11.

40 4 0
                                    

Tak tahle postava sice nebyla stvořena za účelem RPG, ale vymyslela jsem ji takže mám pocit, že by tu měla být. Je opět ze světa HP a je to budoucí hrdinka mé knížky na které pracuji 'Vyvrhel'.

Jméno: Lesslie (Hedvika) Zachariová.

Věk: 15 let.

Vzhled: Malá dívka se zářivě bílými vlasy po ramena a žlutýma očima. Je velmi hubená a bledá. Ráda nosí pohodlné a volné věci jako třeba mikiny o několik čísel větší než potřebuje a nebo volné šaty.

Povaha: Kdysi byla rázná, drzá, usměvavá a průbojná. Časem se v ní však něco zlomilo a je plachá, tichá a bojácná. Když si, ale za něčím stojí a nebo někdo ublíží někomu koho má ráda dokáže se vrátit ke svému starému já.

Minulost: Když jí bylo devět byla to malá zrzka s hnědýma očima. Její rodiče však zabili Smrtijedi, protože se nechtěli jako celá jejich rodina přidat na stranu zla. Voldemort chtěl do jejich řad i jí, ale ona utekla. Když v jejich domě našli těla jejich rodičů, ale ne to její bylo pro ministerstvo mnohem snazší obvyňovat jí než aby si přiznali, že se Voldemort vrátil. Proto byla obviněna ze dvou vražd a měla jít do Azkabanu. Jelikož, ale Albus Brumbál věděl, že je nevinná vyhledal jí dřív než Ministerstvo nebo dokonce Voldemort a nabídl jí řešení. Pomohl jí stát se Zvěromágem, konkrétně bílou sovou jménem Hedvika. Takhle by měla zůstat dokud se všechno neuklidní. Jediné co za to Brumbál chtěl bylo to, aby hlídala Harryho Pottera a dávala pozor na to aby nezemřel. Takže když se jako Hedvika dostala k Harrymu byla mu stále na blízku. Problém byl však v tom že tím jak byla dlouho v sový podobě její vzhled se tomu přizpůsobil. Zbělali jí vlasy a zežloutly oči. Vzdala se toho jaká byla jako člověk. Postupně pomalu zapomínala jaká byla a stala se tichou sovou, která udělá vše pro záchranu Harryho Pottera do kterého se také zamilovala..

Pro představu:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
RPG postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat