Další postava je opět ze světa HP
Kdysi jsem už za ní hrála, ale to bylo někde na začátcích mé RPG dráhy :D
Jméno: Bethany Palmerová. Ten kdo jí, ale řekne Bethany dostane silný kopanec do patřičných míst. Takže radši jen Beth nebo Bí.
Věk: 16 let, šestý ročník v Bradavicích.
Vzhled: Je docela vysoká, aspoň 180 cm. Je metamorfomág takže její barva vlasů a očí se často mění. Momentálně se její vlasy pyšní všemi možnými odstíny růžové a sem tam nějaký pramínek i fialovou. Přírodně se jí vlní, ale jelikož to nenávidí nosí je vždycky vyžehlené a kdyby vylezla ven s vlnitými vlasy byla by to třetí světová. Oči má zelené a téměř pořád orámované linkou. Jinak se vůbec nelíčí. Nejraději nosí svetry, černé legíny a tenisky. Nikdy, nikdy a opakuji nikdy by si na sebe nevzala šaty a nebo sukni což je problém u školní uniformy.
Povaha: Je milá, hodná, ochotná a usměvavá. Každému vždycky ráda pomůže a poradí. Její největší vadou je to, že prostě nedokáže říct ne, takže jí dost lidí i využívá. Dokáže být, ale i dost tvrdohlavá a cílevědomá. Dalo by se říct, že její povaha lítá od introverta k extrovertovy podle toho jakou má náladu.
Minulost: Její máma umřela při jejím porodu a táta jí to dává hrozně sežrat. Podle něj je to její chyba a minimálně dvakrát denně jí řekne, že by byl radši kdyby se nenarodila. Oba její rodiče jsou mudlové stejně tak jako její starší bratr Tyler, kterému je dvacet tři. On je jediný z její rodiny koho má doopravdy ráda a bez jeho podpory by se už asi dávno zhroutila. Doma se snaží dělat první poslední proto, aby se tátovi zavděčila a proto se v Bradavicích snaží odreagovat. Její pohled na relaxaci je, ale trochu jiný než u ostatních. Miluje černou magii, ale ne v praxi jen teorii. Po večerech se tajně vloupává do knihovny s omezeným přístupem a téměř všechny knihy o černé magii už umí i pozpátku. Proto jí taky nejspíš moudrý klobouk zařadil do Zmijozelu. S holkama si nikdy moc nerozuměla a tak za nejlepší kamarády považuje Andrewa, Tonnyho a Codyho. Každý chodí do jiné koleje proto si jako malý často říkali Fantastická čtyřka.
Pro představu:
ČTEŠ
RPG postavy
RandomKdybyste si kdokoliv chtěl zahrát RPG s jakoukoliv postavou napište do soukromích zprávách budu moc ráda ^^ Co bych vám tak řekla? V poslední době sem tam hraju RPG. Dobře.. Tak často hraju RPG. FAJN! Hraju ho každý den s několika lidmi a nedokážu b...