cand am plecat.Totusi ,voi putea sa o rasplatesc cumva de acum incolo pentru tot binele ce mi-a facut.

E un om bun,ce nu ar face rau nici unei muste,iar asta e de apreciat.Desi stiu ca e "sora" lui Alex,ea e opusul acestuia,cu siguranta.

Din perspectiva Tarrei

Dupa ce am discutat diferite lucruri si ne-am baut ceaiul,Sulli s-a dus sus in camera Hanei sa se odihneasca,iar Jungkook a plecat sa o ia pe fetita noastra de la scoala.Inca e suparat pe mine,insa nu are de ce,pentru ca eu nu am raspuns sarutului.Ba chiar l-am respins intr-un mod dur pe Jimin.Insa Jungkook are orgoliul mare cat China si va dura ceva pana sa inteleaga si sa ma ierte...Aish,e atat de incapatanat .

Cat despre Sulli,mi se pare o tipa destul de treaba,mai ales ca avem aceeasi varsta.Este chiar frumoasa si sper ca vom fi prietene in viitorul apropiat.Stiu ca e "sora" lui Alex,insa pot vedea din privirea sa ca este diferita de el.Plus ca ea l-a ajutat mult pe Jungkook in trecut....Ea are un suflet bun,simt asta.

Din perspectiva lui Sulli

Sa le casting increderea a fost mai usor decat credea ....Sunt atat de creduli si inofensivi ,incat o sa ii doara atat de tare in momentul in care ii voi face sa ingenuncheze in fata mea si sa isi ceara iertare.Abia astept....Am sperante mari ca v-oi reusi sa imi duc toate planurile la bun sfarsit.......

Adoptata de BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum