4. Bölüm -The Eve-

68 10 25
                                    

Selam herkese😚

Konuşmaları yazarken kullandığım kaynak multimedia da arkadaşlar cidden tavsiye ederim. İçinde pratik yapabileceğiniz bir sürü temel bilgiler mevcut.

Keyifli okumalar.🐦

"Bir de şurada selfie alalım." Okula kayıtlarını tamamen tamamladıktan sonra kendilerini attıkları ilk yer Busan olmuştu. Tuana, öğretmeni için fazlasıyla fotoğraflar çekerken diğerleri ellerindeki dondurmayı bitirmekle meşguldü.

"Fenalık getirdin ama, yeter öğretmen gelmeden Busan'da hissetti kendini sayende." dedi Gamze bıkkınlıkla.

"Amacım o zaten. Ah, görüntülü arıyor." Tuana, heyecanla saçını düzeltip aramaya yanıt verdi ve Kore Cumhuriyetine sesini duyuracak şekilde 'Woo Jin Sonseng'nim!' diye bağırdı. Etraftaki bakışlara aldırmadan öğretmenine el salladığında Woo Jin, gülümseyerek kızlara baktı.

"E-Cha'ya, neler yapıyorsunuz?" 

"Busan'a geldik, sizin için bir sürü fotoğraflar çektim. Özlediniz mi?" dedi dudaklarını büzerek. Kızlar yüzünü buruşturarak ona baksa da Tuana'nın umurunda değildi.

"Hemde çok, yakın zamanda gelmeyi planlıyorum aslında. Muhakkak görüşelim." dediğinde Tuana yerinde zıplamaya başladı. 

"Sonseng'nim!" dediğinde, Gamze parmağıyla arkadaşını gösterdi.

"Bakın gene yapacak."

"Saranghae!" dedi eliyle kalp işareti yaparak. Gamze ve Zeynep gözlerini devirirken Simge gülümseyerek arkadaşına bakıyordu. Woo Jin'in kahkahaları duyulurken Tuana'nın gerçekten mutluluğu gözlerinden okunuyordu.

"Dikkat edin kızlar, sizi seviyorum. Görüşürüz." Konuşmayı sonlandırdıklarında Gamze, Zeynep'in koluna girip çekiştirmeye başladı.

"Biraz uzak takılalım şundan." Tuana'nın, konuşmanın etkisinden uzun süre çıkamayacaklarını bildikleri için kendi haline bıraktılar. Hayranlıkla etrafı izlerken dev ekranda yanınlanan haberi ilk fark eden kişi Simge olmuştu.

Got7 comeback yapmıyor!

Jyp Entertainment'den şaşırtı açıklama bu sabah yayınlandı. Uzun zamandır comeback yapması beklenen Got7 grubu için Park Jinyoung'dan 'Şu an farklı şeyler planlandı, comeback zamanına biraz daha var.' açıklaması geldi. Bu durum hayranlarını fazlasıyla üzerken, birçok kişi grubun dağılacağı hakkında fikirler üretmeye başladı. Detaylı açıklamalar için bizi takip etmeye devam edin.

Haberin bitmesiyle kızlar şaşkınlıkla birbirine bakarken ilk gerilen isim Simge olmuştu. 

"9 aydır bir hareketlilik bekliyoruz, bu saçmalık da nesi şimdi?"

"Güzelim gruba yaptıklarına bak, hayranlar şirketi baya zorlayacak gibi." dedi Gamze sakince. 

"Hadi yemek yemeğe gidelim, anlamadığımız şeyler için fazla üzülmeye gerek yok. Vardır bir bildikleri. Biz Hard Carry'de kopmaya, You Are'da duygusallaşmaya devam ederiz." dedi Zeynep Simge'nin omzunu sıkarak. Gruba en fazla düşkün olan kişi oydu. Kore'yi onlar sayesinde tanımış ve onların sıcaklığı ile benimsemişti. Daha Yugyeom'u görmenin şokunu yeni yeni atlatırken bu haberle yıkıma uğrayan da o olmuştu.

"Hadi gidelim." Ekranın önünden ayrılıp buldukları ilk restorana girdiler.

"Zor olacak ama yemeklere alışmamız şart. Seul'e döndüğümüz de Türk restoranlarına göz atarız." dedi Zeynep, Gamze'ye dönerek. İçeriye girdiklerinde yaşlıca bir teyze gülümseyerek onlara doğru yürüdü.

Dream High 3 (Got7)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin