Dupa ce am citi acel bilet,am simtit cum picioarele mi se inmoaie si am scapat buchetul de flori din maini,ramanand socata,dar si speriata.Oare ce voia sa zica prin acel bilet?-Ce persoana normala suna la sonerie la ora asta?!spune o voce somnoroasa din capatul scarilor.Era prietena mea cea mai buna,imbracata in pijamalele sale cu unicorni.Tipic Lara.Tarra....ce faci in fata usii?ma intreaba ea cascand brusc.
Eam incapabila sa spun ceva.Doar stateam cu acel bilet in mana si priveam speriata catre Lara.
-S-a intamplat ceva?spune ea si se apropie de mine,iar eu ii arat biletul.Dupa ce il citeste,observ pe fata ei uimire,dar si teama.....probabil pentru mine.Aceasta ma ia in brate si apoi intram in casa si inchidem usa,nu inainte de a lua buchetul de flori de pe covorasul din fata usii.
-Stii cine iti trimite aceste bilete?Sau macar banuiesti pe cineva?ma intreaba buna mea prietena,dar eu neg total.
-Stiu un singur lucru.....totul este foarte dubios si ciudat.Am mai primit asemenea lucruri acum cateva zile,tot de la acelasi anonim.spun,in timp ce arunc florile in tomberon.
-Eu zic sa ai grija.Nu poti vorbi cu tatal tau sa iti puna o garda de corp sau ceva?Stiu ca mereu zici ca nu ai nevoie,dar acum ti-ar fi de mare ajutor.spune ea,vizibil ingrijorata de situatia in care ma aflam.
-Nu am nevoie de asa ceva,bine?In plus,voi da de banuit daca cineva afla ca am garda de corp,iar fanii vor deveni agitati si nelinistiti.Iar eu nu vreau asta.spun eu ,insa nu pot nega teama pe care o am cateodata cand merg singura pe strada.Am impresia ca cineva ma urmareste....Dar totusi,cred ca doar imaginatia imi joaca feste.
Sunetul unor pasi ne intrerupe discutia ,iar ochii mei se intreapta spre intrarea bucatariei.Era un Suga somnoros,cu ochii deschisi pe jumatate.
-Voi nu aveti somn?spune el ducandu-se catre frigider de unde isi ia o sticla de apa.Acesta o bea pe toata si se duce sa arunce sticla la cos,dar atunci observa buchetul de trandafiri in acesta.
-Ce e cu buchetul de flori din tomberon?spune el si noi ne uitam la el,nestiind daca sa ii spunem.De ce va uitati asa de indecise la mine?Spuneti-mi ce s-a intamplat? spune el si se aseaza pe un scaun.
-Este o poveste lunga.....spune Lara si aprope ca ii vine sa il stranga de gat pe Suga,la cat de insistent este.Nu ca nu vreau sa povestesc cuiva,doar ca eu nu imi doresc ca ceilalti sa se ingrijoreze.Destul ca stiu deja Kookie si Lara.
-Am timp....spune acesta si se uita serios la noi,de data asta treaz in totalitate.Eu si Lara ne-am dat batute si am inceput sa ii povestesc despre anonim,biletele si cadouri.Acesta la urma a tipat un "Ce?"extrem de tare,urmat de un "Vorbesti serios!?"si mai tare.
-Taci!spunem amandoua la unison si Lara ii pune mana la gura.-Promite-mi ca nu o sa le spui celorlati,bine?il rog eu.Doar eu, tu,Lara si Jungkook stim .Si asa si vreau sa ramana.
-De ce?De ce nu vrei si celorlati sa le spui?Taehyung e fratele tau si nu cred ca va fi prea fericit daca afla ca nu i-ati spus.Nu-i asa Lara?spune acesta,avand privirea indreptata spre Lara.
-Te rog,nu vreau sa ii ingrijorez si pe ei.Si asa sunteti ocupati cu noul album.Nu va pot distrage cu problemele mele.spun si sper sa sculte.
-Bine...Dar tot trebuie sa le spui...spune Suga,iar apoi pleaca inapoi spre camera sa,probabil pentru a dormi.
Eu si Lara nu am mai putut dormi,asa ca am inceput sa vorbim despre diferite subiecte.Dupa cateva ore bune de discutie,am hotarat sa facem micul dejun,avand in vedere ca este ora sapte.Dupa o jumatatede ora totul era gata,iar baietii veneau unul cate unul.Hana a cobotrat si ea,avand un Hoseok in spatele ei,ce era "machiat" de catre Lara.Saracul de el....Cand l-am vazut toti am izbucnit in ras.
CITEȘTI
Adoptata de BTS
Fiksi PenggemarKim Tarra, o fata orfana, este mutata dintr-un orfelinat din Romania, catre unul din capitala Coreei de Sud. Atentie! Cartea nu este editata si nici corectata.