Dupa un an....-Tarra,ce te-a facut sa faci asta?Care a fost lucrul ce te-a impins spre acest succes colosal?
-Experienta mea de viata,cred.Acesta este singurul lucru ce cred ca a reusit sa ma indemne sa imi exprim sentimentele pe o foaie de hartie,plina de note muzicale.Cred ca cel mai bun lucru din viata mea este ca am putut iubi.Si din iubire au iesit aceste versuri,ce le aud in fiecare colt al lumii in care am sansa sa merg.spun eu,iar imaginea sa imi apare in minte.
-Exact cum ai spus si tu,piesele tale rasuna in orice colt al acestei lumi.Asta nu arata decat ca esti extrem de talentata.spune prezentataorea de la radio.
-Va multumesc,dar consider ca inca mai am multe de invatat.spun eu.
-Nu,eu trebuie sa iti multumesc,pentru ca ai acceptat sa vii la noi la radio,desi ai zeci de concerte si turnee in momentul de fata.Oricum,mersi ca si trecut si pe la noi.
-Nu aveti pentru ce.Mi-a facut placere.spun eu si ii zambesc.
-Draga Romania,aceasta a fost Kim Tarra,ce-a care ne-a furat inimile cu piesele sale.Sa aveti o zi buna si linistita laturi de cei dragi.Ne vedem maine dimineata,incepand cu ora 7:00.spune,iar apoi pune o piesa de a mea,intitulata "I Love You".
-Eu acum voi pleca,daca s-a terminat si cu interviul.spun si ma ridic de pe scaun.
-Tarra,multumesc ca ai venit.Apropo,de ce te-ai intors in Romania?Scuze ca te intreb asta,dar sunt curioasa?
-Din motive personale.Am simtit ca totusi trebuie sa mai vin si la aceasta "acasa"cateodata.Atat.spun,iar apoi o iau in brate si plec.
Stiu ca nu am mai vorbit de mult cu voi,dar nu prea am stiut ce sa va spun.A trecut deja un an de cand totul e trist in viata mea.De cand el a murit.La inceput plangeam in fiecare seara,dar acum din cauza oboselii din fiecare zi,nici nu mai stiu cand apuc sa adorm.Am inceput sa imi transform furia,dorul si amaraciunea in altceva decat lacrimi.Asa ca am inceput sa compun cantece.Nu stiu daca mai tineti minte,dar eu aveam un caiet de cantece,ce l-am luat cu mine cand am plecat in Coreea.Le-am aratat baietilor cantecele,iar ei mi-au facut cunostinta cu un producator,alaturi de care am si semnat.Acum am concerte peste tot in lume,am prietenii ce ma sustin,tatal meu ce ste mereu alaturi de mine,la fel si fratele meu Tae.Dar tot parca lipseste ceva.Lipseste el si iubirea ce o avea fata de mine.Cand eram in Seul,ma tot gandeam la el.Nu conta unde eram,il vedeam la orice colt de strada.Mi-l imaginam zambind si fiind fericit,desi cred ca nu este chiar asa.Daca as putea as da timpul inapoi,incat nimic din ce a fost,sa nu se fi intamplat.Dar nu pot.Din cauza ca imaginea sa imi aparea mereu in orice colt,am hotarat sa merg intr-o vacanta de cateva saptamani in Romania.Dar acele "cateva saptamani" s-au transformat in 3 luni.Lara ma suna in fiecare zi si ma intreaba cand ma intorc in Coreea.Imi spune ca abea asteapta sa vina ziua nuntii ei.
A da,era sa uit....Taehyung si Lara se v-or casatori peste doua saptamani.Si dragul meu frate m-a pus domnisoara de onoare si ma bate in fiecare zi la cap cu nunta sa si cat de frumoasa si de speciala va fi petrecerea,dar mai ales cat de si stralucit va fi el.Mi-e mila de Lara.....Cred ca in relatia lor,el va fi gaina si ea cocosul,avand in vedere ca Tae Tae sta atat de mult timp in oglinda de la baie,de zici ca cazut in toaleta.Adica,pana mea,si eu sunt fata si sunt sora sa,deci se zice ca ar trebui sa semanam cumva,dar asta nu inseamna ca stau ore in fata oglinzi doar pentru a-mi aranja parul,ce oricum va sta cum doreste muschiuletul sau.
Oricum,am cam deviat de la subiect.Unde ramasesem?A da....vorbeam despre faptul ca m-am intors in Romania.Credeam ca daca vin aici,o sa pot uita de tot,dar nu e asa.Acum parca e mai grav.Incep sa ii aud vocea,chiar si cand ma aflu pe scena.Si in vise a inceput sa imi apara,ceea ce nu s-a intamplat pana acum,nici macar dupa primele zile dupa ce a murit.E foarte ciudat,pentru ca eu,aici,nu am nici o amintire cu el.Nici nu am avut cand sa o fac......Apoi o lacrima imi cade pe obraz.Inainte sa incep sa dau lacrimi la crocodili,cum zic eu,telefonul imi suna de zor.Era cineva cu numar necunoscut.
CITEȘTI
Adoptata de BTS
FanfictionKim Tarra, o fata orfana, este mutata dintr-un orfelinat din Romania, catre unul din capitala Coreei de Sud. Atentie! Cartea nu este editata si nici corectata.