Impreuna....mereu.

1.3K 77 9
                                    

-Nu ai vrea sa fim...mai mult decat prieteni?spune el ,iar mie imi pica fata cand aud aceste cuvinte.

-Parca am stabilit ca o luam usor....zic dar sunt intrerupta de el.

-Stiu asta.....dar cand sunt cu tine nu vreau sa iti fiu doar amic.spune el apoi isi muta privirea in alta parte.Ofteaza,iar apoi se uita din nou la mine.Cand te vad,imi vine sa te iau in brate,uite asa.spune si ma imbratiseaza strans.Atunci cand e rece afara,vreau doar sa te tin de mana,asa.se uita la mana mea,iar apoi si-o impleticeste cu a mea.Nu mai zic ca atunci cand faci boticul acela de catelus plouat imi vine sa te sarut.Stiind ce vrea sa faca,decid sa ii joc si eu jocul.

-Boticul asta?spun si fac fata mea de catelus plouat absolut adorabila. El se uita la mine si zambeste.Chiar atunci eu ma apropii de el si il sarut scurt pe buze,astfel in cat,desi e doar un simplu pupic,el sa exprime tot ce simt pt el.El ma priveste si isi pune o mana pe obrazul meu.Buzele sale se zdrobesc de ale mele,dand nastere unui sarut plin de sentimente neasteptat de puternice.Ne desprindem din sarut atunci cand nu mai avem aer,iar eu incep sa zambesc tamp.El se uita la mine,iar apoi ma i-a in brate.

-Te iubesc!zice el si ma strange in brate.

-Si eu te iubesc!spun si il imbratisez mai strans.

Dupa ce am mai discutat,si ne-am oficializat relatia intre noi doi,am plecat acasa la mine.Cand am ajuns acolo ,Jungkook a intrat,desi eu voiam sa imi iau la revedere de la el,crezand ca va pleca.

-Du-te si fa-ti bagajul.Te astept aici.spune si se aseaza pe canapea.

-Pentru?Adica de ce mi-as face bagajul?

-Pentru ca te muti inapoi in casa mea si a baietilor.spune si imi face din ochi.

-Cine a zis asta?intreb eu,iar Jungkook se ridica de pe canapea si se indreapta spre mine.Ma lipeste de perete si ma saruta scurt,iar eu ma fac rosie toata la fata.Acesta ma observa si incepe sa rada.

-Ce rosie esti in obraji!zice,iar apoi isi da o palma peste frunte.O,baga-mi-as p....spune,dar apoi se rezemneaza dandu-si seama de ce era sa zica,.....piciorul in groapa.

-Ce ai patit?il intreb eu.

-Am uitat sa fac plinul masinii,iar la ora asta nici autobuzul nu mai circula.

-Atunci ramai la mine.spun si el zambeste strengareste.

-Esti sigura?intreaba si eu stiu unde vrea sa ajunga,dar nu o sa ii mearga.

-Da,dar trebuie sa fii cuminte si sa fara lucruri neortodoxe.spun si lui ii cam piere zambetul.Bun....deci unde vrei sa dormi?Pe canapea sau in dormitor?il intreb eu si raman putin luata pe nepregatite de raspunsul sau.

-Vrea sa dorm langa tine.eu atunci m-am facut rosie si am plecat repede in camera sa ma schimb.Am hotarat sa dorm eu in dormitor si el pe canapea.Pana la urma e patul meu,deci am prioritate.

-Yaaa.....am zis ca vreau sa dorm cu tine nu singur pe canapea!spune el usor indignat.

Decid sa nu il bag in seama si ma prefac ca dorm.Simt cu salteaua se lasa pe cealalta parte ,din cauza unei greutati.Jungkook se aseaza in pat si isi pune mana pe soldul mea,lipindu-mi spatele de pieptul sau tare si gol.

-Te iubesc si iti promit ca vom fi impreuna...mereu!Noapte buna,printesa mea!spune si eu ma topesc la auzul acestor cuvinte.

-Si eu!Noapte buna,printul meu!spun si ma intorc cu fata spre el,luandu-l in brate si adormind bustean.

Dimineata urmatoare m-am trezit devreme,doar ca sa ii pregatesc primul mic de jun iubitului meu.Am facit niste clatite,ce le-am umplut cu nutella,gem de capsuni si gem de caise.Am facut si suc de portocale la blender,dar si cafeaua preferata a lui Kookie:un café latte si o lingurita de zahar.Pun cateva clatite pe o farfurie,iar apoi le asez pe toate pe o tava si intru in camera,unde Jungkook dormea bustean,pe burta.Corpul lui ocupa aprope toata suprafata patului,iar eu m-am asezat pe o portiune,singura libera,a patului.Am pus tava pe noptiera,iar apoi am inceput sa ii privesc chipul.Doarme atat de frumos.Privirea mea coboara spre piptul lui gol,plin de patratele.

-Nu te mai holba!Arati de parca ai vrea sa ma mananci.spune si eu atunci iau o clatita,cu nutela cred, si i-o indes in gura.

-Cred ca de la foame se trage aroganta ta de bad boy.si ultimele cuvinte le spun cu o voce pitigaiata.Atunci el ma trage in bratele lui si imi saruta nasul,apoi fruntea si dupa amandoi obrajii.Eu imi tugui buzele asteptand sa ma sarute si pe buze.Dar mi-am luat teapa,fiindca el imi da drumul si incepe sa rada.

-Cred ca tie ti-e foame,ca nu te mai saturi de mine.spune el si eu fac botic.Haide ,nu mai fa asa.Stii ca nu pot rezista.spune si eu insist cu fata de catelus plouat.Atunci Jungkook isi lipeste scurt buzele de ale mele.Eu incep sa zambesc victorioasa si ii ofer o clatita.Ii dau cafeaua in mana,iar eu iau sucul de fructe.

-Te iubesc!zic eu,iar apoi urmeaza un moment de tacere.

-Si eu te iubesc si iti promit ca vom fi impreuna.....mereu.apoi se apropie de mine si ma saruta lung si senzual.Zicei si voi acum.... cum sa nu va placa asa ceva la micul de jun!

Adoptata de BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum