Jméno: Casiopea Théodora Blacková (Casi, Thea)
Věk: 17 let.
Vzhled: Je to poměrně nenápadná dívenka. Není na pohled ničím výjimečná a jelikož měří asi 160 centimetrů většina lidí jí bez problémů přehlédne. Jinak je moc hezká, ale kluci a vlastně i všichni ostatní se jí bojí a vyhýbají se jí kvůli tomu že je Smrtijed a všichni to o ní vědí stejně jako o jejím bratrovi Regulusovi a jejich partičce takže se baví jen s nimi. Má černé vlasy po ramena a zářivě modré oči. Štíhlou postavu, pihy a velký zářivý úsměv.
Povaha: Je něco jako Sirius v holčičí verzi až na to že nespí s každým druhým. Jinak svůj přehlédnutelný vzhled nahrazuje šílenou povahou. Je jí vždycky všude slyšet, ke všemu má rádoby vtipné poznámky a její nejlepší kamarád je ohnivá whisky.
Minulost: Je to dvojče Reguluse a Siriusova mladší sestra. Se Siriusem si kdysi rozuměli, ale když se z něj stal Krvezrádce její rodina jí, stejně jako Reguluse donutila stát se Smrtijedem a když jí ještě zařadili do Zmijozelu přestali se spolu bavit úplně a za bratra považuje už jen Reguluse. Toho má ráda nejvíc z rodiny a svěřuje se mu se vším stejně tak jako on jí. Nikomu jinému z jejich partičky tak úplně nevěří, ale stejně se s nimi baví. Taky jediný Regulus, který to naprosto neschvaluje, ví že je tajně zamilovaná do Remuse, ale jelikož ví že by jí za to vydědili a Sirius by se naštval nechce to nikomu říct. Hraje famfrpál na postu střelce a nejvíc ze všeho miluje párty které vyhledává téměř každý víkend. Je na pokoji s Bellatrix a Narcissou, které má ještě taky celkem ráda a nejvíc nesnáší Snapea.
ČTEŠ
RPG postavy
RandomKdybyste si kdokoliv chtěl zahrát RPG s jakoukoliv postavou napište do soukromích zprávách budu moc ráda ^^ Co bych vám tak řekla? V poslední době sem tam hraju RPG. Dobře.. Tak často hraju RPG. FAJN! Hraju ho každý den s několika lidmi a nedokážu b...