Vine Jungkook nervos si ma apuca de mana,tragandu-ma brutal afara din bucatarie.Incerc sa imi indepartez mana din stransoarea lui foarte puternica,dar esuez dupa mai multe incercari.
Ajungem afara,in curtea casei.Era foarte frig,mai ales ca era seara si putin innorat,iar eu nu imi luasem nici o geaca pe mine,fiind doar in tricou.Incercam sa ma incalzesc cu bratele,dar era in zadar.Jungkook se uita la mine si ofteaza.Isi da geaca jos de pe el,iar apoi mi-o aseaza mie pe spate,probabil vazand ca imi era frig.Ma uit in ochii sai pe furis si pot observa ca furia lui din ochi s-a diminuat,iar acum puteam sa vad dragalasenia sa din ochii lui ciocolatii.Dar nu dureaza mult acest lucru,ca Jungkook devine iar serios ,iar eu imi aplec capul in jos.
-Tarra....legat de ce s-a intamplat atunci intre noi....vrea sa termine Jungkook,dar nu il l-as si incep sa vorbesc peste el.
-Vrei sa uitam ce s-a intamplat,nu?il intreb eu,desi stiu raspunsul.De fapt,cred ca nu prea vreau sa aud acest raspuns.
-Da....Pai,hai sa o luam de la zero.Imi pare rau pentru ce am facut atunci!Sper sa nu ma condamni.Hai sa fim doar prieteni!spune Jungkook, foarte repede,incat nu am timp sa procesez.
Vrea sa uit?!Ii pare rau?!Adica vrea sa zica ca sarutul a fost o greseala?Nu stiu de el,dar eu nu voi uita niciodata acel sarut.A fost magic....Dar,nu il pot condamna daca nu ma place.Poate ca pentru el a fost o greseala,dar pentru mine.....nu.
-Ok.spun si nu stiu stiu de ce,imi curge o mica lacrima pe obraz,dar reusesc sa o sterg repede,inainte ca el sa ma vada.Atunci,suntem prieteni!zic si dam mana unul cu altul, ca si cum ne-am cunoaste pentru prima data.
Deodata mii de stropi reci cad pe pielea mainii mele.Imi ridic privirea in sus si eu si Jungkook,in acelasi timp.Desi afara incepea sa plouă cu galeata,noi stateam in acelasi loc,cu fata spre cer,doar ca acum aveam ochii inchisi.Eu ma gandeam la mama si tata.Dar Jungkook? El oare la ce se gandeste?
Din perspectiva lui JungkookI-am spus sa fim prieteni.Ma doare sufletul ca i-am zis asta, dar a trebuit.Nu am avut ce sa fac.
Ma uita in gol si observ ca vrea sa ploaie.Stropi reci de apa se astern vizibil prin diferite locuri.Imi ridic privirea spre cer si observ ca si ea face la fel.
E atat de draguta si as vrea sa fie a mea.Dar,din pacate,nu pot.Nu pot si gata!Trebuie sa incetez sa ma mai gandesc la ea.
Din perspectiva Tarrei.O sa incerc sa fiu prietena cu el, dar nu stiu daca pot.E prea greu si nu stiu cat timp voi putea face acest lucru.
Ploaia incepea sa se opreasca,iar noi,am hotarat sa mergem in casa,pentru ca eram uzi pana la piele,amandoi.Intram in casa,dar nimeni nu mai era in sufragerie,semn ca toti s-au dus sa doarma.Ma indrept spre bucatarie ca sa ma duc sa fac curat.Jimin statea acolo cu capul pe masa din bucatarie.De fapt,mai bine zis,dormea cu capul pe masa.
Decid sa il las in pace si vreau sa plec.Trec pe langa el, dar ma prinde de mana.Eram surprinsa si am incercat sa ii indepartez mana,dar nu am reusit.Pentru ca de fiecare data cand reuseam mi-o prindea iar si o tinea si mai strans.
-Nu pleca...te rog,nu pleca eomma!Appa si eu avem nevoie de tine.......NU PLECA!tipa el si pot sa jur ca a suspinat de cateva ori.Se trezeste la foc automat,semn ca a avut un cosmar.
-Hei,Jimin....esti bine?Cred ca ai avut un cosmar.spun si imi indrept privirea rusinata spre mana sa ce o tine pe a mea.Se uita si el la mainile noastre si imi da drumul la maini,privindu-ma stanjenit.
-Scuze.....spune si isi apleaca capul in jos.
-E in regula.spun,dar sincera sa fiu nu e in regula.Eu nu sunt in regula.Dupa discutia cu Jungkook.....ma simt daramata.Pur si simplu,nu stiu daca voi reusi sa fiu prietena cu el.Ooo...vai!Mi-am amintit......Dormim in aceeasi camera.La naiba.
-Hei!Pamamtul catre Tarra.......spune Jimin,in timp ce isi flutura o mana in fata mea.
-Scuze....Sunt doar putin obosita.mint eu cu nerusinare.
-Esti obosita dupa ce ai vorbit cu Jungkook despre sarut?intreaba el,i-ar eu raman uimita.De unde stie?
-De unde stii despre.....?Ai ascultat cumva ce am vorbit?intreb si ma rog sa nu fi facut asta.-Fara sa vreau.....Si geamul de la bucatarie era deschis asa ca am putut vedea si auzi aprope tot.Spune si ranzeste la mine,avand o fata de bad boy.
-Te rog sa nu mai spui nimanui despre sarut!Il rog eu frumos si incep sa fac aygo.
-Bine,bine......Nu spun nimic!Dar am o conditie.......Fii iubita mea timp de o luna.Am nevoie ca sa scap de o intalnire cu cineva,aranjata de Bang.Vrea sa fiu cu ea impreuna in lumina reflectoarelor,dar eu nu o suport deloc pe acea persoana.Si este si mai mare decat mine...ugh.Deci?
-Nu vreau sa o fac,dau sa plec dar atunci tipa in gura mare ca eu si Jungkook ne-am sarutat.Taci!spun si ma duc repede și ii pun mana la gura,ca sa se opreasca.Bine!Gata,o fac!spun si el incepe sa zambeasca victorios.
-Apropo,nimeni nu trebuie sa stie ca noi ne prefacem,nici macar ceilalti baieti.Trebuie sa ne prefacem cat de bine putem,atat in fata camerelor cat si in fata colegilor mei de trupa si a familiei mele.
-Bine....spun si dau sa plec,dar aud ca ma striga el.
-Tarra,adica iubita mea.spune si imi face cu ochiul.Noapte buna!spune si imi trimite un pupic in aer si apoi incepe sa rada.
-Noapte buna,iubitule!spun si incep sa rad si eu acompaniata de el.
Mergem amandoi in camerele noastre.Intru in camera si il vad pe Jungkook cum doarme pe podea,exact ca un copilas mic,cu mainile impreunate sub cap.Zambesc pret de un minut,iar apoi merg in baie si ma schimb in pijamale.Ma bag in pat si sting singura veioza care mai lumina camera.Soptesc un "Noapte buna"apoi cad in lumea viselor.
CITEȘTI
Adoptata de BTS
FanficKim Tarra, o fata orfana, este mutata dintr-un orfelinat din Romania, catre unul din capitala Coreei de Sud. Atentie! Cartea nu este editata si nici corectata.