Keyifli okumalar kuşlar 🐦
Büyük dans alanından zor bela kendilerini dışarı atıp okulun yurduna dönmek için otobüse koştururken, çevresindekilere aldırmadan kahkahalar atarak koşuyorlardı. Buraya geldiklerinden beri eğlendikleri ilk anı sonunda yakalamışlardı.
"Oğlum çok saçma ama mutluyum." dedi Gamze kolunu Simge'nin omzuna atarak. "Böyle bir şeye ihtiyacımız varmış demek ki. İyi oldu, arada dans et kız."
"Valla bilseydim baştan düşünürdüm."
"Yalnız böyle bir yeteneğin olduğundan niye bahsetmedin bize?" dedi Zeynep şaşkınlıkla.
"Bende farkında değildim ki, kendi başıma eğleniyordum arada. Belki sizde de vardır he, yurda gidince deneyelim." dedi Simge gülümseyerek. Yurda giden otobüs geldiğinde kartlarını okutup en arka koltuğa doğru ilerlediler.
"Okulun bir aktivitesi vardır muhakkak, düşünün bunu cidden."
"Dans falan karıştırma beni, hiç anlamam. Şu okulu adam akıllı bitirelim başka bir şey istemiyorum." dedi Gamze kesin bir dille. Onun dik başlılığını bildikleri için o an kimse bir şey demedi ama daha sonra ikna edeceklerinden emindiler.
"Bakalım son dakika olan bir şeyler var mı?" Zeynep, her zaman ki son dakika haberlerini yakalamak için Twitter'a girip baktığı hesapları staklamaya başladı.
"İş bulmamız gerek ya. Bir yere kadar idare edebiliriz elimizdeki parayla." dedi Tuana sıkıntıyla.
"Şu okul başlasın da ders programına göre yarı zamanlı kafeler de falan bir şeyler kovalayacağız artık. Hem bursum da yatmaya başlayacak." Simge'nin dedesi Kore Gazisi olduğu için Kore'de belirli şeylerden ücretsiz yararlanabiliyordu. Biraz da buna güvenerek buraya yerleşmek istemişti ama sadece kendisine değil yola çıktığı dört arkadaşına da bakması gerekiyordu.
"Yaparız kızlar panik yok, uykum var." dedi Gamze esneyerek. Tam Zeynep'in omzuna yaslanacakken Zeynep, şaşkınlıkla telefonunun ekranına bakarak öne doğru atıldı. Gamze ilk başta anlamadığı için kaşlarını çatarak ona baktı.
"İstemiyorsan yatma de salak, kafam boşluğa düştü." Zeynep, hala gördüklerinin etkisinden çıkamayıp Gamze'nin koluna vurmaya başladı.
"Simge ne bok yedin lan sen?" dedi birden bire. Simge, camdan dışarıyı izlemeyi kesip anlamazca Zeynep'e bakmaya başladı.
" Ne oldu be?"
"Gel de gör ne olduğunu." Zeynep telefonunu burnuna kadar sokup gördüğü videoyu arkadaşına izletmeye başladı. Birisi, daha yarım saat önce ettiği dans ettiği anı kaydedip, internete yüklemiş ve video kısacık zamanda 100.000 izlenmeye ulaşmıştı. Simge, şaşkınlıkla elini ağzına kapatırken aklından tek bir şey geçti.
Ne bok yedim lan ben!
***
"Simge daha okula başlamadan Kore'de ünlenmen normal bir şey değil kardeşim sen ne düşünüyorsun?" dedi Tuana elinde tuttuğu su şişesini mikrofon yaparak. Simge hızla elini geri itip videonun altına yazılan yorumları okumaya devam etti.
*Bu kız kim?
*Nereli olduğunu bilen var mı?
*Artık onun fanıyım. Her hafta izlememiz gerek.
*Sanırım paramın bir kısmını sokak dansçılarına ayıracağım.
"Sokak dansçıları para kazanıyor mu be?" dedi Simge şaşkınlıkla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream High 3 (Got7)
FanfictionSeul. Hayallerinin şehri... Derken az kalsın güme gittiği şehir olacaktı. Kim derdi ki günün birinde onlarla karşılaşacağını. Ve içlerinden birisinin hayatının aşkı olacağını. Zeynep demişti. "Bir gün onlarla karşılaşacağız Simge. Taktım kafaya, boş...